عمومی

30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود کسب و کار (+الگو)

۳۰ مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

در دنیای تجارت امروز، شرکت ها در بازارهای مربوطه خود با رقابت شدیدی روبرو هستند. برای متمایز شدن در میان رقبا، کسب و کارها باید درک روشنی از اهداف و مقاصد خود داشته باشند. یکی از راه‌های رسیدن به این هدف، تدوین بیانیه مأموریت است. با بررسی نمونه‌های بیانیه ماموریت از برخی از مارک‌های پیشرو در جهان، یاد خواهید گرفت که چه کاری را انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید.

به طور مشابه، شما همچنین خواهید فهمید که بیانیه ماموریت چیست، چرا برای مشاغل ضروری است و چگونه یک بیانیه ماموریت موثر ایجاد کنید. ما همچنین تفاوت‌های بین بیانیه‌های ماموریت و بیانیه‌های چشم‌انداز را تعریف می‌کنیم.

وجود دارد. حتی الگویی برای دنبال کردن در پایان که به شما کمک می کند بیانیه ماموریت شرکت خود را در کوتاه ترین زمان بنویسید.



<. span class="ez-toc-section" id="What_is_a_Mission_Statement"/> بیانیه ماموریت چیست؟

بیانیه ماموریت هدف، ارزش ها و اهداف یک شرکت را با بیانیه ای مختصر و واضح تعریف می کند. هویت اصلی شرکت را منتقل می کند و به عنوان راهنمای تصمیم گیری و تعیین هدف عمل می کند.

یک ماموریت. بیانیه ای که به خوبی تدوین شده باشد باید چشم انداز، اهداف و ارزش های شرکت را منعکس کند و کارکنان، مشتریان و ذینفعان را تشویق کند تا با هدف شرکت هماهنگ شوند. بیانیه ماموریت همچنین می تواند با متمایز ساختن شرکت از رقبای خود، به ایجاد هویت برند آن کمک کند.

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

چرا بیانیه ماموریت شرکت شما بسیار مهم است

یک بیانیه ماموریت به چند دلیل برای مشاغل ضروری است:

Sets Direction

مجموعه بیانیه ماموریت واضح جهت شرکت شما را با تشریح اهداف، ارزش ها و هدف آن. این به کارمندان کمک می کند تا بفهمند شرکت چه چیزی را نشان می دهد و به کجا می رود و نقشه راهی برای تصمیم گیری ارائه می دهد.

تصمیم گیری را راهنمایی می کند

یک چاه. بیانیه ماموریت ساخته شده با ارائه چارچوبی برای ارزیابی اقدامات و ابتکارات بالقوه، تصمیم گیری را هدایت می کند. این کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که همه تصمیم‌ها با اهداف و ارزش‌های شرکت همسو هستند و ثبات و وضوح را در سراسر سازمان ارتقا می‌دهند.

هدف ارتباط برقرار می‌کند

یک بیانیه مأموریت ارتباط برقرار می‌کند. هدف و هویت شرکت شما برای سهامداران، از جمله کارمندان، مشتریان و سرمایه گذاران. این به ایجاد یک حس مشترک از هدف کمک می کند و حس تعلق را تقویت می کند و سهامداران را تشویق می کند تا با چشم انداز و اهداف شرکت درگیر شوند.

متمایز از رقبا

بیانیه ماموریت منحصر به فرد و قانع کننده می تواند شرکت شما را با برجسته کردن ارزش ها، چشم انداز و هدف متمایز آن از رقبا متمایز کند. این می تواند به جذب مشتریانی که ارزش های شما را به اشتراک می گذارند و ایجاد حس وفاداری در میان کارکنانی که به ماموریت شرکت متعهد هستند کمک کند.

درست مانند یک بیانیه ماموریت، یک کسب و کار باید فرآیندی را برای قرار دادن برنامه ها روی کاغذ ایجاد کند تا از اجرای آنها مطمئن شود. ایجاد طرح بازاریابی یک صفحه ای و حتی انجام تحلیل SWOT همه بخشی از این فرآیند هستند. اگر زودتر این رشته ها را ایجاد کنید، به بهبود کسب و کار خود ادامه می دهید و بهتر شانس تضمین موفقیت کسب و کار شما.

۳۰ مثال بیانیه ماموریت شگفت انگیز

قبل از شروع نوشتن بیانیه ماموریت شرکت خود، این نمونه‌های بیانیه ماموریت را از برخی از مشهورترین شرکت‌های جهان بررسی کنید.

Google

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

“برای سازماندهی اطلاعات جهان و در دسترس قرار دادن و مفید بودن آن برای همه.”

مأموریت Google بیانیه واضح و مختصر است که نشان دهنده تمرکز شرکت بر سازماندهی و در دسترس ساختن اطلاعات است. این هدف و ارزش های شرکت را به روشی به یاد ماندنی بیان می کند.

تسلا

“برای تسریع انتقال جهان به انرژی پایدار.”

بیانیه ماموریت تسلا نشان دهنده تمرکز این شرکت بر پایداری و تعهد آن به ایجاد تغییر در بخش انرژی است. این الهام بخش سهامداران است تا در جهت یک هدف مشترک برای ایجاد آینده ای پایدارتر کار کنند.

Starbucks

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

“برای الهام بخشیدن و پرورش روح انسان – یک نفر، یک فنجان، و یک محله در یک زمان.”< /p>

بیانیه ماموریت استارباکس بر تمرکز آن بر ایجاد تأثیر مثبت در جوامعی که به آنها خدمت می کند تأکید دارد. این نشان دهنده تعهد شرکت به مشتریان و رفاه آنها است.

Patagonia

“بهترین محصول را بسازید، هیچ آسیب غیرضروری ایجاد نکنید، از کسب و کار برای الهام بخشیدن و اجرای راه حل های بحران زیست محیطی استفاده کنید.

بیانیه ماموریت پاتاگونیا نشان دهنده تعهد این شرکت به پایداری و نقش آن به عنوان یک رهبر در صنعت فضای باز است. ارزش ها و هدف شرکت را به روشی واضح و مختصر بیان می کند.

Amazon

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

“مشتری محورترین شرکت زمین باشید، جایی که مشتریان می توانند هر چیزی را که ممکن است بخواهند آنلاین بخرند پیدا و کشف کنند.”

بیانیه ماموریت آمازون بر تمرکز آن بر مشتری تاکید دارد و نشان دهنده تعهد شرکت به نوآوری و فناوری است. این هدف شرکت را به شیوه ای به یاد ماندنی بیان می کند.

Nike

“برای آوردن الهام و نوآوری به هر ورزشکار* در جهان.”

بیانیه ماموریت نایک فراگیر است و تمرکز این شرکت را بر نوآوری و افزایش مرزها نشان می دهد. این الهام بخش سهامداران است تا اهداف و آرزوهای خود را دنبال کنند.

شرکت والت دیزنی

“برای سرگرم کردن، اطلاع رسانی و الهام بخشیدن به مردم در سراسر جهان از طریق قدرت داستان سرایی بی نظیر، منعکس کننده برندهای نمادین، ذهن خلاق و فناوری های نوآورانه که شرکت ما را به برترین شرکت سرگرمی جهان تبدیل می کند.”< /p>

بیانیه ماموریت شرکت والت دیزنی نشان دهنده تعهد آن به داستان سرایی و سرگرمی است. ارزش ها و هدف شرکت را به روشی به یاد ماندنی به اشتراک می گذارد.

Microsoft

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

“برای توانمندسازی هر فرد و هر سازمانی در این سیاره برای دستیابی به کارهای بیشتر.”

بیانیه ماموریت مایکروسافت بر تمرکز آن بر نوآوری و فناوری تاکید می‌کند و در عین حال تعهد آن را برای کمک به افراد و سازمان‌ها در دستیابی به اهدافشان نشان می‌دهد.

کوکاکولا

“برای تازه کردن جهان در ذهن، بدن و روح. برای القای لحظات خوش‌بینی و شادی از طریق مارک‌ها و اقداماتمان.»

بیانیه ماموریت کوکاکولا بر تمرکز آن بر شاداب کردن و الهام بخشیدن به مردم تأکید دارد. این نشان دهنده تعهد شرکت به گرد هم آوردن افراد و ایجاد تجربیات مثبت است.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 leader-1 leader-1560 adtester-container adtester-container-560" data-ez-name="smallbiztrends_com-leader-1">

BMW

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

“برای تبدیل شدن به ارائه‌دهنده پیشرو در جهان محصولات ممتاز و خدمات ممتاز برای تحرک فردی.”

بیانیه ماموریت BMW بر تمرکز آن بر نوآوری و محصولات ممتاز تاکید دارد. ارزش ها و هدف شرکت را به روشی واضح و مختصر بیان می کند.

بن و جری

“برای ساخت، توزیع و فروش بهترین کیفیت بستنی کاملا طبیعی و ترکیبات سرخوشانه با تعهد مستمر به ترکیب مواد سالم و طبیعی و ترویج شیوه های تجاری که به زمین احترام می گذارد. و محیط زیست.”

بیانیه ماموریت بن و جری نشان دهنده تعهد این شرکت به پایداری و مواد طبیعی است. ارزش ها و هدف شرکت را به روشی به یاد ماندنی بیان می کند.

IKEA

“برای ایجاد زندگی روزمره بهتر برای بسیاری از مردم.”

بیانیه ماموریت IKEA نشان دهنده تعهد آن به بهبود زندگی مردم از طریق محصولات خانگی ارزان قیمت و نوآورانه است. ارزش ها و هدف شرکت را به روشی واضح و به یاد ماندنی به اشتراک می گذارد.

Ford

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

<"برای هدایت پیشرفت انسان از طریق آزادی حرکت."

بیانیه ماموریت فورد نشان دهنده تعهد آن به نوآوری و فناوری است، در حالی که بر تمرکز آن بر کمک به مردم نیز تاکید دارد. ارزش ها و هدف شرکت را به روشی واضح و مختصر بیان می کند.

جنرال الکتریک

“برای اختراع عصر صنعتی بعدی، برای ساختن، حرکت، قدرت و درمان جهان.”

بیانیه ماموریت جنرال الکتریک نشان دهنده تعهد آن به نوآوری و نوآوری است. فناوری، در حالی که بر تمرکز آن بر بهبود زندگی مردم تأکید دارد. ارزش ها و هدف شرکت را به شیوه ای به یاد ماندنی و الهام بخش بیان می کند.

LinkedIn

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

“برای ایجاد ارتباط با متخصصان جهان برای ایجاد بهره وری و موفقیت بیشتر.”

< /span>

بیانیه ماموریت LinkedIn نشان دهنده تمرکز آن بر ارتباط افراد و توانمندسازی متخصصان است. ارزش ها و هدف شرکت را به روشی واضح و مختصر بیان می کند.

Procter & Gamble

“بهترین بودن در جهان در کاری که انجام می دهیم.”

بیانیه ماموریت پروکتر اند گمبل نشان دهنده تعهد آن به برتری و نوآوری در مصرف کننده است. صنعت کالا ارزش ها و هدف شرکت را به روشی به یاد ماندنی به اشتراک می گذارد.

PayPal

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

“برای ایجاد راحت ترین، ایمن ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل پرداخت در وب.”

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-portrait-1-0" ezaw="250" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

بیانیه ماموریت PayPal تمرکز آن را نشان می دهد در مورد نوآوری و فناوری، در حالی که بر تعهد خود به امنیت و راحتی تأکید می کند. ارزش ها و هدف شرکت را به روشی واضح و مختصر بیان می کند.

Southwest Airlines

“برای ارتباط مردم با آنچه در زندگی آنها مهم است از طریق سفرهای هوایی دوستانه، قابل اعتماد و کم هزینه.”

بیانیه ماموریت شرکت هواپیمایی جنوب غربی منعکس کننده آن است. تعهد به ارائه سفر هوایی مقرون به صرفه و دوستانه. ارزش ها و هدف شرکت را به شیوه ای به یاد ماندنی و الهام بخش بیان می کند.

Uber

“برای روشن کردن فرصت ها با به حرکت درآوردن جهان.”

بیانیه ماموریت Uber نشان دهنده تمرکز آن بر نوآوری و فناوری است، در حالی که بر تعهد آن به ارائه فرصت ها تاکید می کند. برای مردم. ارزش ها و هدف شرکت را به روشی واضح و مختصر بیان می کند.

سونی

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

“شرکتی باشید که کنجکاوی شما را برانگیزد و برآورده کند.” بیانیه ماموریت سونی نشان دهنده تعهد آن به نوآوری و خلاقیت است. ارزش ها و هدف شرکت را به شیوه ای به یاد ماندنی و الهام بخش به اشتراک می گذارد.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-narrow-sky-1-0" ezaw="250" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

L’Oréal

“برای آوردن زیبایی به همه مردم جهان. ” بیانیه ماموریت لورآل نشان دهنده تعهد آن به ارائه محصولات زیبایی فراگیر و قابل دسترس برای همه است. ارزش ها و هدف شرکت را به روشی واضح و مختصر بیان می کند.

Visa

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

“برای اتصال جهان از طریق مبتکرانه ترین، قابل اعتمادترین و ایمن ترین شبکه پرداخت – که افراد، مشاغل و اقتصادها را قادر می سازد شکوفا شوند.” تعهد آن به امنیت و قابلیت اطمینان ارزش ها و هدف شرکت را به شیوه ای به یاد ماندنی و الهام بخش بیان می کند.

FedEx

“برای ارائه خدمات حمل و نقل سریع و اطلاعاتی برجسته از طریق یک شبکه جهانی که راه حل های قابل اعتماد و ارزش افزوده ای را برای مشتریان ما ارائه می دهد، در حالی که مشاغل چالش برانگیز و با ارزش را برای افراد خود فراهم می کند.”

بیانیه ماموریت فدرال اکسپرس نشان دهنده تعهد آن به ارائه خدمات حمل و نقل و اطلاعات قابل اعتماد و ارزشمند است. ارزش ها و هدف شرکت را به روشی واضح و مختصر بیان می کند.

Apple

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

“برای ایجاد محصولات و خدمات نوآورانه که زندگی مردم را غنی می کند.”

بیانیه ماموریت اپل نشان دهنده تمرکز آن بر نوآوری و فناوری است و در عین حال بر تعهد آن به بهبود زندگی مردم تاکید می کند. ارزش ها و هدف شرکت را به شیوه ای به یاد ماندنی و الهام بخش بیان می کند.

American Express

“ما هر روز سخت کار می کنیم تا American Express را به معتبرترین مارک خدمات جهان تبدیل کنیم.”

بیانیه ماموریت American Express نشان دهنده تعهد آن به برتری در خدمات و خدمات است. شهرت برند ارزش ها و هدف شرکت را به روشی واضح و مختصر بیان می کند.

۳M

“برای بهبود هر زندگی از طریق راه حل های نوآورانه.” بیانیه ماموریت ۳M نشان دهنده تمرکز آن بر نوآوری و فناوری است و در عین حال بر تعهد آن به بهبود زندگی مردم تأکید می کند. ارزش ها و هدف شرکت را به شیوه ای به یاد ماندنی و الهام بخش بیان می کند.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-narrow-sky-2-0" ezaw="336" ezah="280" class="ezoic-ad"/>

Universal Health Services, Inc.

“To provide superior quality healthcare services that : PATIENTS recommend to family and friends, PHYSICIANS prefer for their patients, PURCHASERS select for their clients, EMPLOYEES are proud of, and INVESTORS seek for long-term returns.”

Universal Health Services, Inc.’s mission statement reflects its commitment to providing quality healthcare services that meet the needs of patients, physicians, purchasers, emplo yees, and investors. It communicates the company’s values and purpose in

While the mission statement examples in the list can be inspiring, you need to look at your small business and what it is looking to achieve and deliver. These are huge companies so take that into consideration as you craft your mission and vision statements.

How to Write a Good Mission Statement

Creating a mission statement requires careful consideration and thought. Here are some steps to help you create an effective mission statement:

Determine Your Company’s Purpose

The first step in crafting a great mission statement is to determine your company’s purpose. This purpose describes what your company does, why it exists, and the impact it seeks to have on the world. The mission statement should be aligned with your company’s vision statement and guide your overall strategy.

Identify Your Target Audience

A company mission statement should be crafted with your target audience in mind. Consider who your company serves and what problem you’re solving for them. Your mission statement should be clear and concise, using language that resonates with your target audience.

Define Your Company’s Core Values

Core values are the principles that guide your company’s behavior and decision-making. A great mission statement reflects your company’s core values, articulating the beliefs that drive your company’s culture and identity.

 Summarize Your Mission Statement

A good mission statement should be concise and memorable. It should summarize your company’s purpose, target audience, and core values in a clear and compelling way. A great mission statement inspires and motivates stakeholders to align with your company’s purpose and goals.

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

Common Mistakes to Avoid Writing Your Company’s Mission Statement

When creating your company’s mission statement, it’s important to avoid common mistakes that can undermine its effectiveness. Here are some common mistakes to avoid:

Being too Broad or Generic

One common mistake when writing a company’s mission statement is being too broad or generic. A mission statement that is too general or lacks specificity may fail to communicate the unique value proposition of the company, and may not inspire or motivate stakeholders.

Focusing too Much on Profits

Another mistake is focusing too much on profits. While profits are important, a mission statement that emphasizes them too much may come across as self-serving and fail to inspire a sense of purpose or shared values among stakeholders.

Being too Long or Complex

A mission statement that is too long or complex is also a common mistake to avoid. A mission statement that is difficult to understand or remember may fail to resonate with stakeholders and may not effectively guide decision-making or inspire action. A concise and memorable mission statement is key.

Benefits of Having a Mission Statement

Having a mission statement could make it easier to improve your business. A good mission statement can inspire you and your employees and get everyone working toward a similar goal.

Check out the reasons why mission statements are an essential exercise for developing a great business idea.

  • Inspiring and motivating employees: A clear mission statement inspires and motivates employees by giving them a sense of purpose and direction. It helps them understand how their work contributes to the company’s goals and values, creating a shared sense of mission and fostering a sense of belonging and engagement.
  • Building brand identity: A well-crafted mission statement is an essential part of building a strong brand identity. It communicates the company’s purpose, values, and goals to stakeholders, differentiating it from competitors and creating a distinctive brand image.
  • Guiding decision-making: A mission statement guides decision-making by providing a framework for evaluating potential actions and initiatives. It helps ensure that all decisions are aligned with the company’s goals and values, promoting consistency and clarity across the organization.
  • Attracting customers: A compelling mission statement can attract customers who share the company’s values and beliefs. It helps establish an emotional connection with customers and creates a sense of loyalty and trust, leading to increased customer engagement and loyalty.

Challenges of Developing a Mission Statement

Developing a mission statement can be challenging, particularly for small businesses or startups. Here are some challenges to consider:

  1. Defining your company’s purpose: It can be difficult to clearly articulate your company’s reason for existing and the impact it seeks to have on the world.
  2. Identifying your target audience: Crafting a mission statement that resonates with your intended audience requires a deep understanding of their needs and motivations.
  3. Articulating your company’s values: Defining the core values that guide your company’s behavior and decision-making can be a complex process that requires careful consideration.
  4. Balancing specificity and flexibility: A mission statement that is too narrow can limit your company’s potential, while one that is too broad can lack focus and direction. Finding the right balance is key.

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

Mission Statements vs. Vision Statements

Mission and vision statements are essential components of any company’s identity and strategic direction. While both are designed to guide decision-making and communicate the company’s values and goals, there are distinct differences between the two. Here are some key differences between mission statements and vision statements:

  1. Purpose: A mission statement describes the purpose and reason for the company’s existence. It defines what the company does, who it serves, and how it serves them. A vision statement describes the future state of the company, defining where it wants to go and what it hopes to achieve.
  2. Focus: A mission statement is focused on the present, outlining the company’s current activities and goals. It provides a framework for decision-making and day-to-day operations. A vision statement is focused on the future, providing a long-term direction and inspiring stakeholders to work towards a shared goal.
  3. Audience: A mission statement is primarily focused on the company’s internal audience, including employees, management, and stakeholders. It communicates the company’s values, purpose, and goals to these stakeholders. A vision statement is focused on the external audience, including customers, investors, and the wider community. It communicates the company’s aspirations and goals to these stakeholders.
  4. Specificity: A mission statement is usually more specific and detailed than a vision statement. It outlines the company’s purpose, values, and goals in a clear and concise way, providing a roadmap for decision-making. A vision statement is usually more broad and open-ended, providing a general direction for the company to work towards.
  5. Timeframe: A mission statement is usually focused on the short to medium term, defining the company’s purpose and goals for the next few years. A vision statement is focused on the long term, defining the company’s aspirations and goals for the next 5-10 years or more.
  6. Flexibility: A mission statement is usually less flexible than a vision statement. It provides a clear framework for decision-making and day-to-day operations, and changes to it are usually made only after careful consideration. A vision statement is usually more flexible, allowing the company to adapt to changes in the market, technology, or other external factors.

While vision and mission statements are both important tools for defining a company’s identity and strategic direction, they serve different purposes and are focused on different audiences.

Mission statements define the company’s purpose and values in the short to medium term, while a vision statement defines its aspirations and goals in the long term. Understanding the differences between the two is essential for creating effective vision and mission statements that inspire and motivate stakeholders to work towards a shared goal.

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

Use this Mission Statement Template to Create Your Own

Creating a mission statement can be a challenging task for small business owners. To help simplify the process, here’s a template that you can follow:

Define Your Company’s Purpose

The first step in creating a mission statement is to define your company’s purpose. This includes what your company does, why it exists, and the impact it seeks to have on the world. A clear understanding of your purpose is essential for crafting an effective mission statement.

Identify Your Target Audience

A mission statement should be crafted with your target audience in mind. Consider who your company serves and what problem you’re solving for them. Your mission statement should be clear and concise, using language that resonates with your target audience.

Consider Your Values

Core values are the principles that guide your company’s behavior and decision-making. Consider your company’s values when crafting your mission statement. What beliefs drive your company’s culture and identity? A great mission statement reflects your company’s core values.

Draft a Statement

Using the information gathered in the previous steps, draft a mission statement. It should be clear, concise, and memorable. It should summarize your company’s purpose, target audience, and core values in a way that inspires and motivates stakeholders to align with your company’s purpose and goals.

Revise and Refine

After drafting your mission statement, review it carefully and seek feedback from stakeholders. Revise and refine as necessary, ensuring that it accurately reflects your company’s purpose, target audience, and values. A well-crafted mission statement is an essential tool for communicating your company’s identity and inspiring stakeholders to work towards a shared goal.

Here’s an example of a mission statement template in action:

Purpose: [The purpose of your organization/business/brand, what you aim to achieve]

Target Audience: [The audience that your organization/business/brand serves or caters to]

Values: [The core values and principles that guide your organization/business/brand]

Statement: [A concise, memorable statement that captures the essence of your organization/business/brand’s mission and purpose]

The Template in Action

Purpose

Our company provides high-quality, affordable web design services to small businesses.

Target audience

Our target customers are small business owners who need an effective online presence to compete in today’s digital marketplace.

Values

We value creativity, professionalism, and exceptional customer service.

Statement

Our mission is to help small businesses succeed by providing them with the web design services they need to effectively market themselves online. We are committed to delivering high-quality work, exceptional customer service, and affordable pricing.

The final version of a mission statement

Our mission is to empower small businesses to succeed in the digital age by providing them with high-quality, affordable web design services. We believe that every small business deserves an effective online presence and we are committed to delivering exceptional work, outstanding customer service, and unbeatable value.

svg%3E - 30 مثال بیانیه ماموریت و نحوه نوشتن یکی برای خود
کسب و کار (+الگو)

Start Writing Your Mission Statement Today!

A mission statement is a defining piece of a business plan, articulating the company’s purpose, values, and goals. It sets the direction for the organization, guides decision-making processes, and communicates its purpose to stakeholders.

Creating an effective mission statement requires careful consideration and thought, but the benefits of having a mission statement are significant.

Image: Envato Elements, Depositphotos


More in: Marketing Strategy
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی