عمومی

3 مرحله که می تواند به رفع مشکلات زنجیره تامین شما کمک کند

۳ مرحله که می تواند به رفع مشکلات زنجیره تامین شما کمک کند

تیفانی استنارد یک یا دو چیز درباره مشکلات زنجیره تامین. او ۱۵ سال به عنوان یک مدیر اجرایی برای کمک به شرکت‌های بزرگ برای ایجاد روابط بهتر با فروشندگان گذراند. اکنون او موسس و مدیرعامل Stimulus است، یک پلتفرم نرم‌افزاری مبتنی بر اطلاعات ارتباطی مبتنی بر فیلادلفیا که از داده‌ها برای کمک به شرکت‌ها در تصمیم‌گیری بهتر منابع، تدارکات و خرید استفاده می‌کند.

“من تمام دوران حرفه‌ای خود را صرف صحبت با زنان شگفت‌انگیز سیاه‌پوست و قهوه‌ای درباره مسائل زنجیره تامین کرده‌ام، از آنها می‌پرسم که چگونه شرکت خود را رشد می‌دهند، و مطمئن می‌شویم که ما صداهایی را برجسته می‌کنیم که در مورد آنها صحبت نشده است. «استنارد» در ظاهری در  گفت: هفته فناوری سیاه در سینسیناتی در ۲۰ ژوئیه. در طول جلسه، او بینش‌هایی را از بنیان‌گذارانی که با آنها کار می‌کند در مورد چگونگی تنوع بخشیدن به زنجیره تامین خود و در عین حال رشد شرکت به اشتراک گذاشت. در اینجا سه از بهترین نکات او آورده شده است.

۱٫ بهبود ارتباطات

خیلی چیزها از آغاز همه گیری تغییر کرده است و از آنجایی که بسیاری از جهان هنوز با این ویروس دست و پنجه نرم می کنند، بسیار مهم است. استاندارد اشاره می کند تا نحوه تعامل شما با تامین کنندگان را ارزیابی کنید. این مورد به ویژه اگر شما یک شرکت محصولات مصرفی با فروشندگان خارج از کشور هستید.

“مردم در برقراری ارتباط با مشکلات مختلف عالی نیستند. که آنها به خصوص در سال گذشته داشته اند، بنابراین بازنگری در ارتباط اولیه ای که با تامین کنندگان استفاده می کنید بسیار مهم است.” چه از طریق Slack، از طریق ایمیل یا تلفن، باید شبکه خود را گسترش دهید و به فرآیندهایی که برای فروشندگانتان مهم هستند نگاه کنید. از آنها بپرسید که شکل ارتباط ترجیحی آنها چیست، حتی اگر قبلاً از آنها سؤال کرده باشید، زیرا ممکن است با دور شدن افراد بیشتری تغییر کرده باشد.

۲٫ داده ها را جمع آوری کنید و اغلب آن ها را بررسی کنید.

Stanard اغلب با بنیان‌گذارانی گفتگو می‌کند که متأسفانه اطلاعات مهمی درباره کسب‌وکار خود ندارند. او می‌گوید که جمع‌آوری اطلاعات مناسب می‌تواند به هر صاحب کسب‌وکاری کمک کند تا تصمیم‌های بهتری در مورد میزان تولید در هر زمان معین بگیرد. و لازم نیست پیچیده باشد: بیشتر شرکت‌ها از قبل برخی از داده‌های فروش را در دسترس دارند، مانند میزان درآمدی که از فروشگاه‌های بزرگ به دست می‌آید یا چقدر از وب‌سایت‌ها. صرف زمان برای تنظیم زنجیره‌های تامین بر اساس جایی که موجودی بیشتر مورد نیاز است، می‌تواند به حفظ محصولات موجود در انبار و راضی نگه داشتن شرکای خرده‌فروشی کمک کند.

۳٫ همیشه روی قیمت مذاکره کنید.

Stanard اغلب وقت خود را صرف مشاوره به صاحبان مشاغل در مورد نحوه مذاکره با قیمت ها می کند، که به گفته او صاحبان مشاغل کوچک به اندازه کافی این کار را انجام نمی دهند. او می‌گوید معمولاً دیده می‌شود که کسب‌وکارها برای چیزهایی که نباید بپردازند، مانند هزینه‌های حمل و نقل یا ساخت، بدون اینکه هرگز آن را زیر سؤال ببرند، می‌پردازند.

این امر به‌ویژه اکنون صادق است، زیرا قراردادهای با فروشندگان به دلیل محدودیت‌های زنجیره تأمین کوتاه‌تر می‌شوند. تولیدکنندگان از توانایی خود برای حفظ موجودی در دوره‌های زمانی طولانی اطمینان کمتری دارند، بنابراین ممکن است قیمت‌ها را افزایش دهند تا خودشان را برای آینده پوشش دهند. بنابراین هنگام مذاکره، به جدول زمانی کوتاه‌تر نگاه کنید. به جای اینکه به تامین کنندگان بگویید که کسب و کار در چند سال آینده به چه چیزی نیاز دارد، آن را به ماه تقسیم کنید. «استاندارد» می‌گوید: «این به آن‌ها کمک می‌کند تا به درستی آماده شوند و بدانند چه چیزی باید انتظار داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی