عمومی

3 سوالی که باید قبل از ساختن A.I بپرسید. وارد کسب و کار شما مدل

۳ سوالی که باید قبل از ساختن A.I بپرسید. وارد کسب و کار شما
مدل

هوش مصنوعی ممکن است هنوز نقش مهمی در شرکت شما نداشته باشد، اما A.I. و یادگیری ماشین به سرعت در حال تغییر محیط کسب و کار امروزی ما هستند. بر اساس یک نظرسنجی توسط McKinsey، ۵۶ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که A.I را اجرا کرده اند. فناوری حداقل در یک عملکرد، نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش یافته است.

با این وجود، تعیین اینکه آیا A.I را پیاده‌سازی می‌کنید، می‌تواند دشوار باشد. در کسب و کار شما یک سرمایه گذاری هوشمند یا یک هزینه غیر ضروری است. در اینجا سه ​​سؤالی وجود دارد که هر صاحب کسب و کاری باید قبل از ورود به دنیای A.I بپرسد.

۱٫ چگونه A.I. کسب و کار خود را بهبود بخشم؟

اولین سوالی که باید هنگام بررسی A.I از خود بپرسید. مشکلاتی است که ممکن است با این فناوری حل شود. یک شرکت تجارت الکترونیک ممکن است از A.I استفاده کند. برای بازاریابی و توصیه محصولات خاص به مصرف کنندگان بر اساس داده های آنها، در حالی که یک شرکت خدمات مالی می تواند از A.I استفاده کند. برای پیش بینی بهتر تغییرات در بازار و رهایی مشتریان از سرمایه گذاری های پرخطر قبل از اینکه خیلی دیر شود.

طبق نظرسنجی مک‌کینزی، رایج‌ترین استفاده برای A.I. توسط مشاغل در سال ۲۰۲۱ در عملیات خدماتی مانند چت بات ها و دستیاران مجازی بود. دیگر کاربردهای گسترده این فناوری شامل مدل‌سازی ریسک، بهبود محصول مبتنی بر هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل خدمات مشتری است. از خود بپرسید که آیا خودکار کردن بخشی از کسب و کار شما دارای مزیتی است که به راحتی قابل شناسایی است، یا آیا کارهای معمولی دارید که به راحتی می‌توان آنها را خودکار کرد.

۲٫ آیا داده های مربوطه را دارم؟

بعد از اینکه تعیین کردید چگونه A.I. فناوری می تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد، وقت آن رسیده است که نگاهی دقیق به داده های خود بیندازید. طبق گزارش IBM، حدود ۸۰ درصد از کارها روی یک A.I کار می کنند. این پروژه حول محور جمع‌آوری و آماده‌سازی داده‌ها می‌چرخد و تنها ۲۰ درصد باقی‌مانده به تجزیه و تحلیل و آزمایش اختصاص دارد.

هر نوع هوش مصنوعی فقط به اندازه داده هایی است که از آنها یاد می گیرد، بنابراین مطمئن شوید که به داده های با کیفیت دسترسی دارید، و مقدار زیادی از آن. طبق مقاله فوریه ۲۰۲۲ توسط Dataversity، شرکت ها می توانند از شش عامل زیر برای تعیین استفاده کنند. کیفیت داده های آنها:

  • کامل بودن 
  • دقت 
  • ثبات 
  • اعتبار
  • بی نظیر بودن

۳: پیاده‌سازی A.I چقدر هزینه دارد؟

پس از تعیین مشکل می‌خواهید از A.I استفاده کنید. فناوری برای حل، و تأیید کرده‌اید که به داده‌های با کیفیت کافی دسترسی دارید، باید استعدادهای هوش مصنوعی را برای ایجاد الگوریتم‌هایی که A.I شما را اجرا می‌کنند، استخدام کنید. برنامه ها.

A.I متقاعد کننده. گفتن استعداد برای پیوستن به شرکت شما ممکن است آسان تر از انجام آن باشد، زیرا غول هایی در فضا مانند Google و Meta می توانند بودجه های کلانی برای پروژه ها همراه با مزایای مناسب ارائه دهند. برای رقابت، کارفرمایان ممکن است قرارداد A.I را در نظر بگیرند. مشاورانی که می توانند بر اساس هر پروژه استخدام شوند یا در مورد آنچه A.I تحقیق کنند. نرم افزارهای کاربردی را می توان خریداری کرد. همچنین باید مطمئن باشید که بودجه لازم برای اجرای فرآیندی پرهزینه و طولانی را دارید.

امکانات استفاده از A.I. در تجارت شما ممکن است بی پایان به نظر برسد، اما با کمی تفکر انتقادی، می توانید بهترین مسیر شخصی خود را با این فناوری هیجان انگیز تعیین کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی