3 سرمایه گذاری فنی در صنعت املاک و مستغلات صنایع می توانند از آن بیاموزند
۳ سرمایه گذاری فنی در صنعت املاک و مستغلات
صنایع می توانند از آن بیاموزند
املاک از زمان اهرام یک عامل ثابت اقتصادی بوده است. اما ماهیت ارجمند آن به این معنی است که میتواند با زمانها کند باشد.
همهگیری ایجاد شده است. یک فشار منحصر به فرد که صنعت املاک و مستغلات در قرن بیست و یکم. از توکن سازی تا ریموت فناوری و موارد دیگر، در اینجا چند درس وجود دارد که سایر بخشهای تجاری میتوانند از نحوه انطباق صنعت املاک و مستغلات با دنیای مدرن در سالهای اخیر بیاموزند.
۱٫ سرمایه گذاری های توکن شده در املاک و مستغلات
املاک و مستغلات همیشه موانع زیادی برای ورود داشته اند. خریداران منفرد خانه باید خود را به وام های ۳۰ ساله طولانی وام دهند. هزینه خرید، تعمیر و نگهداری املاک سرمایه گذاری بسیار زیاد است. املاک تجاری فقط گران نیستند. همراه با هزینه های زیست محیطی، ارزیابی، بررسی، و منشاء وام اضافی قابل توجهی است.
هزینه سرمایه گذاری های اولیه در املاک و مستغلات برای مدت طولانی برای سرمایه گذاران کوچکتر مشکل بوده است. با این حال، دیوارها به دلیل املاک و مستغلات نمادین شروع به فرو ریختن کرده اند. شرکتهایی مانند RedSwan جایگزینهای دیجیتال املاک و مستغلات ایجاد کردهاند که در واقع یک بلاک چین املاک و مستغلات ایجاد میکنند. این به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا سهام مستقیم املاک تجاری را خریداری کنند در حالی که مالکان مالکیت خود را حفظ می کنند.
این برنامه کاربردی تمرکززدایی را می توان در جاهای دیگر نیز اعمال کرد. کسانی که در صنایعی که موانع زیادی برای ورود دارند، مانند ارتباطات از راه دور یا خردهفروشی، نباید بترسند که چگونه یک رویکرد توکنشده برای تجمیع سرمایههای سرمایهگذاران و دستیابی به اهداف تجاری را کشف کنند.
۲٫ تورهای خانه مجازی
یکی از ساده ترین و در عین حال عمیق ترین تحولات صنعت املاک و مستغلات، معرفی تورهای خانه مجازی نیاز به بازدید فیزیکی از یک ملک می تواند زمان بر و دشوار باشد. اگر کسی بخواهد فهرستی را ببیند که خیلی دور است، اغلب باید به تصاویر و تصاویر تکیه کند، که ممکن است فریبنده باشد.
گشت مجازی در خانه به خریداران بالقوه اجازه می دهد تا به یک ملک بدون توجه به اینکه در کجای دنیا واقع شده است نگاه کنند. . تا زمانی که آنها به اینترنت متصل هستند، می توانند به فرمت های ویدئویی تعاملی دسترسی داشته باشند که به آنها کمک می کند تا یک خانه یا ساختمان را با جزئیات سه بعدی صمیمی بررسی کنند.
Rex Theme اشاره می کند که این چندین مزیت مهم دارد. به عنوان مثال، مجموعه بزرگتری از خریداران را ایجاد می کند. نمایندگان همچنین میتوانند بدون صرف زمان زیادی برای نمایش خانهها، روی سادهسازی فرآیند بسته شدن تمرکز کنند. این مفهوم را می توان در صنایع بی شماری از جمله آموزش به کار برد. چندین دانشگاه تورهای کالج مجازی را برای دانشجویان بالقوه ارائه می دهند تا حسی از دانشگاه بدون نیاز داشته باشند. یک بازدید حضوری هر زمان که سنت نیاز به فعالیت حضوری داشته باشد، ارزش ارزیابی این را دارد که آیا فناوری راه دور میتواند این نیاز را بهبود بخشد یا خیر.
۳٫ تعاملات بدون تماس
در دوران همهگیری، برای شرکتها ضروری است که نشان دهند که به ایمنی مصرفکننده اهمیت میدهند. یکی از راه های کلیدی که صنعت املاک و مستغلات این کار را انجام می دهد، ترویج تعاملات بدون تماس است. این با مواردی مانند تورهای مجازی شروع میشود، اما به سایر بخشهای فرآیند خرید ملک نیز گسترش یافته است.
به عنوان مثال، اغلب میتوانید فعالیتهایی مانند راهاندازی بیمه و خدمات امانی را کاملاً آنلاین انجام دهید. نمونه ای از این مشارکت بیمه مرکوری با A.I. نام تجاری Flyreel. این دو شرکت یک گزینه بازرسی خانه بدون تماس مبتنی بر برنامه ایجاد کردند. این امر با اجتناب از بازدیدهای غیر ضروری از منزل در طول فرآیند خرید، خطرات سلامتی را به حداقل میرساند.
بسیاری از صنایع در گیر افتادهاند. در سنت ناکارآمد انجام تعاملات تجاری شخصاً. اغلب، نیاز به ارتباط مستقیم و رو در رو غیر ضروری است و همانطور که در حال حاضر در بخش املاک و مستغلات وجود دارد، باید برای شرایط منحصر به فرد رزرو شود.
صنعت املاک و مستغلات در حال گذراندن یک ارتقاء طولانی مدت است. همانطور که خود را با زمان هماهنگ می کند، سایر صنایع باید بنشینند و توجه کنند. مزایای بسیاری وجود دارد که فناوری مدرن به هر صنعتی ارائه می دهد. صبر کردن تا زمانی که مجبور شوید آنها را بپذیرید فقط به این معنی است که خیلی بیشتر از رقابت عقب خواهید بود. Proactivity نام بازی است وقتی صحبت از سرمایهگذاریهای فناوری در یک چهارم قرن بیست و یکم میشود.