عمومی

3 روشی که رهبران باید برای کار کردن معنا بدهند دفتر

۳ روشی که رهبران باید برای کار کردن معنا بدهند
دفتر

با خروشان inflation و بیکاری کم، رهبران کسب و کار در تلاش هستند تا افراد خود را به بازگشت به دفتر — طبق Bloomberg. به هر حال، چرا کارمندان می‌خواهند هفته‌ای دو بار در یک مخزن بنزین ۱۰۰ دلاری بسوزانند و وقتی می‌توانند از خانه کار کنند، از ترافیک سنگین رنج ببرند؟

برای اطمینان، افرادی که کارها را می‌سازند یا فقط می‌توانند کارشان را با خدمت به افراد انجام دهند، باید در نزدیکی کار کنند. با این حال، برای کارگرانی که نیازی به حضور حضوری ندارند، بقای شرکت‌ها در طول همه‌گیری نشان می‌دهد که بسیاری از مشاغل می‌توانند بدون دفتر کار کنند.

در واقع، من فکر می‌کنم کسب‌وکارها باید در نظر داشته باشند که آیا مزایا از هزینه‌های صرفاً بستن تمام فضای اداری و اجازه دادن به افرادشان برای کار از خانه (WFH) فراتر است یا خیر.

از نقطه نظر اقتصادی، به نظر می‌رسد بی‌معنا باشد – رفتن به ۱۰۰% WFH هزینه‌های شرکت برای داشتن یا اجاره فضای اداری را کاهش می‌دهد. کارمندان در زمان و هزینه رفت و آمد صرفه جویی می کنند. فضای اداری خالی می تواند یک مشکل بزرگ اجتماعی را حل کند. چطور؟ اگر قوانین منطقه بندی تغییر کند، آن فضای اداری می تواند به مسکن بسیار مورد نیاز تبدیل شود.

هدف افرادی که در آن کار می کنند چیست. یک چهارم پایانی؟ ناهار را با هم بخوریم؟ همانطور که بلومبرگ اشاره کرد، منشاء کلمه شرکت دو کلمه لاتین است – cum (با) و pane (نان). من متوجه هستم که مردم از معاشرت شخصی با یکدیگر لذت می برند — اما موفقیت یک شرکت چقدر به آن بستگی دارد؟

همانطور که من ببینید، سه نوع معنا در کار وجود دارد که باید به جای مجازی اتفاق بیفتد.

۱٫ تعیین و دستیابی به اهداف.

چه رهبری یک استارت‌آپ یا یک شرکت بزرگ و سهامی عام را برعهده داشته باشید، باید با دیگران کار کنید. و رسیدن به اهداف

از نظر تئوری، این همه می تواند از طریق ترکیبی از فناوری کنفرانس ویدئویی و پیام های تجاری انجام شود. با این حال، روند تعیین اهداف شامل مطالعه در مورد اینکه آیا تیم رهبری شما احساس می کند که اهداف بخش آنها به موفقیت شرکت کمک می کند و اینکه آیا اهداف قابل دستیابی هستند یا خیر، است.

علاوه بر این، هنگامی که اهداف مورد توافق قرار گرفتند، رهبران کسب و کار باید بدانند که افراد برای رسیدن به اهداف چه می کنند. به عنوان مثال، چه کسی مسئول تامین سهمیه های فروش سه ماهه است و آیا آنها سرنخ کافی دارند که احتمال تبدیل شدن آنها به قراردادهای امضا شده وجود دارد؟ چه کسی مسئول تحقق اهداف تولید است و آیا مواد اولیه و نیروی کافی در کارخانه برای دستیابی به آنها دارد؟

بدون رعایت کاری که مردم انجام می دهند، رهبران کسب و کار نمی دانند که آیا مردم واقعاً آنچه را که برای دستیابی به اهداف لازم است انجام می دهند، آیا اهداف به طور ناامیدکننده ای دست نیافتنی هستند یا اینکه آیا افراد خاصی وجود دارند که کوتاهی می کنند و می توانند قبل از مهلت مقرر کمک مورد نیاز خود را دریافت کنند. می لغزد.

۲٫ فرهنگ پایدار.

فرهنگ — کاری که مردم انجام می دهند زمانی که رئیس آنها را تماشا نمی کند — برای نگه داشتن مردم در انجام کار بسیار مهم است. چیزهای درست فرهنگ — مانند شرکت فناوری رستوران Toast’s تاکید بر انجام مایل بیشتر برای مشتری — ناشی از چیزی است که شرکت را در زمان شروع به کار موفق کرده است.

حفظ فرهنگ زمانی که یک شرکت افراد خارج از تیم موسس را استخدام می کند بسیار مهم است. رهبران کسب و کار باید اطمینان حاصل کنند که نامزدهای شغلی ارزش های شرکت را به اشتراک می گذارند. تناسب فرهنگی آن‌ها را با درخواست از آن‌ها بخواهید توصیف کنند که فرهنگ سازمانی ایده‌آل چگونه خواهد بود یا در مورد کیفیت تیم رهبری شرکت چه فکر می‌کنند.

هنگامی که افراد استخدام می شوند، رهبران کسب و کار باید ارزش ها را با برگزاری مراسم عمومی برای پاداش دادن به افرادی که مطابق با ارزش های شرکت عمل می کنند، تقویت کنند. علاوه بر این، شرکت‌ها باید مسئولیت بیشتری به افرادی بدهند که فرهنگ را تجسم می‌دهند و راه خود را از کسانی که این فرهنگ را ندارند جدا کنند.

همه اینها. مکالمات مهم زمانی که افراد در یک فضای فیزیکی قرار می گیرند بسیار موثرتر عمل می کنند. این نزدیکی به رهبران کسب و کار این امکان را می‌دهد تا تغییرات در زبان بدن، تعاملات بین اعضای تیم و سایر سرنخ‌های ظریفی را که هنگام کار مجازی از بین می‌رود، مشاهده کنند.

۳٫ ایجاد آینده.

در نهایت، یک شرکت زنده نخواهد ماند مگر اینکه بتواند آینده جدیدی برای خود ایجاد کند، زیرا خطوط اصلی کسب و کار خود بالغ می شوند. .

برای انجام این کار به خوبی، همانطور که در آوریل نوشته شد، رهبران کسب و کار باید تیمی را رهبری کنند که برای انجام کارهای زیر همکاری می کند:

  • تشخیص بادهای مخالف و دم بیرونی
  • مشکلاتی را که باید در ۱۰ سال آینده حل شوند تصور کنید
  • قابلیت های لازم برای حل این مشکلات را به خوبی ارزیابی کنید.
  • فرصت های رشد جدیدی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نقاط قوت شرکت منطبق است

افراد می توانند این کارها را انجام دهند. کارها به صورت حضوری بسیار مؤثرتر از مجازی هستند.

در حالی که برخی از این دلایل برای مردم کار حضوری باید در یک دفتر انجام شود، کارهای دیگر را می توان در هتل یا مکان دیگری که به طور موقت اجاره شده است انجام داد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی