عمومی

3 راه برای کاهش هزینه های شرکت در شرایط سخت اقتصادی بار

۳ راه برای کاهش هزینه های شرکت در شرایط سخت اقتصادی
بار

به عنوان بازار به کاهش ادامه دهید، سازمان ها باید به طور فعال در مورد کاهش هزینه ها فکر کنند.

مثل بسیاری از شرکت‌ها، شرکت من نیز در ابتدای کووید-۱۹ یک تمرین کاهش هزینه را پشت سر گذاشت. در آن روزهای اولیه، هیچ کس هیچ سرنخی نداشت که چگونه همه‌گیری بر کسب و کارها تأثیر می گذارد. بنابراین، شرکت من نگاه دقیقی به هزینه‌های ما انداخت و استانداردهای کارآمدی هزینه در سراسر سازمان را وضع کرد.

معلوم شد که این کار محتاطانه ای است. در یک فضای اقتصادی به طور کلی نزولی، وضعیت ما بسیار بهتر از حالت قبلی است.

دو سال پس از اولین شوک ناشی از کووید به بازارها، ما شاهد دور دوم هستیم. اما این بار فرق می کند.

بسیاری از کارشناسان پیش بینی یک رکود تمام عیار. دیگران می‌گویند از قبل اینجاست. به هر حال، کسب‌وکارها باید این لحظه را به عنوان فرصتی برای اتخاذ اقدامات پیشگیرانه و سالم مقرون به صرفه در نظر بگیرند. و نه، این فقط به معنای اخراج نیست (که محققان پیشنهاد می کنند فقط باید در موقعیت های اضطراری).

اگر به دنبال کاهش هزینه های خود هستید، از این سه روش استفاده کنید:

۱٫ به سمت یک فرهنگ آگاهانه از هزینه ها گام بردارید. اولین گام در هزینه کردن بهینه تا آنجا که ممکن است این است که بفهمید چه چیزی خرج می کنید و چرا آن را خرج می کنید. هر یک از اعضای تیم رهبری شما باید فهرست تلفیقی از هزینه‌های خود را داشته باشد، چه تفصیلی و چه جمع‌آوری شده در هر ابزاری که به راحتی قابل پیمایش است – حتی یک برگه اکسل.

به نظر ساده می رسد. اما همان طور که ردیابی بودجه شخصی شما ممکن است نتایج شگفت انگیزی به شما بدهد، این عدد پایین اغلب بیشتر از آن چیزی است که مردم فکر می کنند. رهبران شما می‌توانند با آگاهی از هزینه‌های هر تیم و محرک‌های اصلی هزینه (پرسنل، نرم‌افزار، مزایای کارکنان، و غیره) آگاهانه تصمیم‌گیری کنند.

فراتر از رهبری، آگاهی از هزینه را در سراسر سازمان خود گسترش دهید. من همیشه کارمندانمان را تشویق می‌کنم که به پول شرکت طوری فکر کنند که انگار مال خودشان است. اگر پول از جیبشان بیرون بیاید، آیا باز هم آن ابزار ۱۰۰۰۰ دلاری را می خریدند؟

۲٫ به طور خودکار تعداد سرها را پر نکنید. وقتی یکی از اعضای تیم تیم را ترک می کند، غریزه شما ممکن است این باشد که شخص دیگری را در اسرع وقت به این نقش برسانید. اما قبل از انجام این کار، بپرسید: آیا این نقش نیاز به وجود دارد؟ آیا مجموعه مسئولیت های آن باید تغییر کند؟ آیا می تواند توسط یک پیمانکار به جای یک کارمند تمام وقت انجام شود؟ آیا می‌توانیم برای ایفای نقش از درون تبلیغ کنیم؟ آیا واقعاً باید فوراً شخص دیگری را جذب کنیم؟

ما این کار را در ThirdLove برای یکی دو سال گذشته پاسخ به این سؤالات بر اساس مورد به مورد متفاوت است، اما این روند همیشه ما را در مورد تعیین نقش ها آگاه تر می کند.

۳٫ قوانین قرارداد فروشنده را تنظیم کنید. یکی از پروتکل های مهم همه گیری ما این بود تعیین محدودیت برای قراردادهای فروشنده اگر هزینه یک قرارداد بیشتر از مقدار مشخصی باشد، مدیر مالی ما همیشه آن را بررسی می کند. ما همچنین هرگز قراردادهای تمدید خودکار امضا نمی کنیم، که باعث می شود سودمندی ابزارهایی را که استفاده می کنیم به دقت ارزیابی کنیم و تصمیمات آگاهانه ای در مورد پشته خود بگیریم.

در روزهای اولیه کووید-۱۹، بسیاری از فروشندگان نرم افزار آماده مذاکره مجدد بودند، زیرا نمی خواستند در شرایط اقتصادی تنگاتنگ مشتریان را دچار خونریزی کنند. فروشندگان می دانند که رکود باعث می شود شرکت ها ابزارهای خود را دوباره ارزیابی کنند، بنابراین توصیه می کنم حداقل از فروشندگان خود بپرسید که آیا آماده مذاکره مجدد هستند یا خیر. بهتر است اگر بتوانید یک عکس فوری دقیق از وضعیت خود برای آنها تهیه کنید و تخفیف را به عنوان بخشی از یک رابطه مداوم در نظر بگیرید.

همه این اقدامات کاهش هزینه‌ها مزایای قابل توجهی خواهند داشت. آب و هوای اقتصادی تقریباً به اندازه آب و هوا تغییر می کند و این رکود در نهایت راه را برای چیزی روشن تر خواهد کرد. اما توجه به هزینه تضمین می‌کند که، با وجود تغییر آب و هوا، بهترین شانس موفقیت را به خود می‌دهید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی