عمومی

3 درسی که بازاریابان می توانند از سبز بیاموزند جنبش

۳ درسی که بازاریابان می توانند از سبز بیاموزند
جنبش

آیا می‌دانستید پرفروش‌ترین اثر دیل کارنگی چگونه دوستان به دست آوریم و بر افراد تأثیر بگذاریم برای اولین بار با عنوان بسیار کم سوتر سخنرانی عمومی: دوره ای کاربردی برای مردان تجاری منتشر شد؟ جای تعجب نیست که انتشار اولیه یک شکست بود. یک دهه بعد، با کمک ویکتور شواب، نابغه کپی تبلیغات، کارنگی عناوین کتاب و فصل را دوباره کار کرد و آن را دوباره منتشر کرد. نسخه به روز شده به یکی از پرفروش ترین کتاب های تمام دوران تبدیل شد.

این یکی از کتاب های مورد علاقه من است. داستان‌ها، زیرا یادآوری واضحی است که هر چقدر هم که محتوای ما قوی باشد، ما نه حق داریم و نه تضمینی برای مخاطب داریم، مگر اینکه بتوانیم آنچه را که می‌گوییم به‌گونه‌ای به اشتراک بگذاریم که توجه آن‌ها را جلب و جلب کند. این صرف نظر از اینکه کفش می فروشیم یا پایداری درست است.

من اخیراً در Aspen Ideas: Climate در میامی و تحت تأثیر پیام‌هایی قرار گرفت که مجریان، سیاست‌گذاران و فعالان برای برقراری ارتباط با خود استفاده کردند. ارزش های. اغلب اوقات، صحبت از پایداری القای انکار، ناامیدی یا بی تفاوتی است. ذینفعان در این کنفرانس پیام های خود را به روشی الهام بخش و متصل به اشتراک گذاشتند که مردم را ترغیب به مشارکت کردند.

بازاریابان می‌توانند از روشی که فعالان پایداری با سهامداران درگیر می‌شوند، بیاموزند. آنها پیام خود را به شیوه ای قانع کننده که منحصر به بخش است، منتقل می کنند. همانطور که مصرف کنندگان بیشتر بر سرمایه گذاری در مارک های هدفمند متمرکز می شوند، بازاریابان باید پیام های خود را اصلاح کنند و به ارزش های اصلی پایگاه مصرف کننده خود متوسل شوند.

در اینجا سه ​​چیز وجود دارد که بازاریابان می توانند از جنبش سبز بیاموزند.

<.>۱٫ از قدرت هنر برای متحد کردن و بیان مضامین جهانی استفاده کنید.

در کنفرانس پایداری، بحث‌های قوی در مورد سیاست، خصوصی-عمومی مشارکت و نوآوری در فناوری و کسب و کار با نمایشگاه‌های هنری و تاسیساتی که بر تخیل طراحی شده بود و دانش‌آموزان، مدیران و فعالان را در گفتگوی چندوجهی گرد هم می‌آورد، نقطه‌گذاری شد. بسیاری از آثار به نمایش درآمده از هنرمندان محلی و در طیف وسیعی از رسانه ها بود. مد، مجسمه‌سازی و اجرا همگی به‌گونه‌ای متفکرانه طراحی شده‌اند تا برانگیخته، مجذوب و مهم‌تر از همه، به ما یادآوری کنند که همه در کنار هم هستیم.

صوفیا دوا، بنیانگذار This Same Sky که در کنفرانس حضور داشت و هم با برندهای هدفمند مشورت می‌کند و هم برند مد صنعت‌محور خاص خود را دارد، گفت: «حضور هنرمندان محلی در کنفرانس و کارهای خاطره‌انگیز آن‌ها چیزی را به تصویر می‌کشد. این موضوع باید برای همه ما باشد و اهمیت یافتن ابراز امید و ناامنی که مشخصه این لحظه است.”

۲٫ خوش بینی را تقویت کنید و آن انرژی را به سمت تغییر هدایت کنید.

هنگامی که در مورد موضوعی پیچیده و فراتر از پایداری صحبت می کنید، مهم است که مسیری برای تغییر ارائه دهید، نه فقط لفاظی یا سرزنش. در همان کنفرانس، کاترین مورداک اشاره کرد که در حالی که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها نگران تغییرات آب و هوایی هستند، اکثریت آنها از آینده هراسان هستند و در بینش‌هایی از دنیای دیستوپیایی گرفتار شده‌اند. اگر می‌خواهیم حمایت عمومی، اراده سیاسی و سرمایه‌گذاری در انرژی پاک را بسیج کنیم، باید از تاکتیک‌های ترس عبور کنیم و از قدرت طنز، کنجکاوی و خلاقیت بهره ببریم. مرداک در سخنرانی خود به کمپین هایی مانند نجات مرد فلوریدا، science moms moms ائتلاف و اجماع مبتنی بر اعتماد، وضوح و مثبت بودن.

به عبارت دیگر، پیمایش عذاب کمتر و کنش بیشتر درگیر است.

۳٫ برای رسیدن به درک جدیدی از مشکلات و راه‌حل‌های کنونی، به نسل‌ها و خطوط حزبی دسترسی داشته باشید.

به عنوان یک جنبش جهانی، و عمدتاً به رهبری جوانان، پایداری نیازمند رویکردی فراگیر و متنوع برای داستان سرایی و استراتژی آن است. با این روحیه، برنامه رهبران آینده در Aspen Ideas مشاوران جوان، دانشجویان، و پیشگامان مردمی را گرد هم آورد. این گروه نه تنها از تخصص حاضر و تبادل نظر بهره بردند، بلکه دستور کار مهم خود را در مورد فوریت و پاسخگویی به گفتگو آوردند.

عدم تحمل آنها نسبت به رضایت، تقاضا برای رویکردهای کاملاً متفاوت، و شک سالم نسبت به اقتدار انرژی بسیار مورد نیاز را فراهم کرد. و به عنوان سیاستمداران و رهبران مستقر که با چگونگی فکر کردن، صحبت کردن، و مهمتر از همه، عمل کردن بر روی فشارهایی که اکوسیستم و بافت اجتماعی ما با آن مواجه است دست و پنجه نرم می کردند.

فروش پایداری گاهی اوقات می تواند مانند تلاش برای جوشاندن اقیانوس باشد (تا حدی جناس بد) اما بازاریابان می توانند از روش هایی بیاموزند که فعالان پایدار پیام خود را با مخاطبان خود تطبیق می دهند. هم بازاریابان و هم فعالان به طور یکسان می توانند علاقه و فعال سازی لازم را برای ایجاد تغییرات در مقیاس ایجاد کنند و داستان های متقاعد کننده و متحول کننده جهان را به اشتراک بگذارند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی