عمومیمقالات

3 استراتژی برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر از طریق نوشتن

۳ استراتژی برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر از طریق
نوشتن

به عنوان یک رهبر، مردم اغلب وقتی راز بزرگ من را کشف می کنند شگفت زده می شوند: من یک نویسنده طبیعی نیستم. بله، من یکی از بنیانگذاران Calendar و یک سخنران اصلی هستم. اما وقتی نوبت به نوشتن قلم روی کاغذ می رسد، من بهترین نیستم. برای مدت طولانی، من احساس استعداد نمی کردم یا مزایای نوشتن را برای خودم نمی دیدم، بنابراین از آن اجتناب کردم.

با رشد شرکت من، متوجه شدم که ناراحتی من در مورد نوشتن چقدر ما را عقب نگه می دارد. به راحتی می توان گفت: «امروز برای نوشتن خیلی سرم شلوغ است» و به قوطی بازتاب شخصی و حرفه ای در مسیر ادامه دهید. همیشه چیزی وجود دارد که نیاز به توجه فوری دارد. نشستن در جایی برای تأمل و نوشتن هرگز در لیست بالا نیست.

اما با تولید نکردن محتوای رهبری فکری، خود و شرکتم را از یک ابزار ارزشمند محروم کردم. نیازی نبود همینگوی شوم. من فقط نیاز داشتم زمانی را برای نوشتن در مورد رشد شخصی و روندهای صنعت اطرافم برنامه ریزی کنم تا فرد بهتری و رهبر شوید.

نوشتن برای نوجوانانی که مجلات دارند یا هنرمندانی که خود را در کابین‌ها حبس می‌کنند تا روی کار خود تمرکز کنند، چیزی بیش از یک فرار است. این ابزار ارزشمندی است که به رهبران کمک می کند تا افکار خود را سازماندهی کنند و با مخاطبان خود ارتباطات واقعی و انسانی ایجاد کنند. در بازاری مدرن که در آن شخصی سازی، اصالت و ارزش های اجتماعی مشترک به طور فزاینده ای تصمیمات خرید را هدایت می کند. محتوای کارشناسان واقعی شکاف بین شرکت ها و مصرف کنندگان را پر می کند.

ایجاد محتوا در مورد تجربیات و بینش های خودم به من کمک کرد دو پرنده را با یک سنگ بکشم. نه تنها می‌توانم خودم را به چالش بکشم تا رهبر بهتری شوم، بلکه می‌توانم به شرکتم سوخت برای یک برنامه بازاریابی محتوای مؤثر بدهم و در ازای کمی تأمل، دارایی‌های ارزشمندی را برای تیم خود فراهم کنم. همه رهبران، به ویژه آنهایی که خود را نویسنده طبیعی نمی دانند، باید از اشتباهات اولیه من درس بگیرند، از مسیر خود خارج شوند و شروع به تولید محتوا کنند.

تبدیل افکار به محتوای مفید.

همانطور که اشاره کردم، هرگز نویسنده با استعداد خاصی نبوده ام. من از آن لذت نبردم یا برای مهارت های زبانی ام تحسین زیادی دریافت نکردم. این بدان معنا نیست که من هرگز ایده های خوبی، توصیه های مفید یا دیدگاه ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن هر کسی که مرا می شناسد می داند که من معمولاً چیزهای زیادی برای گفتن دارم.

با این حال، به جای اینکه افکارم را از طریق نوشتن بیان کنم، آنها را در بطری نگه داشتم یا زمانی که فرصت داشتم آنها را شخصاً با چند نفر به اشتراک گذاشتم. هیچ‌کدام از گزینه‌ها روشی مؤثر یا مقیاس‌پذیر برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها یا ایجاد ارتباط با دیگران نبود.

با درک نیاز به ایجاد محتوای بیشتر، هم برای رشد خودم در تبدیل شدن به یک رهبر بهتر و هم به خاطر شرکتم، شروع به نوشتن کردم. خیلی زود فهمیدم که ارزشی که ارائه می‌دهم بیشتر از ایده‌ها و تجربیات من ناشی می‌شود تا مهارت‌های ویرایش کپی. بنابراین من با تیمم یک استراتژی «تخلیه مغزی» ایجاد کردم. اکنون، می‌توانم تمام ایده‌ها، بینش‌ها و تجربیاتم را بدون توجه به سبک، دستور زبان یا ساختار مناسب روی کاغذ بیاورم.

پس از آزمون و خطا، آنچه را که بسیاری از نویسندگان حرفه‌ای قبلاً می‌دانند، کشف کردم: جریان‌های آگاهی به خودی خود فوران نمی‌کنند. آنها به کمی تحریک و محیطی نیاز دارند که در آن جریان داشته باشند الف>. برای من، آن محیط در هواپیماها بود. وقتی متوجه شدم که سفر جلسات تخلیه مغزم را آسان‌تر می‌کند، تیمم به من کمک کرد تا نوشته‌هایم را بر اساس برنامه پروازم سازماندهی کنم. پرواز به من این امکان را می‌دهد که از حواس‌پرتی‌های تماس‌های تلفنی، پیام‌های Slack و Wi-Fi دور شوم تا به روندهای صنعت، رویدادهای جاری و پیشرفت شخصی‌ام فکر کنم.

وقتی شروع به نوشتن بیشتر کردم، قطعات به طور طبیعی در جای خود قرار گرفتند. من شروع به دیدن نقش خود به عنوان یک رهبر در یک دید جدید کردم. افکار پراکنده در مورد صنعت ما به ارتباطات منسجمی تبدیل شد که به ما در طراحی استراتژی های هوشمندانه کمک کرد. مهمتر از همه، تیم من کمک کرد تا مواد خامی که ایجاد کردم به ابزاری ارزشمند تبدیل شود تا به رشد شرکت ما کمک کنند.

چگونه از طریق نوشتن رهبر بهتری شویم

با دلایل بسیار زیادی برای نوشتن، هر رهبر باید برای انجام آن وقت بگذارد. حتی کسانی که خود را نویسندگان طبیعی نمی دانند (مثل من) می توانند با کمی زمان و تلاش محتوای مفید و روشن کننده ایجاد کنند. این استراتژی‌ها حتی به نویسندگان کم تجربه کمک می‌کند تا ایده‌های خود را روی کاغذ بیاورند، از مزایای محتوای نوشتاری بهره ببرند و رهبران بهتری شوند.

۱٫ مکان خود را پیدا کنید.

همانطور که هواپیماها محل نوشتن من شدند، هر رهبر به مکانی برای فکر کردن نیاز دارد. جایی را پیدا کنید که بتوانید استرس های روزانه اداره یک شرکت را کنار بگذارید و بدون حواس پرتی بنویسید.

در نظر بگیرید که چگونه محیط های مختلف انواع مختلف نوشتن را تسهیل می کنند. اگر بخواهم در مورد یک روند صنعتی بنویسم، هواپیمای بازگشت از یک کنفرانس مکان مناسبی است. اگر بخواهم در مورد چیزی شخصی تر بنویسم – مثلاً خانواده ام یا رشد من به عنوان یک شخص – ترجیح می دهم در خانه بنویسم، معمولاً در حیاط خانه ام. محیطی مناسب برای نوع محتوایی که می‌خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید، تلفن خود را در حالت بی‌صدا قرار دهید و اجازه دهید کلمات به طور طبیعی بیان شوند.

۲٫ کتاب قوانین را دور بریزید.

رهبران دوست دارند در کاری که ما انجام می دهیم خوب باشند، که می تواند نوشتن را در آغاز به تجربه ای خسته کننده تبدیل کند. آن خطوط قرمز رنگی زیر کلمات غلط املایی، افراد دارای ایده های عالی را از نوشتن آنها منصرف می کند.

همه چیزهایی را که معلم انگلیسی به شما گفته است فراموش کنید و هر چه می خواهید بنویسید، هر طور که می خواهید بنویسید. حتی به املا، قالب بندی، ساختار یا عنوان فکر نکنید – فقط به حرکت رو به جلو ادامه دهید. اگر چیزی را که قبلاً نوشته اید به یاد دارید و می خواهید آن را گسترش دهید، دوباره شروع به نوشتن در مورد آن کنید. قبل از اینکه وارد جریان نوشتن شوید، نیازی نیست به عقب برگردید و سند را ویرایش کنید. ابتدا تمام اطلاعات صفحه را دریافت کنید، سپس بعداً نگران جزئیات باشید.

۳٫ به خود به عنوان یک رهبر و تیم خود اعتماد کنید.

هیچ یک از ما نمی توانیم همه کارها را به تنهایی انجام دهیم. ارائه محتوای مکتوب شخصی به اعضای تیم می تواند مانند باز کردن دفتر خاطرات خود برای افراد غریبه باشد. اما این دقیقاً همان کاری است که باید انجام دهید تا محتوای خود را از تفکرات شخصی به طلای بازاریابی ببرید.

اگر نویسنده خوبی نیستید، افرادی را استخدام کنید که هستند. با تیم خود کار کنید؛ به آنها اعتماد کنید تا به هدف اصلی شما وفادار بمانند و در عین حال کار شما را به چیزی برای خواننده پسند تبدیل کنند. من افکار بی نظم را از زباله های مغزم در اختیار تیمم قرار می دهم، سپس بر تخصص آنها تکیه می کنم تا آن افکار را به یک قطعه قوی و منسجم تبدیل کنم. خود را با افرادی احاطه کنید که مهارت های آنها مکمل مهارت های شماست و می توانید نوشته های خود را به ابزاری قدرتمند برای برند خود تبدیل کنید.< /p>

نوشتن هیچ مانعی برای ورود ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک لپ تاپ و افکارتان است.

این مقاله در دسامبر ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس از pikselstock/Shutterstock

John Hall 150x150 - 3 استراتژی برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر از طریق
نوشتن

جان هال یکی از بنیانگذاران و رئیس Calendar است، یک برنامه تقویم پیشرو که برای تغییر نحوه مدیریت و مدیریت ما طراحی شده است. وقت خود را سرمایه گذاری کنیم او کتاب پرفروش Top of Mind را تالیف کرده است و یکی از سخنرانان اصلی است که باید ببینید، که می توانید درباره اینجا.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی