برندینگ

3 گام برای رسیدن به موفقیتی که برای شما مهم است

۳ گام برای رسیدن به موفقیتی که برای شما مهم است

همه جیسون یک موفقیت بزرگ – به جز جیسون. او به‌عنوان مدیر عامل، شرکت فناوری خود را در عرض پنج سال از راه‌اندازی اولیه از طریق IPO گرفت و با ثروت شخصی ترک کرد. و ناراحتی عمیق.

رهبران کسب و کار آموزش دیده اند تا موفقیت حرفه ای را با پول و رشد برابری کنند. منطقی است، زیرا این نتایج به آسانی اندازه گیری می شوند، به صراحت پاداش داده می شوند و اغلب مطالبه می شوند. اما گاهی اوقات یک تمرکز روی پول و رشد به قیمت انسانیت رهبران، احساس خود و دیدگاه آنها در مورد آنچه واقعاً مهم است، تمام می شود.

رهبران آماره رضایت، شادی و همسویی را از جنبه های مهم موفقیت می دانند. جالب است که آنها اغلب پول و نتایج رشد بهتری را در مدت طولانی دریافت می کنند. موفقیت برای شما چیست؟

۳ روش آماره برای تمرکز بر معنای موفقیت برای شما

هم ترازی را بررسی کنید. معیارهای موفقیت را که دنبال می کنید و نتایجی که شرکت شما نادیده می گیرد و پاداش می دهد را فهرست کنید. اکنون توجه داشته باشید که تا چه حد آنها با آنچه شما می گویید مطابقت دارند.

تیم خود را درگیر کنید. با تیم خود درباره اینکه موفقیت برای آنها و سازمان چه معنایی دارد، طوفان فکری کنید. رضایت، رضایت و رضایت شخصی آنها را نیز بررسی کنید.

اکنون به این پاسخ دهید. این سؤال را از خود بپرسید که همه اینها را مورد توجه قرار می دهد: عمیق ترین و واقعاً چه چیزی می خواهید؟ بگذارید این پاسخ معنای واقعی موفقیت برای شما را شکل دهد.

موفقیت وجود دارد که توسط جامعه تعریف می شود و کنوانسیون های تجارت و موفقیتی وجود دارد که توسط شما تعریف شده است. وقتی به معیارهای خود وفادار بمانید، به عنوان یک رهبر معتبرتر ظاهر می شوید که مردم به او اعتماد دارند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا