عمومی

3 کلید برای ساختن یک برند شخصی پر رونق، بر اساس نماد ورزش ریچ آیزن

۳ کلید برای ساختن یک برند شخصی پر رونق، بر اساس
نماد ورزش ریچ آیزن

ریچ آیزن همه جا است.

صدا و چهره شبکه NFL در طول فصل فوتبال، آیزن همچنین میزبان برنامه تلویزیونی ورزشی روزانه سه ساعته، نمایش Rich Eisen، که به صورت زنده پخش می‌شود، از رادیو ماهواره‌ای پخش می‌شود و از طریق ۴۸ زمینی در دسترس است. وابستگان رادیو در ۲۸ آوریل، آیزن ۵۲ ساله درفت NFL را پوشش خواهد داد. برای هجدهمین سال متوالی، او را تبدیل به طولانی‌ترین مجری رادیویی کرد که رویداد سالانه انتخاب بازیکن را پوشش می‌دهد.

ایزن به یک نقطه عطف شغلی دیگر رسید. اوایل این ماه، زمانی که نمایش همنام او دو نامزدی امی ورزشی را به دست آورد. با این حال، فقط دو سال پیش،این برنامه زمانی که توزیع کننده آن، شبکه مخاطبان DirecTV، به طور ناگهانی بسته شد، به پایان رسید. برای ادامه اجرای برنامه، آیزن حقوق نمایش را در سال ۲۰۲۰ خریداری کرد، شرکت تولیدی خود را راه‌اندازی کرد و توزیع‌کننده‌های جدیدی را آغاز کرد، همه در روزهای اولیه همه‌گیری جهانی. آیزن می‌گوید

“هر بازاری که در حال شکل‌گیری بود، با شیوع همه‌گیری در مارس ۲۰۲۰ ناپدید شد.” حداقل زمان تلخی بود.

در عرض چند ماه پس از راه‌اندازی Rich Eisen Productions، آیزن از نام خود استفاده کرد و توزیع‌کنندگان جدیدی در رادیو Peacock و Westwood One NBC پیدا کرد. شبکه متعلق به Cumulus Media. واضح است که نام او طنین انداز شد. در اینجا سه از نکات آیزن برای ساختن یک مارک شخصی پررونق.

۱٫ اجازه ندهید شکست نام تجاری شما را خدشه دار کند.

آیزن هنگام اولین تلاش برای راه‌اندازی نمایش Rich Eisen با تردید و مقاومت روبرو شد. ، که در سال ۲۰۱۰ به عنوان پادکست برای شبکه NFL شروع شد. علیرغم اینکه بیش از ۱۵ سال در پخش تلویزیونی در ESPN و شبکه NFL کار کرده بود، مدیران به او گفتند که او یک رادیو نیست – او یک رادیو بود. مرد تلویزیونی که تلاش می کند رادیو کار کند. آیزن می‌گوید:

“درها به صورت شما به هم می‌خورند، مهم نیست چند سال در این تجارت هستید.” “شما نمی توانید آن چیزها را شخصی بگیرید.”

۲٫ برندسازی داخلی و خارجی برای خود یکسان باشد.

وقتی آیزن در سال ۱۹۹۶ به ESPN پیوست، با برخی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های پخش ورزشی از جمله کریس برمن همکاری کرد. ، دن پاتریک و استوارت اسکات. به گفته آیزن، چیزی که همه آن‌ها به اشتراک می‌گذاشتند، جدای از مارک‌های شخصی برجسته، اصالت بود.

“کسی که من ملاقات کردم یکسان بود. دقیقاً شخصی که در تلویزیون دیده بودم.» او می‌گوید. “موفق ترین افرادی که تا به حال با آنها برخورد کرده ام واقعی هستند.”

۳٫ نام تجاری خود را خیلی جدی نگیرید.

در یکی از به یاد ماندنی‌ترین تبلیغات ESPN «This is SportsCenter»، که ورزشکاران حرفه‌ای و کارمندان ESPN را به خنده می‌آورد، آیزن فرستاده به لیگ های کوچک برای مجری نمایش تخیلی James K. Polk High مدرسه در آن زمان، آیزن ۳۰ ساله ایده تنزل رتبه را دوست نداشت، حتی اگر صرفاً برای یک تهوع.

آیزن می‌گوید: «این برندی نیست که من می‌خواستم داشته باشم. یک همکار. یادم می‌آید که دن پاتریک به من گفت: «آنها تو را در این آگهی تبلیغاتی قرار دادند زیرا احساس می‌کنند می‌توانی از پس مطالب برآیی، نه به این دلیل که تجسم مطالب را در خود جای داده‌ای». به گفته آیزن، در دهه ۱۹۹۰، تبلیغی که در آن آیزن «ارسال می‌شود» هنوز هم در بین بینندگان طنین‌انداز می‌شود. او می‌گوید: «تا به امروز از من خواسته می‌شود تا روحیه جیمز. کی پولک را نشان دهم. “خودآگاه بودن تا حد زیادی پیش می رود.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا