عمومی

3 نکته برای کمک به Millennials در مدیریت کارمندان Gen Z و بهبود حفظ

۳ نکته برای کمک به Millennials در مدیریت کارمندان Gen Z و
بهبود حفظ

من قبلاً در مورد نحوه افراد برای ماموریت سازمان می آیند اما به خاطر مدیرشان می آیند در مورد استخدام و نگهداری . به همین دلیل برای سازمان‌ها بسیار مهم است که به طور مداوم بر نحوه آموزش نظارت کنند. مدیران آنها–مخصوصاً مدیران میانی و سرپرستان آنها–زیرا حوزه نادیده گرفته شده ای است که می توان در آن ماندگاری برد یا از دست داد.

مشکل به این دلیل است که مدیران عامل و کارآفرینان تمایل دارند روی مدیران میانی سرمایه گذاری کمتری داشته باشند. این سکسی نیست. در حالی که آنها خوشحال هستند که روی استعدادهای اجرایی و فروش برتر هزینه کنند، زمینه هایی که می توانند خط مشخصی برای ایجاد ارزش ببینند، اما از لایه مدیریت میانی خود غافل می شوند.

در روزهای جوانی یک شرکت، این امر منطقی است. اما همانطور که رشد می کنید و مقیاس می شوید – و فاصله بین خط مقدم و مدیران اجرایی می شوند–شما باید یک لایه مدیریت میانی اضافی اضافه کنید تا سازمان را به هم بچسبانید. من متوجه شده ام که این اتفاق معمولاً وقتی یک سازمان به ۵۰ تا می رسد اتفاق می افتد ۱۰۰ نفر زیرا، در حالت ایده‌آل، هر مدیر فقط هفت نفر را به آنها گزارش می‌دهد.

اما اگر در آموزش مدیران میانی خود شکست خورده اند–با مسلح کردن آنها به ابزارهایی که نیاز دارند– رشد آینده کسب و کار خود را به خطر می اندازید. این به ویژه در این روزها صادق است، جایی که ممکن است درگیری نسلی بین سرپرستان و کارکنان خط مقدم شما در حال وقوع باشد.

Generational Shift

ما در دوران هیجان انگیزی زندگی می کنیم که در آن چندین نسل از کارمندان – Boomer، Gen X، Millennials، و Gen Z- همگی با هم کار می کنند. در حالی که درباره تفاوت‌های نسل‌های قدیمی‌تر و هزاره‌ها صحبت‌های زیادی شده است، چیز دیگری نادیده گرفته می‌شود: Millennials و Gen Z یکسان نیستند. در حالی که من به طور کلی صحبت می کنم – همیشه موارد پرت فردی وجود خواهد داشت – این دو نسل یکسان نیستند. بله، آنها شباهت هایی دارند، مانند جستجوی هدف در کارشان. اما تفاوت‌های قابل توجهی نیز در نحوه سیم‌کشی آنها در نحوه عملکرد آنها وجود دارد – و این باعث ایجاد برخی مشکلات بالقوه در سازمان شما می‌شود.

این به این دلیل است که احتمالاً Millennials کارمندان Gen Z را مدیریت می‌کند. و اگر به هزاره های خود کمک نکنید بفهمند که چگونه باید با همکاران ژنرال Z خود تعامل داشته باشند، ممکن است در حفظ و نگهداری با مشکل مواجه شوید.

در اینجا سه ​​حوزه وجود دارد که در آن ها Millennials و Gen Z به طور کلی از هم جدا می شوند.

۱٫ گروه ها در مقابل افراد

به عنوان یک گروه، هزاره ها به شدت با هم همکاری می کنند. به عنوان یک قاعده، آنها از کار در گروه ها و دنبال کردن نتایج مشترک لذت می برند. این آنها را به بازیکنان تیمی عالی تبدیل می کند.

از سوی دیگر، اعضای Gen Z بسیار رقابتی تر هستند. آنها دوست دارند برنده شوند و به دنبال دستاوردهای شخصی باشند.

اگر شما یک مدیر گروه هزاره و یک کارمند ژنرال Z خود گرا دارید. بنابراین، ممکن است بذرهایی برای درگیری داشته باشید.

خوشبختانه، این چیزی است که ما می توانیم بر آن غلبه کنیم. اما ابتدا باید تفاوت را بپذیریم و آن را درک کنیم.

۲٫ فراوانی بازخورد

مقالات زیادی در دهه گذشته در مورد چگونگی نیاز هزاره ها به بازخورد مکرر نوشته شده است. براشون مهمه جالب اینجاست که نام دیگری برای Gen Z ممکن است “نسل I” باشد، زیرا آنها با کامپیوتر در دست بزرگ شده اند. برای آنها بازخورد مکرر کافی نیست: آنها بازخورد دائمی می خواهند. بعد از هر جلسه، آنها می خواهند بدانند که چگونه کار کرده اند – خوب، بد، یا غیره، می خواهند ببینند زیرا می خواهند فرصتی برای تطبیق و بهبود خود داشته باشند.

بنابراین، این بدان معناست که مدیران هزاره ممکن است نیاز داشته باشند حتی ایده‌های خود را در مورد اینکه چقدر باید بازخورد به اشتراک گذاشته شود، ارتقا دهند.

۳٫ از نظر اجتماعی مرتبط

هزاره ها موجوداتی اجتماعی هستند. ماهیت پیش فرض آنها این است که دور هم جمع شوند، شاید برای نوشیدنی یا یک مهمانی پیتزا. این روشی است که آنها ترجیح می دهند با هم ارتباط برقرار کنند.

Gen Z از این جهت متفاوت است که تقریباً نیمی یا حتی بیشتر از دوستان آنها مجازی هستند. آنها ممکن است هرگز هیچ یک از آنها را شخصا ملاقات نکرده باشند. به همین دلیل است که آنها به عنوان افراد بومی دیجیتال ترجیح می دهند به جای حضوری، از طریق متن یا پیام فوری ارتباط برقرار کنند.

این می تواند مشکل باشد. برای مدیران Millennial تغییر دهید، اما این یک منطقه حیاتی است که آنها هنگام برقراری ارتباط با تیم خود از آن آگاه باشند.

Building Team Dynamics

نکته حیاتی این است که اگرچه ممکن است برای افراد مسن‌تری مثل من آسان باشد که تصور کنند همه جوانان یکسان هستند، اما اینطور نیست. تفاوت های نسلی قابل توجهی در داخل سازمان شما در حال وقوع است. شما باید کمک کنید تا اطمینان حاصل شود که همه – به ویژه آن لایه نادیده گرفته شده اما حساس مدیران میانی – این تفاوت ها را درک کرده و راه هایی برای غلبه بر آنها پیدا می کنند. به این ترتیب سازمان شما می تواند در درازمدت به جذب و حفظ استعدادها ادامه دهد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا