
۳ نکته برای بازاریابی ایمیلی موفق در سال ۲۰۲۲
شروع همهگیری کووید-۱۹ باعث رنسانس ایمیل شد. و هیچ نشانه ای از توقف آن به این زودی وجود ندارد.
گزارشی که توسط شرکت من انجام شده است، وضعیت ایمیل Validity 2022: تسلط بر منظره ایمیل جدید، نشان داد که با تمرکز خردهفروشان به استراتژیهای بازاریابی و فروش آنلاین، فعالیت ایمیلها از مارس تا آوریل ۲۰۲۰ ۶۰ درصد افزایش یافته است. حجم ایمیل جهانی در این نرخ بالا در طول سال ۲۰۲۱ باقی ماند و از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ – و ۲۰۲۲، ۱۴ درصد افزایش یافت. تفاوتی نخواهد داشت.
انگار بازاریابی ایمیلی قبلاً به اندازه کافی سخت نبود. اکنون بازاریابان ایمیل برای جلب توجه در صندوقهای ورودی مملو از تبلیغات خردهفروشان، شرکتهای نرمافزاری و هر چیز دیگری که زیر نور خورشید است، رقابت میکنند.
خبر خوب؟ ایمیل به عنوان یک کانال بازاریابی منحصر به فرد ظاهر شده است. اما این بدان معناست که برای افزایش کلیک و تبدیل باید سختتر کار کنید. در اینجا سه نکته وجود دارد تا مطمئن شوید که کمپین بازاریابی ایمیلی شما بالاتر از بقیه در منظر ایمیل جدید باقی می ماند.
۱٫ شهرت فرستنده برتر را حفظ کنید.
شهرت فرستنده شما این است که چگونه ارائه دهندگان صندوق پستی قابلیت اعتماد ایمیل های شما را اندازه گیری می کنند. این امر بر اینکه ایمیل شما به جای مسدود شده یا در پوشه های هرزنامه گیرندگان شما تحویل داده شده و در صندوق ورودی قرار می گیرد، تأثیر می گذارد. افزایش حجم ایمیل جهانی به این معنی است که حفاظت از شهرت شما بسیار مهمتر از همیشه است، زیرا شما با تعداد بی سابقه ای از فرستندگان دیگر رقابت می کنید.
یکی از مخالفتهای اصلی یک فرستنده برجسته، حجم تله هرزنامه است. بازاریابان به سن و انواع تلههایی که میزنند (بکر، بازیافتی یا اشتباه تایپی) نیاز دارند و باید به روندها در طول زمان توجه داشته باشند. این به تشخیص و حل مشکلاتی که به شهرت شما آسیب می زند و مانع از قرار گرفتن در معرض دید گیرندگان شما می شود، کمک می کند.
این کار درست است در کنار اندازه گیری نرخ پرش شما– حجم بالای کاربران ناشناس تأثیر منفی بر شهرت شما خواهد گذاشت و دستیابی به قابلیت تحویل قوی را دشوارتر می کند.
همانطور که در گزارش ما یافت شد، ۷۰ درصد از کل ترافیک ایمیلها در ۱۰ دقیقه اول هر ساعت رخ میدهد. . برای بازاریابان ایمیل آسان است که ارسال های انبوه خود را برای اعداد دور مانند ۱۲ و ۱۳:۰۰ برنامه ریزی کنند، اما اگر هر بازاریاب این گونه فکر می کند، به این معنی است که گیرندگان شما ده ها ایمیل غیرشخصی و خودکار را در همان بخش های زمانی در طول روز دریافت می کنند. احتمال اینکه آنها ایمیل شما را از میان این دسته انتخاب کنند بسیار اندک است.
تغییر ارسالهای شما فقط بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به این معنی است که ایمیل های شما در هجوم ساعتی پیام ها گم نمی شوند. اگر واقعاً میخواهید خود را برای موفقیت آماده کنید، مطمئن شوید که آن ایمیلها نیز شخصیسازی شدهاند. در ۲۰۲۱، شرکت من دریافت که شخصیسازی تنها مؤثرترین تاکتیک بازاریابی ایمیلی است که پاسخدهندگان استفاده میکنند، که منجر به قرارگیری صندوق ورودی و نرخ باز شدن بیشتر میشود.
این گزارش همچنین نشان میدهد که حجم ایمیل در روزهای هفته ۲۵ درصد بیشتر است. گویی پهنای باند و صبر در طول ساعات کاری به اندازه کافی کم نشده است، اکنون مردم ایمیلهای بازاریابی ناخواسته را نیز پشت میز کار خود بررسی میکنند.
برای جلوگیری از عجله روز هفته، گزینه ارسال را در روزهای شنبه و یکشنبه در نظر بگیرید. این ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، به خصوص برای کسانی که در فضای بازاریابی B2B هستند. چه کسی می خواهد در تعطیلات آخر هفته به کار فکر کند؟ اما این یک روش آزمایش شده و واقعی برای متمایز کردن خود از جمعیت است. اگر صندوقهای ورودی در ساعات غیرفعال نسبتاً ساکت باشند، احتمالاً مورد توجه قرار خواهید گرفت. با افزایش حجم ایمیل های جهانی، بازاریابانی که کمپین های خود را تا آخر هفته ها گسترش می دهند، جلوتر از منحنی خواهند بود.
جهان. ایمیل دائما در حال تغییر است علاوه بر انفجار ایمیل مارکتینگ به دلیل همهگیری، مقررات افزایش یافته مانند حفاظت از حریم خصوصی ایمیل اپل به این معنی است که بازاریابان باید آماده باشند تا کمپین های خود را در یک لحظه تطبیق دهند.
اگر میخواهید در صدر این روندها باقی بمانید، باید استراتژی ایمیل خود را در این چشمانداز جدید و با حجم بالا بازنگری کنید. شهرت فرستنده خود را اولویت بندی کنید تا مطمئن شوید که در مقابل اهداف مورد نظر خود قرار می گیرید. پیامهای شخصیسازیشده را برای گیرندگان خود در پنجرههایی که قبلاً مملو از ایمیلها نبودهاند ارسال کنید. این روشهای ساده به شما کمک میکنند از پوشه هرزنامه دور بمانید، از دکمه لغو اشتراک اجتناب کنید و در نهایت تبدیلهای بیشتری را انجام دهید.