3 راه ساده برای القای مشارکت در بازاریابی خود از آغاز

۳ راه ساده برای القای مشارکت در بازاریابی خود از
آغاز
هنگامی که اخیراً با خانوادهام در تعطیلات کوچک بودم، با برخی از دیزنی عروسکهای پرنسس ساخته Creative Soul، که در آن شخصیتهای نمادین مانند سیندرلا، راپونزل و سفید برفی دوباره به رنگ سیاه تجسم شدند.
در فوریه ، سر و صدای زیادی به عنوان سیاه پوست در جریان بود. html” target=”_blank”>هری پاتر مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز را دوباره به عنوان یک HBCU (کالج و دانشگاه سیاهپوستان تاریخی) در یک روند ویروسی در TikTok
و در چند سال اخیر در پرده بزرگ، شخصیتهای آشنا در داستانها با بازیگران سیاه پوست در اقتباسهای زنده انتخاب شدهاند. از افسانه ها، از جمله هالی بیلی در نقش آریل در پری دریایی کوچک، و یارا شهیدی در نقش تینکربل در پیتر پن.
از آنجایی که برندهای بیشتری شروع به درک این موضوع می کنند که بازاریابی فراگیر به سرعت در حال تبدیل شدن به روشی است که بازاریابی انجام می شود، نمایندگی در حال افزایش است. این چیز خوبی است.
در حالی که این اشکال مختلف نمایندگی – هم از طرف برندها و هم از طرف طرفداران و مصرف کنندگان – یک گامی مثبت در مسیر درست، مهم است که توجه داشته باشید که تجسم مجدد شخصیت ها مقصد ایده آلی نیست.
این با بارنز مشهود بود. و نوبل کمپین برنامه ریزی شده ماه تاریخ سیاه را در سال ۲۰۲۰ لغو کردند. آنها جلد کتاب های کلاسیکی مانند موبی دیک و فرانکنشتاین را با شخصیت های سیاهپوست دوباره تصور کردند. خشم به وجود آمد، زیرا مصرفکنندگان احساس میکردند کاری که کتابفروش باید انجام میداد این بود که نویسندگان سیاهپوست و داستانهای اصلی را که در آن شخصیتها به صورت سیاه نوشته میشدند، انجام میداد. نیازی به تخیل مجدد نیست.
بازاریابی فراگیر زمانی تاثیرگذارتر است که از همان ابتدا وارد فرآیند شود. این بدان معناست که بهجای تصور مجدد محصولات، خدمات و تجربیات موجود با یک لنز جامع، برندها باید به دنبال توسعه محصولات (در صورت لزوم)، داستانگویی باشند و افراد، کارشناسان و شخصیتهایی را که بخشی از گروههای مسلط نیستند، معرفی کنند.
این باید عادی شود.
لازم نیست برای به کار بردن این اصول یک عروسک ساز، نویسنده یا در تجارت فیلم باشید. آنها برای کارهایی که بسیاری از کسب و کارها به طور منظم انجام می دهند کار می کنند. در اینجا سه حوزه برای اعمال این رویکرد در برندتان وجود دارد.
کمپین های تبلیغاتی
دفعه بعدی که یک کمپین تبلیغاتی برای محصول یا خدماتی که ارائه میدهید ایجاد میکنید، روی نشان دادن افرادی از گروههای کمنمایش در خط داستان کار کنید. آمازون این کار را زمانی انجام داد که یک زن سیاه پوست با موهای طبیعی را به عنوان شخصیت اصلی در تبلیغ Superbowl خود در سال ۲۰۲۱ برای دستگاه الکسا نشان داد.
محتوای که تولید میکنید
این روزها برندها بیشتر از همیشه محتوا تولید میکنند. ، و به طور فزاینده ای در انواع فرمت های مختلف. همانطور که روی برنامه ریزی محتوای خود کار می کنید، در مورد نحوه نمایش میزبان ها، کارشناسان، اعضای تیم، و مشتریان از جوامع به حاشیه رانده شده در پادکست ها، ویدیوها و محتوای اجتماعی خود آگاه باشید.
علاوه بر افراد واقعی، Sprout Social تصاویر زیادی از افراد را در وبسایت و کانالهای رسانههای اجتماعی خود به کار میگیرد. این تصاویر طیف وسیعی از تنوع را از نظر جنسیت، نژاد، سن، تواناییها، نوع مو و موارد دیگر نشان میدهند.
اینفلوئنسرهایی که با آنها شریک هستید
اغلب، زمانی که برندها به دنبال دستیابی به جوامعی هستند که کمتر از آنها نمایندگی میکنند و از آنها استفاده نمیشود، کمپینهایی را با هدف آن مخاطبان و افرادی که به آن تعلق دارند، ایجاد میکنند. ترکیب چنین افرادی در کمپین های اصلی خود، نه فقط کمپین هایی که برای دستیابی به جمعیتی خاص طراحی شده اند، چگونه به نظر می رسد؟
خرده فروش؟ Aerie دارای طیف گسترده ای از تأثیرگذاران و سفیران برند در کانال های رسانه های اجتماعی خود است، از جمله افرادی با منحنی در لباس شنا، افرادی با عصا در لباس های فعال، و همچنین افراد با پیشینه های نژادی مختلف.
مصرفکنندگان میتوانند تشخیص دهند که چه زمانی برندها به طور واقعی فراگیر هستند، در مقابل زمانی که در تلاش هستند تا چیزی را که قبلاً ایجاد کردهاند تا بعداً فراگیر شوند، بازسازی کنند.
از این مثالها بهعنوان راهنمایی برای ایجاد تنظیمات در فرآیندهای بازاریابی که قبلاً درگیر آن هستید، استفاده کنید تا گنجاندن و بازنمایی در آنها را القا کنید. از ابتدا.