عمومی

3 راه برای تشخیص اینکه آیا یک شریک تجاری بالقوه است یا خیر یکی

۳ راه برای تشخیص اینکه آیا یک شریک تجاری بالقوه است یا خیر
یکی

کسب و کار شریک، چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. و به عنوان مربی کسب و کار ، در طول ۲۵ سال گذشته من واقعاً مشارکت های شگفت انگیز و برخی که حتی قبل از شروع به شکست محکوم شده بودند. بنابراین امروز می‌خواهم سه راه را با شما به اشتراک بگذارم که می‌توانید تشخیص دهید آیا شریک تجاری برای شما و ایده تجاری شما مناسب است یا نه.

Speed ​​Dating

وقتی بحث به میان می‌آید، سؤالات زیادی در مورد یک تجارت بالقوه از خود می‌پرسید. شریک زندگی کسانی هستند که از خود می‌پرسید که آیا قصد ازدواج با آنها را دارید؟ و مانند ازدواج، خطرات بسیار زیاد است. بنابراین، چه برای یک مشارکت طولانی مدت یا یکباره، مهم است که قبل از حرکت به جلو، یکدیگر را به طور کامل بررسی کنید. و مهمتر از همه چیز، مهم است که جزئیات رابطه خود را روی کاغذ بیاورید، همراه با یک بند کامل در صورت نیاز به آن.

در اینجا سؤالاتی وجود دارد که فکر می‌کنم هر شراکت تجاری باید پوشش دهد:

۱٫ شما مقادیر یکسانی دارید.

“آیا ما هر دو در یک جهت حرکت می کنیم و آیا همان را می خواهیم چیزهایی خارج از این رابطه تجاری؟ اگر شریک بالقوه شما بخواهد در عرض ۲۴ ماه وارد تجارت شود و از آن خارج شود و شما می خواهید امپراتوری را رشد دهید و آن را به نسل های آینده منتقل کنید، وقتی نوبت به برنامه ریزی استراتژیک و تعیین هدف می شود، خیلی سریع به دیوار برخورد خواهید کرد. بنابراین، قبل از هر چیز، می‌خواهید مطمئن شوید که هر دو چیزهای مشابهی برای کسب و کار خود می‌خواهید.

۲٫ شما سبک‌های حل تعارض مکمل دارید.

در هر رابطه‌ای، زمان‌های خوب و بدی وجود دارد. و نحوه برخورد با تعارضات در رابطه تان چیزهای زیادی در مورد شراکت و پتانسیل رشد آن می گوید. آیا سبک های حل تعارض مشابهی دارید؟ وقتی شریک بالقوه شما تحت استرس است، آیا در مسیر باقی می ماند یا کوتاه می آید و می دود؟ آیا آنها سابقه چنین رفتاری دارند؟ یادگیری در مورد سبک شخصی قبل از شروع به تجارت با آنها، اطمینان حاصل می کند که یک شراکت در آزمون زمان مقاومت می کند.

۳٫ شما اخلاق کاری مشابهی دارید.

این چیزی است که من در شراکت های تجاری زیاد می بینم: یکی از شرکا ۸۰ ساعت در هفته کار می کند و بسیار متمرکز بر هدف و رشد است، در حالی که شریک دیگر به ندرت سر کار حاضر می شود و وقتی ظاهر می شود، وقت خود را صرف کارهای کم ارزشی می کند که باعث پیشرفت کسب و کار نمی شود. هیچ یک از طرفین نمی‌دانستند که چه چیزی در شراکت وارد می‌شوند و این کار با درگیری‌های زیادی به پایان رسید. قبل از شروع یک شراکت، در مورد اهداف و سبک کار خود صحبت کنید و برنامه ای برای چگونگی دستیابی به آن اهداف ایجاد کنید. سبک‌های کاری متنوع هنوز هم می‌تواند کارساز باشد، اما ارتباط واضح و تمرکز بر کارهای با ارزش ضروری است.

حتی اگر سه عنصر فوق را به اشتراک بگذارید، همیشه یک عنصر خطر وجود دارد که وارد شدن به مشارکت اما اگر وقت خود را صرف صحبت در مورد سناریوهای مختلف و آشنایی با یکدیگر در این زمینه ها کنید، زمان بسیار آسان تری را در مسیر برخورد با مسائل و درگیری های پیش آمده خواهید داشت.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com مربوط به آنها است. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا