عمومی

11 روش تجاری کلیدی که شما را برجسته می کند توانایی رهبری

۱۱ روش تجاری کلیدی که شما را برجسته می کند
توانایی رهبری

در سال‌ها تجربه خود در کسب‌وکارهای بزرگ و همچنین استارت‌آپ‌ها، یک درس کلیدی که آموخته‌ام این است که رهبری شخصی اغلب وجه تمایز بین موفقیت و متوسط ​​یا شکست است.

ساخت و اجرای کسب و کار به یک تیم تجاری نیاز دارد رهبران، نه فقط یک نابغه خلاق یا تکنولوژیست درخشان. شما باید یکی از آن رهبران باشید.

اگرچه من هیچ فرمول جادویی برای رسیدن به آن جا ندارم، اما دارم از مجموعه ای از اقدامات برای هر رهبر مشتاق حمایت کنید که به خوبی در یک کتاب جدید خلاصه شده است، “قدرت یکی دیگر،” توسط اد مایلت. او از سالهای متمادی خود به عنوان یک کارآفرین، مربی اجرایی و سخنران اصلی صحبت می کند.

من در اینجا به زبان خودم نقل کرده ام. بینش، توصیه های کلیدی او برای شروع:

۱٫ بشارتگر رویاهای خود باشید و دیگران را ثبت نام کنید.

طبق فرهنگ لغت Merriam-Webster، یکی از تعاریف “انجیل” کسی است که در مورد چیزی با اشتیاق فراوان صحبت می کند. برای اینکه یک رهبر کسب و کار باشید، باید انرژی عفونی خود را به دیگران منتقل کنید تا بتوانید آنها را وادار کنید که شما را دنبال کنند و دنیا را تغییر دهند.

۲٫ گوش کنید و موهبت های تیم اطراف خود را شناسایی کنید.

ممکن است رهبر مورد نظر خود باشید مگر اینکه شرایط را درک کنید. و اعضای تیمی که شما رهبری می کنید. شما باید عمدی باشید و حتی بر کوچکترین جزئیات تمرکز کنید. به آن به عنوان یک سرمایه گذاری فکر کنید، نه یک تعهد. از استعدادهای منحصر به فرد هر فردی استفاده کنید.

۳٫ توسعه رهبران جدید را اولویت اصلی خود قرار دهید.

بر اساس تجربه من، متوجه شدم که برخی از افراد در نقش های رهبری توسط رهبران تیم در حال توسعه مرعوب می شوند. اطراف آنها آنها ممکن است ترجیح دهند که قدرت را در دستان خود نگه دارند، بدون اینکه بدانند می توانند بار خود را با رهبران تیم جدید سبک کنند، وفاداری ایجاد کنند و تیم را قوی تر کنند.

۴٫ . به آنها ایمان داشته باشید، به آنها اهمیت دهید و به مردم نشان دهید که چگونه بهتر زندگی کنند.

رهبران واقعی سعی نمی کنند تدریس رهبری – آنها فقط به دنبال فرصت هایی هستند تا به اعضای تیم کمک کنند تا از نقاط قوت و بینش خود استفاده کنند. نتیجه اعتماد بیشتر، مشارکت بیشتر و رهبری جدید است که به طور طبیعی به وجود می آید. به دنبال هر فرصتی برای ایجاد تفاوت باشید.

۵٫ می خواهم بارها و بارها خود را تکرار کنم.

به عنوان یک مدیر شرکت، متوجه شدم که از “خستگی رهبری” رنج می برم، خسته می شوم. از شنیدن خودم که مکرراً همان چیزها را می گویم. با این حال، در نهایت آموختم که رهبری همیشه به معنای گفتن چیزهای جدید و هیجان انگیز به همه نیست، بلکه به معنای تکرار چیزهای کلیدی است تا زمانی که همه واقعاً شنیده شوند.

۶٫ دائماً به دنبال راه‌هایی برای شناسایی افراد باشید.

همه سازمان‌های تجاری بزرگ در داخل رقابت می‌کنند و در شناسایی پیشرفت می‌کنند. بهترین رهبران همیشه راهی برای تشویق کردن پیدا می‌کنند و به سرعت به تمجید عمومی و خصوصی می‌پردازند. شما باید در تشخیص خود خلاق باشید و نه تنها در مورد پول بلکه در مورد نیازهای شخصی آنها نیز بسازید.

۷٫ هدف، هدف و مأموریت بالاتر را صدا کنید.

به خاطر داشته باشید که یک مأموریت خوب همیشه دو جزء دارد – ما برای چه کار می کنیم، و با چه چیزی مخالفیم این روزها، اگر بتوان اولین مؤلفه را با هدف بالاتر، مانند صرفه جویی در محیط زیست، یا کمک به افراد محروم، سطح دسترسی و مشارکت شما بیشتر است.

۸٫ معتبر باشید و نسبت به اشتباهات خود متعهد باشید.

وقتی اعضای تیم می بینند که شما در مورد عملکرد خود صادق هستید، به آن اعتماد می کنند. در مورد عملکرد دیگران صادق خواهید بود. وقتی افراد زیر دست شما مرتکب اشتباهی می شوند، اگر سوء نیتی در کار نبود، باید شفقت را تمرین کنید زیرا هیچ کس همیشه همه چیز را درست نمی کند.

۹٫ فرهنگی با مأموریت و اهداف کاملاً تعریف شده ایجاد کنید.

اعضای تیم با استعداد به سمت کسب و کارها و رهبران با فرهنگ های برجسته جذب می شوند. علاوه بر انتظارات به وضوح تعریف شده، فرهنگ مثبت امروز به تمام نیازهای اساسی انسان، از جمله احساس هدف، احساس مشارکت، مشارکت مثبت و رضایت شخصی پاسخ می‌دهد.

۱۰٫ منابعی را که افراد برای موفقیت نیاز دارند، در اختیار آنها قرار دهید.

دادن درست منابعی که به تیم خود نیاز دارند، نبردی است که قبل از اینکه از آنها بپرسید، مبارزه می کنید. تا سهم خود را انجام دهند. منابع فقط در مورد آموزش، مربیگری و بودجه نیستند، بلکه شامل برآوردن نیازهای اساسی انسان می‌شوند. همچنین، روی یافتن منابعی که برای یک رهبر مؤثر نیاز دارید، تمرکز کنید.

۱۱٫ به جای یک محصول، یک جنبش در مقیاس بزرگ بسازید.

من معتقدم که رهبران قوی باید به اعضای تیم کمک کنند تا خود را جزئی جدایی ناپذیر ببینند. یک جنبش که بیشتر از یک محصول نوآورانه یا حتی یک تجارت موفق است. آنها میراثی می خواهند که بیشتر از آنها زنده بماند و انگیزه ای برای ایفای نقش رهبری در تحقق آن داشته باشند.

به عنوان پیتر دراکر یک بار گفته بود، رهبری کسب و کار «ظرفیتی است که افراد عادی را به عملکرد غیر معمول دست می‌یابد». به هر حال، همه ما فقط مردم عادی هستیم و سعی می کنیم یک کار را به بهترین شکلی که می دانیم انجام دهیم. من معتقدم رهبری یک تجربه یادگیری مادام العمر است، اما شما خوب خواهید بود که در اولین فرصت، شیوه های ذکر شده در اینجا را در سبک عملکرد خود بگنجانید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی