عمومی

10 راه برای برنده شدن صاحبان کسب و کار با ذهن باز بازار

۱۰ راه برای برنده شدن صاحبان کسب و کار با ذهن باز
بازار

شاید در بازار زنده بمانید، اما آیا واقعاً کسب و کار شما شکوفایی و برنده شوید؟ در نقش خود به عنوان یک مربی، هر رهبر تجاری را به چالش می‌کشم تا بیشتر ذهن باز با چالش های تغییر و ورود رقبای جدید به فضای خود مواجه می شوند.

بیشتر تمایلی به رعایت تعادل بین ندارند تجربه ای که به سختی به دست آمده در مقابل تفکر جدیدی که می تواند آنها را به سطح بعدی برساند.

بنابراین، من هر یک از آنها را به چالش می کشم. شما باید خودتان را با رویه‌های زیر بسنجید، که به اعتقاد من، تفکر و توانایی شما برای همگام شدن با سرعت تغییرات را گسترش می‌دهد و امروز در بازار جهانی پیروز می‌شود.

۱ . اجازه ندهید اشتیاق شما به تنهایی منجر به کسب و کار شود.

علاقه و خوش بینی برای شروع یک کسب و کار عالی است، اما باید به آن اضافه کنید. واقع گرایی برای حفظ رشد و شکوفایی آن. صاحبان مشاغل برنده واقعاً به بازخورد مشتریان و مشاوران گوش می دهند و عمل می کنند. من متوجه شدم که بسیاری از شما به سرعت حالت تدافعی می گیرید و از حکایات قدیمی برای تأیید موقعیت خود استفاده می کنید.

۲٫ تغییر را به عنوان روشی از زندگی برای دستیابی به موفقیت بپذیرید.

روزهای پیروزی با اصلاح فرآیندها و هرگز تغییر نکردن آنها گذشته است. . فناوری، رقبا و مشتریان هر روز در حال تغییر هستند، بنابراین “آزمایش‌شده و قابل اعتماد” که شما کارها را انجام می‌دهید باید مرتباً بررسی و به‌روزرسانی شوند. بدون تغییر اخیر به این معنی است که شما احتمالاً عقب افتاده اید.

۳٫ به جای رفع علائم، مشکل ریشه ای را جستجو کنید.

نتیجه گیری سریع و حمله به علائم یک مشکل جدید آسان است. به عنوان سرزنش تیم بازاریابی برای کاهش فروش. اگر عمیق‌تر بگردید، ممکن است علت اصلی را رقبای جدید بیابید یا محصول کلیدی شما مشکلات کیفی داشته باشد. تصمیم گیری های سریع و سوگیری ها می تواند بسیار پرهزینه باشد.

۴٫ رویدادهای بازار را در چارچوب روندهای نوظهور تجزیه و تحلیل کنید.

صاحبان هوشمند کسب و کار همیشه به دنبال مجموعه ای از ورودی ها هستند تا نیاز به تغییر داشته باشند. ، به جای واکنش به آخرین شکایت مشتری فردی. بهترین تصمیم تغییر باید به یک روند نوظهور بپردازد، نه هر مورد خاص. به طور کامل توسط یک مشتری کلیدی هدایت نشوید.

۵٫ اختلافات سالم را بین اعضای کلیدی تیم تقویت کنید.

رهبران موفق کسب و کار خود را با افراد بله یا اعضای تیم که هرگز صحبت نمی کنند احاطه نمی کنند. بالا شما باید درخواست های متنوع و ایده های خلاقانه از افراد دور از دسترس و افرادی که حاضرند ریسک کنند، حتی اگر شما موافق نباشید. برای انجام این کار، اعتماد هر دو طرف مورد نیاز است.

۶٫ برای چیزهایی که برای تسریع در یادگیری نیاز دارید، زمان پیدا کنید.

از اشتباهات خود و فرصت های از دست رفته درس بگیرید خوب است، اما برای حفظ آن کافی نیست. شما جلوتر از تغییر بهترین رهبران کسب و کار به طور مداوم با همتایان موفق، متخصصان صنعت و تأثیرگذاران حوزه های دیگر روابط جدیدی ایجاد می کنند. گوش دادن به مشتریان نیز کمک می کند.

۷٫ به جای جریمه کردن یا دلسرد کردن ریسک، پاداش دهید.

اکثر تیم‌های تجاری ریسک گریز هستند، زیرا ترس خود از شکست را هدایت می‌کنند. یا عادت شرکت به مجازات تلاش های ناموفق برای اعمال تغییر. می‌توانید با برجسته کردن چیزهایی که از هر تلاشی آموخته‌اید، و پاداش تلاش‌های خلاقانه را تغییر دهید، حتی زمانی که آنها از اهداف شما کوتاهی می‌کنند.

۸٫ استرس مرتبط با تصمیم‌گیری را به حداقل برسانید.

به‌ویژه در شرایط بحرانی، صرف زمان بیشتر یا خوابیدن روی گزینه‌های جایگزین مفید است. . در حالی که تحت استرس هستیم، همه ما تمایل داریم روی کوتاه مدت تمرکز کنیم، یا تصمیمات عاطفی سریعی برای رهایی از موقعیت اتخاذ کنیم. مراقب باشید که در این شرایط چقدر به تیم های خود فشار وارد می کنید و داده های مورد نیاز را جمع آوری کنید.

۹٫ همیشه هر دو انتهای یک طیف راه حل را در نظر بگیرید.

رهبران خلاق همیشه جایگزین های مخالف برای راه حل مثبت برای هر موضوعی، حتی اگر هر جایگزین مشابهی در گذشته شکست خورده باشد. این به این معنی است که به جای اینکه به تجربه قبلی شما را متقاعد کند که برخی از رویکردها هرگز کارساز نیستند، ذهن خود را باز نگه دارید.

۱۰٫ معیارهایی را برای ردیابی نتایج تصمیم‌گیری در نظر بگیرید.

این فلسفه را بپذیرید که اتخاذ هر تصمیمی تنها آغاز است، نه پایان. این بدان معناست که شما باید فرض کنید که نتایج تصمیم گیری باید بر اساس انتظارات شما ردیابی و اندازه گیری شود. حتی بهترین‌ها نیز احتمالاً به تنظیمات نیاز دارند، زیرا محیط همچنان در حال تغییر است.

در تجارت امروز، چالش واقعی این است که جلوتر بمانید. از همتایان و رقبای خود، برای ایجاد انگیزه برای بازاریابی دهان به دهان، نظرات مثبت از طریق رسانه های اجتماعی، و وفاداری برای بازدیدهای برگشتی، کل تجربه مشتری را به یاد ماندنی تر کنید.

به خاطر داشته باشید، شما الگوی تیم خود هستید و آنها برای اعمال و تصمیمات شما نقش دارند. خلاقیت خود را به تلاش آنها تبدیل کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی