10 ویژگی بازیگران پرفروش

۱۰ ویژگی بازیگران پرفروش
یک بار در مورد یک شرکت مدیریت مزایا بزرگ خواندم که یک نظرسنجی انجام داد و در آن از ۳۶۵ مدیر عامل و مدیران فروش پرسید: “سه عامل کلیدی که فروشندگان حرفه ای با عملکرد بالا را از فروش متوسط به فروش پایین جدا می کند چیست؟ حرفه ای؟»
هم مدیران اجرایی و هم مدیران فروش سطح C (همه افرادی که فروش نمیکنند، اما برای دریافت حقوق به فروشندگان خود متکی هستند) نظم و انضباط/انگیزه را به عنوان مهمترین عامل رتبهبندی کردند.
در ردیف بعدی دانش مشتری، استعداد/شخصیت ذاتی و دانش محصول بود. در پایینتر این فهرست، تجربه و مهارتهای کار گروهی قرار داشت. کاملا جعلی.
اینها ویژگیهای حرص و آز شرکت هستند، نه ارزش، خدمات یا کمک – سه موردی که مشتریان برای ارائه کسبوکارشان به شما نیاز دارند و حفظ وفاداری.
اگر به مهم ترین ویژگی های یک فروشنده با عملکرد بالا علاقه مند هستید، اجازه دهید فهرستی واقع بینانه از ویژگی های مورد نیاز برای موفقیت به شما ارائه دهم:
نگرش و اشتیاق مثبت دائمی و پایدار
این اولین قانون رویارویی با مشتری، رویارویی با موانع، رویارویی با رقبا، مواجهه با اقتصاد و رویارویی با خودتان است.
باور داشته باشید که وضعیت مشتری بهتر خواهد بود
اعتقاد تزلزل ناپذیر به شرکت شما، به محصول شما و در خودتان سه قسمت اول هستند. اما مهمترین مسئله این است که باید باور داشته باشید که مشتری بهتر است از شما خرید کند.
استفاده از خلاقیتy
از خلاقیت برای ارائه ایدهها به نفع مشتری و متمایز کردن خود از رقبا استفاده کنید. .
توانایی دادن و اثبات ارزش
ارزش محصول یا خدمات خود و همچنین توانایی خود را برای ارزش بخشیدن به مشتری بالقوه فراتر از فروش ثابت کنید تا سفارش، سفارش مجدد و وفاداری مشتریان خود را به دست آورید.
توانایی ارتقاء و موقعیت
استفاده شما از اینترنت برای وبلاگنویسی، ایجاد مجلههای الکترونیکی، استفاده از رسانه های اجتماعی و دستیابی به رتبه برتر در جستجوهای Google باعث می شود مشتریان شما را به عنوان یک ارائه دهنده ارزش و یک رهبر در حوزه کاری خود درک کنند.
مهارت های ارائه هیجان انگیز و متقاعد کننده
شما باید نه فقط مهارت های ارتباطی قوی را توسعه دهید ، اما مهارت های پرسشگری برتر، مهارت های گوش دادن و حس شوخ طبعی، و همچنین توانایی ذاتی در تسخیر تخیل (و کیف پول) مشتریان.
توانایی اثبات ارزش و ادعاهای خود از طریق شهادت دیگران
توصیهها در جایی میفروشند که فروشندگان نمیتوانند. بهترین فروشندگان از توصیفات ویدیویی برای حمایت از ادعاهای خود استفاده می کنند. اما شما گواهینامه دریافت نمی کنید. آنها را به دست می آورید. در مورد ارجاعات هم همینطور.
قابلیت ایجاد فضایی که مردم بخواهند خرید کنند (زیرا از فروش متنفرند)
این کار با درگیر شدن و پرسیدن انجام می شود، نه ارائه و گفتن. به مشتریان خود این احساس را بدهید که انگار با آنها کار می کنید تا بهترین محصول ممکن را برای آنها پیدا کنید، نه اینکه فقط به آنها بگویید که فکر می کنید بهترین است.
توانایی ایجاد رابطه، نه شکار یا مزرعه
من نمی دانم که آیا مدیران در مورد عوامل فروشندگان عالی صحبت می کنند همان کسانی هستند که فروشندگان خود را به شکارچیان و کشاورزان تقسیم می کنند. فروشندگان عالی روابط ساز هستند که ارزش ارائه می کنند و به مشتریان خود کمک می کنند تا برنده شوند. آنها دارای ارزش ها و اخلاق شخصی تسلیم ناپذیر هستند. جالب است که ۳۶۵ مدیر این ویژگی ها را در ۱۰ مورد برتر نمی دانند.
میل شخصی برای برتری و بهترین بودن
این کیفیت مطلوب هر فروشنده است، اما بهترین فروشندگان بر ۱۰ عنصر دیگر تسلط دارند. و نکته کلیدی این است که همه ۱۰ مورد باید تسلط داشته باشند تا این کیفیت خود را نشان دهد.
جایزه ای در فروش برای مقام دوم وجود ندارد. برد است یا هیچ استادان این را میدانند و برای آن لبه برنده تلاش میکنند — برای آن بجنگند.
این مقاله در فوریه ۲۰۱۰ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Krakenimages.com/Shutterstock
جفری گیتومر نویسنده The Sales Bible and کتاب قرمز کوچک فروش. رئیس Buy Gitomer مستقر در شارلوت، کارولینای شمالی، سمینارهایی برگزار میکند، جلسات فروش سالانه را برگزار میکند و برنامههای آموزشی اینترنتی در زمینه فروش و خدمات به مشتریان را اجرا میکند.