عمومی

این مسیرهای شغلی به طراحان گرافیک جدید کمک می کند تا برجسته شوند در بازار کار گرم

این مسیرهای شغلی به طراحان گرافیک جدید کمک می کند تا برجسته شوند
در بازار کار گرم

در زمانی که تقریباً هر صنعتی در ایالات متحده انتظار می رود یک هشت درصد رشد اشتغال در این دهه، صنعت طراحی گرافیک به مراتب عقب تر است و فقط سه درصد این بدان معنی است که صنعت طراحی گرافیک تنها انتظار می رود ۷۳۰۰ شغل جدید تمام وقت بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۳۰٫ با بیش از ۱ میلیون نفر در ایالات متحده امروزه در زمینه طراحی گرافیک کار می کنند، خلأ بین فرصت های شغلی و استعدادهای موجود بسیار زیاد است.

با ترس از رکود اقتصادی، یافتن شغل در این زمینه بسیار مطلوب آسان نخواهد بود، اما این بدان معنا نیست باید همه امیدها را کنار گذاشت. چه تازه فارغ التحصیل شده باشید و چه فردی که به دنبال تغییر شغل هستید، تمرکز بر حرفه خود به شما برتری در رقابت می دهد. برای درک گزینه های خود از قبل وقت بگذارید و متوجه خواهید شد که پیدا کردن و یافتن آن شغل رویایی بسیار آسان تر است.

به چه آموزشی و آموزشی نیاز دارید؟

اگر به تازگی در رشته طراحی فارغ التحصیل شده اید، ممکن است فکر کنید که قبلا این سوال را حل کرده اید، اما واقعیت به مراتب کمتر سیاه و سفید است. بسیاری از طراحان که از یک حرفه موفق در صنعت برخوردار بودند، بدون دریافت مدرک تخصصی ابتدا وارد این عرصه شدند. همچنین تعداد زیادی فارغ التحصیل طراحی در هر چیزی جز هنرهای گرافیکی کار می کنند. در حالی که مدرک برای برخی از کارفرمایان مهم است، در دنیای طراحی گرافیک، استعداد و مهارت ها اهمیت بیشتری دارند.

در واقع، برای اکثر کارفرمایان، پورتفولیوی شما بیشتر از مدرک شما اهمیت دارد.

کارنامه شما فرصتی را برای شما فراهم می کند تا وسعت استعداد خود را نشان دهید و در عین حال روند، روش شناسی و مجموعه مهارت های خود را نیز روشن کنید. . در حالی که به دنبال تعدادی از ویژگی های کلیدی که هر پورتفولیوی عالی باید داشته باشد، کارفرمایان آن را ارزیابی می کنند تا بفهمند چقدر ممکن است همه کاره باشید، ابزار طراحی که راحت تر از آن استفاده می کنید، و امیدواریم نگاهی اجمالی به شخصیت شما داشته باشند. روند.

البته، من پیشنهاد نمی کنم که مدرک غیرضروری باشد. این می تواند برای کارفرمایی که به دنبال آن شرایط است، متمایز کننده باشد. برای مثال، اگر در یک برنامه طراحی بسیار رقابتی شرکت کرده باشید، احتمالاً نسبت به کسانی که این کار را نکرده‌اند، تقاضای بیشتری خواهید داشت. امروزه بسیاری از برنامه‌های مدرک از واقعیت استرس‌زای ضرب‌الاجل‌های تنگاتنگ، مشتریان سرکش، و خلاصه‌های مبهم تقلید می‌کنند تا به طراحان کمک کنند تا از دام‌های صنعت عبور کنند. فارغ‌التحصیلان برنامه‌هایی مانند این تمایل دارند برای چالش‌های روزمره که این حرفه با خود به همراه می‌آورد، آمادگی بیشتری داشته باشند – واقعیتی که اعتماد به نفس را در بسیاری از کارفرمایان القا می‌کند.

اما، تجربه و ارتباط نیازی به مدرک ندارند 

اگر شما در گذشته با مشتریان کار کرده اید و در حال حاضر در (حداقل) Adobe Creative Suite متخصص هستید، ممکن است انتخاب کنید که مدرک را به طور کامل رد کنید. یک کارفرما وقتی تجربه شما را در نظر بگیرد کمتر نگران تحصیلات گذشته شما خواهد بود، اما تجربه و ارتباط همیشه دست به دست هم نمی دهند.

صنعت طراحی به شدت وابسته به فناوری است که آن را تقویت می کند. با ظهور ابزارهای جدید و هیجان انگیز (، کسانی که به آنها تسلط دارند مرتبط و مورد تقاضا باقی خواهند ماند. این بدان معناست که اگر می‌خواهید به آن شغل رویایی برسید – و حفظ کنید، باید همیشه راه‌هایی برای ادامه تحصیل و آموزش خود بیابید.

آیا باید در زمینه طراحی تخصص داشته باشید یا گسترده بمانید؟

طراحی گرافیک طیف گسترده ای از زمینه های تخصصی مانند انیمیشن، طراحی محصول، طراحی محتوا و موارد دیگر را در بر می گیرد. می‌تواند به راحتی تحت تأثیر همه گزینه‌ها قرار گرفته و به دنبال تسلط بر یک مجموعه مهارت باشید، نه اینکه در تلاش برای انجام همه آن‌ها به خطر بیفتید. از سوی دیگر، محدود کردن تمرکز در بازار کار در حال کاهش ممکن است ترسناک باشد. اگر به تازگی وارد این صنعت شده اید، نحوه برخورد شما با این تعارض ممکن است بر چشم انداز شغلی شما تأثیر زیادی بگذارد.

هرکسی که طراحی را شروع می کند، قبل از اینکه روی چند حوزه اصلی تمرکز کند، باید شرایط هر تخصص را آزمایش کند. حتی اگر نمی خواهید برای مثال وب سایت طراحی کنید، کسب تجربه در طراحی UI/UX به شما کمک می کند تا بهتر از همکاران خود حمایت کنید. ممکن است از شما خواسته شود که در زمانی که یک همکار مریض است، وارد پروژه شوید و پروژه را به پایان برسانید، یا ممکن است از شما انتظار می رود که ویرایش های طراحی موبایل را انجام دهید، زیرا یک ذینفع نگاه تازه ای می خواهد. با به دست آوردن تجربه در هر زمینه ای از طراحی گرافیک، می توانید با تقاضا سازگار شوید و ارزش بیشتری را برای کارفرمای خود به ارمغان بیاورید.

البته، تخصص یا گسترده ماندن شما به همان اندازه به مجموعه مهارت شما بستگی دارد که به کارفرمای مورد نظر شما بستگی دارد. کارفرمایانی که تیم‌های طراحی داخلی ایجاد می‌کنند، انتظار دارند از نامزدهایی که می‌توانند به عنوان «جک همه مشاغل» عمل کنند، هر پروژه‌ای را که تیم بازاریابی آن‌ها می‌توانند رویاپردازی کنند، انجام دهند. آژانس‌های کوچک معمولاً شبیه هم هستند، و اغلب به یک تیم چابک نیاز دارند تا در زندگی استارت‌آپ‌ها کار کنند. اما آژانس های باتجربه تر تمایل دارند به جای تطبیق پذیری، تخصص را در یک زمینه واحد در اولویت قرار دهند.

تصمیم بگیرید که کجا می خواهید کار کنید–یک تیم طراحی داخلی برای یک برند بزرگ، به عنوان فریلنسر یا در یک آژانس– و این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که تمرکز شما چقدر باید گسترده یا محدود باشد.

پرتفولیو(های) خود را طوری شکل دهید که با مسیر(های) ترجیحی شما مطابقت داشته باشد 

در حالی که بسیاری از جویندگان کار در صنایع دیگر می توانند به سادگی رزومه و نامه های پوششی خود را مطابق با شغلی که برای آن درخواست می کنند تنظیم کنند، طراحان نیز باید پورتفولیوهای خود را در ترکیب قرار دهند. ساختن یک نمونه کار آنلاین می‌تواند زمان‌بر باشد و سفارشی‌سازی مستمر پورتفولیوی خود را برای مطابقت با هر شغل منحصربه‌فردی که دنبال می‌کنید دشوار می‌کند. در عوض، ایجاد دو نمونه کار را در نظر بگیرید که می‌تواند برای دو تخصص کلیدی که می‌خواهید در آن کار کنید یا یک تخصص منفرد در کنار یک پورتفولیوی وسیع استفاده شود. با شکل دادن به حضور دیجیتالی خود برای مطابقت با مشاغلی که به دنبال آن هستید، برای کارفرمایان بالقوه متمایز خواهید شد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی