کسب و کار

توضیحات شغل معماری و دکوراسیون-وظایف و نیازها

آبرند: مچله اینترنتی تخصصی صنایع و کسب و کار ایران: معماران داخلی فضای داخلی ساختمان را طراحی می کنند که اغلب به عملکرد و ظاهر یک فضا نیاز دارد. در شغل معماری و دکوراسیون داخلی برنامه های تحصیلی ثانویه وجود دارد که می تواند به پیشرفت شغلی کمک کند. معماران داخلی باید مجوز بگیرند.

اطلاعات ضروری شغل معماری و دکوراسیون

معماران داخلی گرچه غالباً با دکوراسیون داخلی گروه بندی می شوند، کار بزرگی را نسبت به تهیه یک اتاق یا ساخت و ساز از نظر زیبایی شناختی انجام می دهند. آنها آنچه عملی و زیبا را در نظر می گیرند را در نظر می گیرند؛ اما باید ساختار یک ساختمان را نیز درک کنند تا آن را ایمن و کاربردی جلوه دهند. معماران داخلی معمولاً دارای مدرک تحصیلی هستند و در زمینه شغلی خود مجوز دارند.

وظایف کاری معماران

معماران داخلی در طراحی و ساخت فضای داخلی برای ایمنی، کارایی و زیبایی شناسی تخصص دارند. این مهم است که معماران داخلی نه تنها از دوام و استحکام مصالح ساختمانی درک کنند؛ بلکه در استفاده از نور، رنگ و بافت در یک فضا نیز مهارت داشته باشند.

معماران داخلی برنامه هایی را برای ایجاد یا پالایش فضا در خانه های شخصی یا ساختمان های تجاری با سلیقه در ذهن مشتری خود تهیه می کنند. هر شغل ممکن است نیاز به تعامل با مشتریان مختلف، معماران یا طراحان اضافی، تیم های ساختمانی و بازرسان داشته باشد. در ایجاد برنامه هایی برای یک فضا، ساخت و ساز داخلی، روشنایی و اثاثیه را در نظر می گیرند. همچنین معماران داخلی در شغل معماری و دکوراسیون باید از مقررات ساختمانی فدرال، ایالتی و محلی آگاه باشند تا طرح های آنها بروز باشد.

معماران داخلی معمولاً بخشی از مراحل ساخت و ساز یا مراحل بازسازی از ابتدا تا انتها هستند. آنها یک کار را با ملاقات با مشتری شروع می کنند تا در مورد انتظارات پروژه صحبت کنند. در این جلسات اولیه وظیفه معمار داخلی است که به خواسته ها و نیازهای مشتری گوش فرا دهد و پیشنهادات ساختمانی ارائه دهد. آنها همچنین نیاز به احساس فضای دارند.

پس از مشاوره های اولیه، معمار داخلی برنامه های طراحی را تهیه می کند. این نقشه ها ممکن است نشانگر قرار دادن دیوارها، پنجره ها، درها، لوله کشی، سیستم های برقی، تهویه، ساخت و سازها و احتمالاً مبلمان باشد. آنها به طور کلی برای این مرحله از برنامه های تهیه رایانه مانند طراحی و تهیه پیش نویس رایانه ای (CADD) و مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) استفاده می کنند.

الزامات شغل معماری و دکوراسیون

برای واجد شرایط بودن ورود به سطح ورودی با یک شرکت معماری یا شرکت طراحی، معماران داخلی به یک مدرک ۴ ساله نیاز دارند. درجه معمول انتخاب رشته لیسانس هنرهای زیبا در معماری داخلی است. برخی دانشگاه ها ممکن است مدرک معماری داخلی را با مدرک طراحی داخلی گروه بندی کنند.

اگر چه همیشه برای پیشرفت لازم نیست؛ اما برخی از معماران داخلی آموزش خود را برای دریافت یک استاد ارشد در معماری داخلی ادامه می دهند. این به طور معمول شامل ۱-۲ سال آموزش اضافی است و ممکن است به معماران داخلی اجازه دهد تا مشاغل خود را بالاتر از یک سطح ورود یا سطح پیشرفت کنند.

معماران داخلی برای شناسایی نیازهای خود و بر این اساس فضاهای داخلی با مشتری در تعامل هستند. آنها طرح هایی را برای همه جنبه های فضای داخلی مانند درها، پنجره ها، دیوارها و مبلمان ایجاد می کنند. مجوز لازم است و در معماری داخلی هم برنامه های لیسانس و هم کارشناسی ارشد وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی