مدیریت

منظور از خدمات اداری چیست؟

آبرند: مجله اینترنتی تخصصی صنایع و کسب و کار ایران: در شهرهای بزرگ اقدام برای انجام خدمات اداری به دلیل اینکه ممکن است رفت و آمد برای مصافتهای زیاد بسیار طاقت فرسا و زمانبر باشد و با دور بودن مراکز اداری از یکدیگر، به ویژه در کلان شهرها، انجام خدمات اداری مثل ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت لوگو، خرید و فروش رتبه‌های پیمانکاری کاری زمان‌گیر و خسته‌کننده است. بسیاری از مدیران آن قدر زمان ندارند که هر روز چندین ساعت درگیر مکاتبات و خدمات اداری میان سازمان‌های مختلف و اخذ امضاهای گوناگون شوند. اما خوشبختانه کارگزارانی وجود دارند که نه تنها انجام امور خدمات اداری را بر عهده می‌گیرند و خیال شما را از این جهت آسوده می‌کنند، بلکه به واسطه‌ی دانش و تجربه‌شان کوتاه‌ترین و بهترین راه را انتخاب می‌کنند تا هر چه زودتر به نتیجه‌ی نهایی دست یابید. هزینه‌ی پرداختی به این شرکت‌ها بسیار کمتر از هزینه‌های قانونی است که شخصا بابت خدمات اداری در ارتباط با ارگان‌های مختلف باید پرداخت کنید.

۱-ثبت شرکت یکی از خدمات اداری

یکی از خدمات اداری که این روزها طرفداران بسیاری دارد، ثبت شرکت است. ثبت شرکت مراحل متعددی داشته و انجام مراحل آن مستلزم پر کردن فرم‌های زیاد و داشتن مدارک متعدد است. کارگزاران انجام خدمات اداری، تمامی مراحل را سپری می‌کنند و در نهایت گواهی و شماره ثبت شرکت را تحویل می‌دهند. ثبت شرکت با مسئولیت محدود بهترین نوع  خدمات اداری در این زمینه است. ثبت شرکت موارد حقوقی و مالیاتی زیادی دارد که هر کدام نکته‌های متعددی دارند. در این زمینه حتما از متخصص کاربلد و آشنا به امور استفاده کنید تا بعدا متضرر نشوید.

۲-ثبت برند

چه موسس برندی جدید باشید و چه واردکننده‌ی یک برند خارجی، باید مراحل ثبت برند را سپری کنید. عموما تهیه مدارک و فرم‌ها و اسناد و غیره برای ثبت برند زمان زیادی لازم دارد و ثبت یک برند جدید ایرانی و یا خارجی چند روز یا چند هفته از زمان کاری شما را خواهد گرفت. کارگزاران ثبت برند به شما کمک می‌کنند این مراحل را به صورت غیر حضوری سپری کنید و به صورت قانونی برند خود را در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه ممکن ثبت کنید.

۳-ثبت لوگو 

لوگوی هر شرکت، موسسه یا کارخانه و کارگاه و غیره نمادی از آن است. لوگو نشانه‌ای کوتاه و مختصر است که به مرور در ذهن مردم می‌ماند و محصول، کالا یا خدمات شما با آن نشانه شناسایی می‌شود. از این رو ثبت لوگو را جدی بگیرید و نشان خود را همزمان با ثبت برند یا شرکت قانونی کنید. نشان را ساده و خلاصه بدون هرگونه پیچیدگی و ابهام طراحی کنید و سریعا نسبت به ثبت آن اقدام کنید، چون ممکن است بعدا از حسن کار شما توسط رقبا سواستفاده شود.

۴-خرید و فروش رتبه‌های پیمانکاری

خرید و فروش رتبه‌های پیمانکاری برای انجام پروژه‌های عمرانی، معماری، راهسازی، شهری و غیره بسیار مرسوم است. براساس درجه‌ای که هر شرکت دارد رتبه‌ی آن تعیین می‌شود و برای شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها، رتبه‌های پیمانکاری اهمیت زیادی دارند. اما این کار هم شبیه ثبت شرکت، ثبت لوگو و ثبت برند، زمان زیادی می‌برد و بهتر است توسط شرکت‌های متخصص انجام شود.

وظایف مدیر اداری

مدیر امور اداری مجموعه وسیعی از خدمات را برنامه ریزی، هماهنگی و هدایت می کنند تا سازمان بتواند به صورت موثری کارکند. او وظایف گسترده و وسیعی را بر عهده دارد. مدیر امور اداری بر رعایت شدن استانداردها و قوانین در قراردادهای سازمان نظارت دارد. او  الگوهای مصرف انرژی، استفاده از فن آوری و تجهیزات اداری را کنترل می کند مثلا ممکن است برای خرید تجهیزات و وسایل جدید برای کاهش هزینه های انرژی و یا تعمیر و نگهداری یا جایگزینی آینده تجهیزاتی مانند کامپیوتر برنامه ریزی کند. کار این مدیر در میزان بهره وری و رضایت کارکنان موثر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی