عمومی

2 دلیل ساده برای اینکه چرا کسب و کارها باید با آنها همگام باشند کتاب ها

۲ دلیل ساده برای اینکه چرا کسب و کارها باید با آنها همگام باشند
کتاب ها

زمانی که یک تولید کننده کت و شلوار مردانه غرق در بدهی بود و از پیتر برای پرداخت پول پول قرض می گرفت، صاحبان متوجه شدند که باید آن را بیاورند. کمک خارجی برای رفع این وضعیت جو فرانکو، رئیس گروه OCI و یک CPA با تقریبا ۲۰ سال تجربه حسابداری. او متوجه شد که با وجود اینکه کسب‌وکار نسبتاً ساده‌ای است، فقدان حسابداری مستحکم باعث می‌شود وضعیت مالی واقعی‌اش چگونه باشد. فرانکو و تیمش به کتاب های شرکت ضربه زدند و متوجه شدند که بسیاری از وام هایی که شرکت گرفته بود دارای نرخ بهره فوق العاده بالای ۱۸ تا ۲۴ درصد بودند.

“بنابراین، سرانجام، پس از ماه‌ها و ماه‌ها و ماه‌ها پاکسازی، به اظهارنامه‌های مالیاتی آنها رسیدیم و آنها واقعاً توانستند برای دریافت وام معقول‌تر به بانک مراجعه کنند. آنها نرخ وام خود را از پایین به متوسط ​​دریافت کردند. فرانکو می‌گوید: «فرانکو می‌گوید که به‌طور متوسط ​​تا ۱۰ درصد یا ۱۰ درصد بین فاکتورها و وام‌های بانکی، بیش از ۳۰ هزار دلار در ماه صرفه‌جویی می‌کردند. =”۳۴″>

این نوع حسابداری دقیق و به موقع برای موفقیت هر کسب و کاری بسیار مهم است. در اینجا دو دلیل وجود دارد که چرا کسب‌وکارها باید معیارهای حسابداری خود را برای چیزی فراتر از رعایت قوانین و اهداف مالیاتی آماده و به روز کنند.

برای کسب سرمایه

در یک نقطه خاص، بسیاری از مشاغل به دیوار برخورد می کنند. صاحبان آنها در کاری که انجام می دهند خوب هستند، خواه توسعه یک برنامه یا سرویس SaaS، اداره یک رستوران یا یک شرکت حقوقی، یا طراحی لباس های جذاب. به ویژه هنگامی که مشاغل با توزیع آنلاین سروکار دارند، برای حفظ موجودی در حال رشد خود به سرمایه بیشتری نیاز دارند. به گفته فرانکو، کسب‌وکارها «به یک سرمایه‌گذار یا یک بانک نزدیک می‌شوند و بانک دو چیز می‌خواهد، آخرین اظهارنامه مالیاتی و صورت‌های مالی منطبق، و اغلب هیچ‌کدام را ندارند. آنها از اظهارنامه مالیاتی خود عقب مانده‌اند؛ آنها ندارند. صورت‌های مالی که هر منطقی دارند.”

صورت‌های مالی که به‌طور منظم به‌روزرسانی می‌شوند، نشان می‌دهند که یک کسب‌وکار چشم‌انداز روشنی دارد و پیشرفت آن را دنبال می‌کند. از نقطه A به نقطه B و فراتر بروید.

برای مدیریت بهتر

تصویر مالی واضح از یک شرکت اجازه می دهد تا صاحب کسب و کار برای تصمیم گیری بهتر، یکی از اهرم های مهم پیاده سازی نرم افزار حسابداری مانند QuickBooks – یا نرم افزارهای سنگین تر – برای پیگیری کتاب ها است. علاوه بر این، ثبات کلیدی است، و فرانکو توصیه می‌کند که فرآیندهای حسابداری، رویه‌ها و تفکیک وظایف خود را مستندسازی کنید تا امکان کنترل دقیق‌تر جریان نقدی شرکت را فراهم کنید.

صاحبان کسب و کار نیز باید شیوه های حسابداری خود را با اندازه شرکت خود مقیاس کنند. شرکتی که چند صد میلیون درآمد ایجاد می‌کند، احتمالاً برای یک حسابدار آماده است، در حالی که یک کسب‌وکار بزرگتر – که ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار درآمد به ارمغان می‌آورد – با داشتن یک کنترل‌کننده تمام وقت که بر کارکنان دفترداری نظارت می‌کند، به خوبی خدمت می‌کند. . حجم معاملات نیز مهم است. تصور کنید: یک نمایندگی خودرو که ۱۰۰ خودرو را به قیمت ۴۰۰۰۰ دلار می‌فروشد، ۴ میلیون دلار درآمد ایجاد می‌کند، در حالی که یک شرکت خالکوبی موقت برچسب، ۲۰ میلیون برچسب را به قیمت هر کدام به قیمت ۲۰¢ می‌فروشد و ۴ میلیون دلار درآمد ایجاد می‌کند. سطوح درآمدی مشابه اما پیچیدگی ها و گردش مالی کاملاً متفاوت است.

موفقیت در دنیای تجارت مدرن به معنای مدیریت دقیق پول است. تضمین می کند که همیشه تصویر روشنی از جنبه مالی شرکت خود داشته باشید. اجرای روش‌های حسابداری دقیق تضمین می‌کند که کسب‌وکارها اعداد مورد نیاز برای گرفتن بهترین تصمیم‌ها را دریافت می‌کنند: فرانکو می‌گوید: «شما می‌توانید معیارهای بسیار روشنگری را دریافت کنید. این به نوعی کل موضوع است. به روند فروش خود نگاه کنید. به روند هزینه های خود نگاه کنید. ببینید شرکت شما چگونه در حال رشد است.” برای بیشتر در مورد ارزیابی شرکت حسابداری، Veristrat را ببینید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی