عمومی

چگونه گوگل زنان بیشتری را با خود به خانه می آورد سیاست مرخصی والدین به روز شده

چگونه گوگل زنان بیشتری را با خود به خانه می آورد
سیاست مرخصی والدین به روز شده

Google شش ماهه خود را شیرین می کند خط مشی مرخصی والدین با مقداری زمان سازگاری اضافی برای والدین جدید، که می‌تواند جذابیت مؤثری برای آوردن زنان بیشتر باشد به نیروی کار.

کارمندان Google پس از پایان خط مشی مرخصی خانواده، سه ماه دیگر در خانه با نوزادان خود فرصت خواهند داشت تا از راه دور کار کنند، مدیر عامل گوگل، ساندار پیچای در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت طی یک پنل در اجلاس سران قاره آمریکا در اتاق بازرگانی ایالات متحده. این خط‌مشی که پیچای می‌گوید هفته گذشته اعلام شد، با هدف ایجاد انعطاف‌پذیری بیشتر برای افرادی که به اصطلاح Google کار می‌کنند، به آن‌ها فرصت می‌دهد تا قبل از بازگشت به دفتر، زندگی خود را با نوزاد تازه متولد شده سازگار کنند.

“دلیلی که ما این کار را انجام می دهیم این است که اساساً درک می کنیم که چقدر برای ما مهم است که نیروی کار متنوع داشته باشیم، دیدگاه هایی که زنان ارائه می دهند، و [چگونه آنها] شرکت را به مکان بهتری تبدیل می کنند.

این سیاستی است که او امیدوار است به آن عمل کند. پیچای اضافه کرد: «من فکر می‌کنم همه ما باید عمیقاً در مورد آن فکر کنیم و کارهای بیشتری انجام دهیم.

در حالی که مزیت آن، شرط‌بندی جدول است. بسیاری از بهترین مکان‌های کاری امروزه، برای بسیاری از آنها یک هدف دور است، و این باید باعث توقف کسب‌وکارها شود – به‌ویژه شرکت‌هایی که علاقه‌مند به پرورش افکار و نظرات گوناگون هستند. ایالات متحده یکی از معدود کشورهایی است که در حال حاضر برنامه ملی برای مرخصی با حقوق والدین ارائه نمی‌کند.

این بیماری همه گیر همچنین مشکلات جدیدی را برای زنان در نیروی کار، به ویژه در زمینه مراقبت از کودکان ایجاد کرد و باعث شد زنان گروه دسته جمعی از نیروی کار خارج شوید با بسته شدن مدارس و مهدکودک ها پایین. طبق داده های ماه فوریه مرکز ملی حقوق زنان، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در واشنگتن دی سی که از حقوق زنان حمایت می کند، نزدیک به دو میلیون زن در طول همه گیری همه گیر نیروی کار را ترک کردند. با این حال، زنان شروع به بازگشت به نیروی کار کرده‌اند – طبق داده‌های اداره آمار کار، زنان ۶۳ درصد از مشاغل اضافه شده به اقتصاد را در ماه مارس گذشته به دست آوردند.

<. div class="standardText lastItem" readability="35">

مرخصی والدین با حقوق به طور فزاینده ای مورد جستجو قرار گرفته است – نشان داده شده است که این مرخصی استعدادهای برتر را جذب می کند زیرا انعطاف پذیری بیشتری را برای زنان شاغل فراهم می کند. اگر به دنبال جذب زنان بیشتری به محل کار خود هستید، نگاهی دوباره به خط مشی مرخصی والدین خود ممکن است نقطه خوبی برای شروع باشد.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی