عمومی

در اینجا سخنرانانی هستند که در سال 2022 دنبال کرده ام

در اینجا سخنرانانی هستند که در سال ۲۰۲۲ دنبال کرده ام

صنعتی وجود دارد که توجه همه صنایع را به خود جلب می کند. افرادی که از آن استفاده می کنند، فریبنده هستند. کنار گذاشتن کتاب هایشان سخت است. انرژی آنها مسری است. صادقانه بگویم، نادیده گرفتن آنها سخت است. من در مورد چه چیزی صحبت می کنم؟ دنیای سخنرانی در جمع.

بسیاری از مردم وقتی به صحبت کردن در جمع فکر می کنند خجالت می کشند و به آنها یادآوری می شود. ارائه کلاس های مدرسه یا دوره های سخنرانی عمومی کالج. من شخصاً عاشق صحبت کردن در جمع هستم — و این کار را تا جایی که می توانم انجام دهم. من همه جا از دالاس تا دبی صحبت کرده ام. و بر اساس تجربه من، بهترین راه برای بهبود سخنرانی عمومی – و الهام گرفتن برای نگاه کردن به کسب و کارتان از منظری جدید – این است که در سخنرانی های دیگر سخنرانان عمومی شرکت کنید یا به آنها گوش دهید.

در Zen Media، ما به دنبال صداهایی در فضای خود هستیم — بازاریابی فناوری B2B و روابط عمومی — بنابراین تا بتوانیم در صدر باقی بمانیم و با گفتگوهایی که در صنعت ما اتفاق می افتد درگیر باشیم. و ما به دنبال صحبت هایی هستیم که توسط رهبران کسب و کار موفق، مربیان شخصی و مبتکران ارائه می شود تا به ما امکان دهد از دیدگاه های مختلف به تجارت خود نگاه کنیم.

اینها سخنرانانی هستند که در سال ۲۰۲۲ دنبال می کردم.

تونی رابینز: هر کسی که حتی ضعیف ترین چیزی که در مورد سخنرانی عمومی در مورد تونی رابینز شنیده یا یکی از کتاب های او را خوانده است. او از سال ۱۹۷۷ – زمانی که فقط ۱۷ سال داشت – و دلایل خوبی دارد فعال بوده است. او به صورت فردی با افراد مختلفی مانند بیل کلینتون و هیو جکمن تا پیتبول کار کرده است و به خاطر مشاوره با برخی از موفق ترین تاجران آمریکایی مشهور است.

او یکی از اولین سخنرانانی بود که به او گوش دادم و تا به امروز او را دنبال می کنم. وقتی او در شهر است، صحبت‌های او را می‌بینم، و اخیراً او بسیاری از رویدادهای سخنرانی زنده خود را به صورت آنلاین منتقل کرده است، و این کار تیم ۱۰۰٪ از راه دور من در Zen Media را برای حضور مجازی آسان می‌کند.

گری Vee: گری واینرچوک، که برای بسیاری با نام ساده گری وی شناخته می‌شود، از طریق رسانه‌های اجتماعی و از طریق صحبت‌های حضوری‌اش طرفداران زیادی پیدا کرده است. او نمایش‌های یوتیوب دارد، صاحب شرکت‌های رسانه‌ای است و کسب‌وکارهای موفق زیادی ایجاد کرده که قابل شمارش نیست. اما چیزی که واقعا او را متمایز می کند، نحوه صحبت او با مردم است. او مستقیماً همه چیز را تجزیه می کند و اغلب در مورد قدردانی، موفقیت و یافتن خوشبختی به روشی بدون محدودیت صحبت می کند.

در حالی که بسیاری از موضوعات سخنرانی او بر فناوری و رسانه متمرکز است، او همچنین در مورد چگونگی کسب درآمد و بهبود زندگی خود صحبت می کند. چیزی که او در حال حاضر بیشتر شناخته شده است این است که یک شخصیت رسانه اجتماعی است — چه کسی ویدیوهای الهام بخش او را ندیده است از نوع “از لب خود بردارید و این کار را اکنون انجام دهید”؟

دوری کلارک: به عنوان “۵۰ مورد برتر” دوبله شده است. متفکر کسب و کار در جهان، “دوری کلارک، استاد تجارت دوک و کلمبیا، نویسنده پرفروش وال استریت ژورنال، و رتبه یک مربی ارتباطی است. اساسا، تجربه گسترده کلارک یک لقمه است. او قبلاً سخنگوی ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری بود و اکنون تلاش خود را بر سخنرانی در جمع و همه موارد فوق متمرکز کرده است. او دوره های آنلاین ارائه می دهد و درباره کارآفرین بودن، تمرکز بر اختراع مجدد و متفاوت صحبت می کند.

دونالد میلر: هر کسی که مرا می شناسد حتی کمی هم می داند که چقدر به بازاریابی علاقه مند هستم. بنابراین جای تعجب نیست که دونالد میلر در این لیست قرار دارد. معروف ترین کتاب او، ساختن یک برند داستانی، همه چیز در مورد بازاریابی و پیام رسانی است و در آن، او چارچوب بازاریابی را ارائه می دهد که از اصول داستان سرایی الهام گرفته شده است.

او این مفهوم را به شرکت بازاریابی خود، StoryBrand، که در آن مدیر عامل است، تبدیل کرده است. در سخنرانی‌های عمومی‌اش، او اغلب به ایمان و کشف خود فکر می‌کند، و سفرش – از ترک خانه در ۲۱ سالگی تا داشتن یک کسب‌وکار انتشار کتاب‌های درسی تا نهایتاً خدمت در شورای مشورتی ریاست‌جمهوری و تأسیس سازمان غیرانتفاعی The Mentorship Project. واقعاً الهام بخش.

برایان سولیس: برایان سولیس، تحلیلگر، سخنران و نویسنده دیجیتال، فهرست پنج سخنران برتر من را که در سال ۲۰۲۲ دنبال می‌شوند، تکمیل می‌کند. او فن‌آوری مخرب و تأثیر آن بر کسب‌وکارها را مطالعه می‌کند و تحقیقات و بینش‌های خود را به‌عنوان سخنران مکرر در رویدادهای فناوری، کسب‌وکار و خلاقیت به اشتراک می‌گذارد. Solis با توسعه منشور مکالمه، یک نقشه بصری که این چشم انداز دیجیتال را ترسیم و توضیح می دهد، به تأثیرگذاری بر چشم انداز اولیه دیجیتال و رسانه های اجتماعی اعتبار داده شده است.

شرکت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی او به استارت‌آپ‌ها و برندهای جهانی در برنامه‌های بازاریابی دیجیتال و سنتی کمک کرده است – و او اغلب کانال‌ها و شبکه‌های جدید را آزمایش کرده است. در حالی که جوایز و افتخارات متعدد او آشکارا الهام‌بخش هستند، تفکر نوآورانه، تحقیقات مبتنی بر داده‌ها، و توانایی او در مشارکت در این موضوعات و نحوه پیوند آنها با تجارت امروز واقعاً چشمگیر است.

این سخنرانان هر کدام روش متفاوتی برای خطاب قرار دادن مخاطب دارند، از مستقیم و صریح گرفته تا نرم و الهام بخش. من از هر یک از این سخنرانان رویایی چیزهای زیادی یاد گرفته ام، و شنیدن دیدگاه ها و صداهای مختلف آنها به من کمک کرده است تا در حرفه گویندگی خود در مورد صدای و دیدگاه خودم فکر کنم. اگر به مقداری الهام نیاز دارید یا می خواهید در گفتگوهای مهم در صنعت خود شرکت کنید، این سخنرانان را بررسی کنید. شما ناامید نخواهید شد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی