عمومی

4 نکته ای که باید قبل از افتتاح یک رستوران در نظر بگیرید

۴ نکته ای که باید قبل از افتتاح یک رستوران در نظر بگیرید

رستوران ها نرخ شکست بالا در اولین سال افتتاحیه خود، و آنها بسیار سرمایه گذاری های پرخطر. راستش را بخواهید، تا زمانی که در مورد موضوع برای یک تکلیف دانشگاهی تحقیق نکردم، به طور کامل متوجه دلیل این موضوع نشدم. من به سرعت فهمیدم صنعت رستوران بسیار چالش برانگیز است.

موفقیت یک رستوران تحت تأثیر عوامل بسیاری فراتر از کیفیت غذا و خدمات آن است. . من اخیراً با رستوران‌داران تعدادی از رستوران‌های موفق صحبت کردم، و آنها برخی از نکات خود را برای باز کردن رستوران‌های موفقی که ماندگاری دارند، فاش کردند.

مایکل و کوینی رید صاحب دو رستوران بسیار موفق، پاپی و رز، و پاپی و سید، در لس آنجلس و آناهیم، ​​کالیفرنیا هستند. مایکل سرآشپز پشت هر دو مؤسسه است و بیش از ۲۰ سال تجربه در این صنعت دارد.< /p>

برنارد جیمز یک سرآشپز مشهور لذیذ و ۲۵ ساله کهنه کار صنعت آشپزی و رستوران است. او که اصالتاً اهل گویان است، از دوران نوجوانی غذاهای لذیذ کارائیب تهیه می‌کرد و مالک طعم کارائیب در لس‌آنجلس است.

مال من است. تجربیات و این بحث ها به من این امکان را داده است که چهار عاملی را که کارآفرینان باید قبل از افتتاح یک رستوران در نظر بگیرند، برجسته کنم.

۱٫ موقعیت مکانی

عوامل مهمی که باید هنگام انتخاب مکان مناسب برای رستوران خود در نظر بگیرید مشتریان هدف، دسترسی، دید، رقابت در منطقه هستند. و اندازه یا فضایی که برای خدمت رسانی مناسب به پایگاه مشتری ایده آل خود نیاز دارید. هنگامی که مخاطبان هدف خود را بشناسید، می‌توانید مکان مناسب برای جمعیتی که می‌خواهید به آن خدمات دهید، پیدا کنید. انتخاب مکان مناسب نیز مستلزم در نظر گرفتن دسترسی و دید است. اکثر رستوران‌های زنجیره‌ای در نزدیکی مناطقی با ترافیک زیاد یا بزرگراه‌ها قرار دارند. همچنین باید رقابت، و اندازه و فضای مکان مورد نظر خود را در نظر بگیرید. از انتخاب مکانی که نزدیک یک رقیب موفق است که غذاهای مشابه ارائه می دهد خودداری کنید. و به یاد داشته باشید که اندازه مهم است. نحوه اداره یک رستوران و تجربه کلی مشتری تحت تأثیر اندازه آن خواهد بود. مشتریان کمتر احتمال دارد در منطقه ای بمانند و غذا بخورند که احساس تنگی می کند. مکانی را انتخاب کنید که منعکس کننده تجربه ای باشد که می خواهید به مشتریان خود بدهید.

۲٫ تامین مالی

اکثریت قریب به اتفاق رستوران‌ها در ابتدای تاسیس خود با کسری مالی مواجه هستند. هزینه‌های مرتبط با مکان، تجهیزات، کارکنان، مواد اولیه و بازاریابی احتمالاً منجر به این می‌شود که بیشتر رستوران‌ها در ابتدا هزینه بیشتری نسبت به درآمد داشته باشند. بسیاری از رستوران‌ها از وام‌های تجاری یا کارت‌های اعتباری برای پوشش هزینه‌ها استفاده می‌کنند، اما این یک راه‌حل کوتاه‌مدت است. جریان نقدی اولیه برای عملیات موفقیت آمیز رستوران ضروری است، زیرا هدف اصلی کسب سود در سریع ترین زمان ممکن است. داشتن بینشی روشن از امور مالی رستوران شما مهم است. با یک صورت جریان نقدی شروع کنید تا مشخص کنید هر ماه چقدر پول در می آورید و هزینه می کنید. سپس، پیش‌بینی جریان نقدی به شما این امکان را می‌دهد که بر اساس فروش آینده و همچنین هزینه‌های عملیاتی جاری، مانند حقوق، اجاره، غذا و هزینه‌های سرمایه مانند مالیات، پیش‌بینی کنید.

طبق گفته Kwini Reed، حفظ پیش‌بینی جریان نقدی حیاتی است. “شما باید جریان نقدی را هنگام راه اندازی یک رستوران در نظر بگیرید. علاوه بر این، باید یک سیستم پیش بینی برای تعیین نیازهای خود ایجاد کنید و بودجه ای را ایجاد کنید که شامل سرمایه در گردش، حقوق، هزینه های غذا و هزینه های مشروب باشد. هزینه های تکراری هر ماه شما می خواهید حداقل سه تا چهار ماه جریان نقدی عملیاتی در بانک داشته باشید، اما شش ماه ایده آل است. به طور معمول، در دنیای رستوران، تنها سه ماه جریان نقدی عملیاتی امکان پذیر است. “

۳٫ بازاریابی

رسانه‌های اجتماعی به ابزاری عالی برای رستوران‌ها برای تبلیغ کسب‌وکارشان تبدیل شده‌اند، زیرا به آنها دسترسی مستقیم به پایگاه مشتریان مورد نظرشان می‌دهد. و مخاطب فرقی نمی‌کند برای تبلیغات پول می‌پردازید، صفحات خود را اجرا می‌کنید یا دیگران را برای انجام آن استخدام می‌کنید، باید بر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنید. قرار دادن محتوای غذایی منظم در صفحات رسانه های اجتماعی رستوران شما به جذب مشتریان بیشتر کمک می کند. رسانه های اجتماعی همچنین یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مهمانان است، نه تنها در مورد ساعات کاری و اطلاعات تماس، بلکه در مورد افزودن منوها، رویدادها و تبلیغات.

همانطور که مایکل رید می‌گوید، “رسانه‌های اجتماعی اساساً چهره‌ای را برای این نام ایجاد می‌کنند. به ما این امکان را می‌دهد تا به صورت بصری هنر خود را به پایگاه مشتریان خود نشان دهیم و به آنها نشان دهیم که واقعاً چه کسی هستیم. این فرصت را برای مشتریان فراهم می‌کند تا نظرات را در طول خدمات واقعی رستوران به نمایش بگذارید، بازخورد صادقانه را مستقیماً با صاحبان کسب و کار به اشتراک بگذارید، و در سطح شخصی‌تر با ما ارتباط برقرار کنید. سرعت سریع‌تر رسانه‌های اجتماعی، در مقایسه با بازاریابی سنتی، با رستوران‌هایی مانند Poppy و Seed که منوی خود را تغییر می‌دهند، به خوبی کار می‌کند. به طور مکرر با فصول ارائه می شود، بنابراین ما می توانیم مشتریان را در زمان واقعی مطلع کنیم.”

۴٫ تکرار نشدنی

ممکن است واضح به نظر برسد، اما منو یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که هنگام باز کردن یک رستوران دارید. یک منوی خوش ساخت و قیمت می تواند سود را به شدت افزایش دهد و طول عمر را تضمین کند. برای اینکه دیدگاه آشپزی منحصر به فرد خود را از رقبای خود متمایز کنید، منوی شما باید با دقت طراحی شود.

سرآشپز برنارد جیمز چگونه خود را به اشتراک می گذارد. غذای خود را در رستورانش منحصربه‌فرد نگه می‌دارد: «طعم LA کارائیب با دیگر رستوران‌های کارائیب متفاوت است، زیرا ما موادی از کشورهای مختلف کارائیب را در دستور غذاها و غذاهای خود قرار می‌دهیم. ما با دقت کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه چیز در رستوران ما تازه و معتبر است تا عکس‌برداری کنیم. جوهر فرهنگ کارائیب، و این در غذای ما مشهود است.”

موفقیت یک موسسه می تواند به کیفیت خدمات مشتری نیز بستگی داشته باشد. مشتریان راضی تجربیات مثبت خود را از طریق دهان به دهان یا آنلاین به اشتراک می گذارند و این باعث ایجاد درآمد بیشتر می شود. خدمات استثنایی مشتری همیشه باید همراه با منوی خوش‌دستور باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی