عمومی

یک مطالعه عظیم جدید می گوید افرادی که قهوه می نوشند به این شکل خطر مرگ 30 درصد کمتر است

یک مطالعه عظیم جدید می گوید افرادی که قهوه می نوشند به این شکل
خطر مرگ ۳۰ درصد کمتر است

در مورد شما اطلاعاتی ندارم، اما به عنوان یک صاحب کسب و کار، من تک تک روز کاری با یک فنجان قهوه.  اغلب، بیش از یک.

به همین دلیل است که از دیدن یک مطالعه علمی جدید بسیار خوشحال شدم که می گوید افرادی که زیاد قهوه می نوشند خطر مرگ کمتری دارند. به هر دلیلی از افرادی که این کار را نمی کنند.

(هیچ راهی برای هیجان زده کردن مردم بهتر از این نیست که به آنها بگویید چیزی را که قبلاً انجام داده اند. انجام دادن برای آنها خوب است.)

نوشتن در مجله، Annals of Internal Medicine، محققان دانشگاهی می گویند که شیوه زندگی، سلامتی و داده های بیوگرافی مربوط به ۱۷۱۶۱۶ نفر را بررسی کردند. بریتانیای کبیر که بخشی از تلاش جمع آوری Biobank بریتانیا بود، و نتیجه آن یک پیروزی بزرگ برای Team Coffee Drinkers بود.

از جمله آنها. یافته‌ها، پس از بررسی داده‌های گردآوری‌شده در یک دوره هفت ساله مطالعه:

  • مردان و زنان بین ۳۷ تا ۷۳ سال که بین ۱٫۵ تا ۳٫۵ فنجان قهوه در روز می‌نوشیدند تا ۳۰ درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی در طول دوره مطالعه بودند. نسبت به کسانی که این کار را نکردند.
  • هرچه مردم تا این حد قهوه بیشتری بنوشند، چه کافئین دار یا نه، خطر مرگ آنها کمتر می شود.
  • شاید شگفت انگیز باشد که افرادی که گزارش کرده اند قهوه خود را می نوشند. قهوه با شکر به همان اندازه بعید بود – و در برخی موارد حتی احتمال کمتری – به هر دلیلی در طول دوره مطالعه بمیرد.

آخرین سورپرایز: در حالی که قهوه همراه با شکر با کاهش خطر مرگ مرتبط بود، داده‌های مربوط به کسانی که قهوه خود را با شیرین‌کننده‌های مصنوعی می‌نوشیدند، قطعی نبود.

Annals of Internal Medicine و دانشیار دانشکده پزشکی هاروارد، به گفت: ” readability=”37″>

“این بسیار بزرگ است.” نیویورک تی imes

در گزارشی از این مطالعه. “چیزهای بسیار کمی وجود دارد که مرگ و میر شما را ۳۰ درصد کاهش می دهد.”

اکنون، این اولین مطالعه ای نیست که پیشنهاد می کند. که نوشیدن مقادیر قابل توجهی قهوه می تواند با طول عمر بیشتر مرتبط باشد. به عنوان مثال: 

  • در سال ۲۰۱۹، من در مورد مطالعه ای از ۳۴۷۰۷۷ نفر از دانشگاه استرالیای جنوبی گزارش دادم که پیشنهاد می کرد پنج فنجان در روز نقطه ای است که در آن مشکلات سلامتی ممکن است به دلیل مصرف قهوه ظاهر شود و حتی می تواند بیشتر از فواید آن باشد.
  • یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ که توسط انجمن قلب آمریکا و دانشکده پزشکی دانشگاه کلرادو انجام شد، نشان داد که به ازای هر فنجان قهوه ای که مردم در روز مصرف می کنند، خطر نارسایی قلبی یا سکته ۸ درصد کاهش می یابد.
  • یک مطالعه اسپانیایی نشان داد که نوشیدن چهار فنجان قهوه در روز منجر به کاهش ۶۴ درصدی خطر مرگ در میان شرکت‌کنندگان در مطالعه در مقایسه با افرادی که قهوه نمی‌نوشیدند.
  • و، یک مطالعه بریتانیایی روی ۴۹۸۱۲۳ نفر نشان داد کسانی که به طور معمول قهوه می‌نوشیدند بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر در معرض خطر مرگ در هر دوره ۱۰ ساله بودند.

اگر آخرین مطالعه تا حدودی شبیه آنچه امروز به اشتراک می‌گذاریم به نظر می‌رسد، اینطور است. علاوه بر پشتیبان گیری از نتایج قبلی، تفاوت این است که مطالعه اخیر به فواید قهوه شیرین نیز پرداخته است.

همچنین، چند اخطار وجود دارد اول، دوست قدیمی ما، “همبستگی در مقابل علیت” وجود دارد.

به طور خلاصه، شاید این قهوه نیست که خطر مرگ را کاهش می دهد. شاید به جای آن، افرادی که قهوه می نوشند به احتمال زیاد کار سالم دیگری نیز انجام می دهند.

همچنین، وقتی می گوییم قهوه “شیرین شد” با شکر،” منظور ما یک قاشق چای خوری است. این مقدار بسیار کمتر از آن است که در قهوه های شیرین در استارباکس یا کافه های دیگر پیدا کنید. و این مطالعه اضافه کردن شیر، خامه یا سایر محصولات مشابه را مورد توجه قرار نداد.

اکنون، این بخشی از داستان ما است که من معمولاً به عنوان یک صاحب کسب و کار از شما می‌خواهم که قهوه بیشتری بنوشید، آن را برای افرادی که در محل برای شما کار می‌کنند رایگان کنید، و عموماً مردم را تشویق می‌کنم تا کارهای بیشتری را انجام دهند که بسیاری از ما قبلاً انجام می‌دهیم.

اما، اگر کارآفرینی هستید که واقعاً می‌خواهید از این مطالعه بهره ببرید، به چیز دیگری اشاره می‌کنم.

تقریبا  اکنون دو سوم آمریکایی ها هر روز قهوه می نوشند؛ این نوشیدنی محبوب‌ترین نوشیدنی در آمریکا است (محبوب‌تر از آب لوله کشی!)، و مصرف آن نسبت به قبل از همه‌گیری ۱۴ درصد افزایش یافته است.

هومم. من شما را نمی دانم، اما برای من فقط بوی قهوه نمی دهد. بوی فرصت می دهد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

حتما بخوانید : چگونه از نو شروع کنیم
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی