عمومی

یک مطالعه جدید تأیید می کند که زوم برای طوفان فکری وحشتناک است یک راه حل ساده ارائه می دهد

یک مطالعه جدید تأیید می کند که زوم برای طوفان فکری وحشتناک است
یک راه حل ساده ارائه می دهد

در خانه من یک دوگانگی همه گیر آشکار وجود داشت. در حالی که من به اندازه دیگران از اینکه در خانه سر و کار داشته باشم متنفر بودم، کار از راه دور اصلاً مرا آزار نمی داد. من سال‌هاست که یک نویسنده مستقل هستم، بنابراین در زندگی حرفه‌ای‌ام تغییر زیادی نکرده‌ام. با این حال، شوهرم، یک فیلمنامه‌نویس، از کار از راه دور متنفر بود.

تفاوت فاحش در تجربیات ما چیست؟ قطعا شخصیت ما نقش دارد. شوهرم در حالی که من یک تنهای طبیعی هستم بیرون است. اما به نظر می‌رسید که خط جداکننده واقعی چگونهما کار می‌کردیم.

ما” هر دو نویسنده هستند، اما در حالی که کاری که من انجام می‌دهم تا حد زیادی انفرادی است، فیلم بسیار مشارکتی است. نوشتن فیلمنامه تقریباً همیشه مستلزم کار با یک تیم است. و تجربه همه گیر خیلی سریع شوهرم را متقاعد کرد که زوم یک ابزار کاملاً وحشتناک برای همکاری خلاقانه است. یک گزارش دقیق %۲۰%D8%A7%D8%B2%20%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA%20%D9%88%20مدیر عامل نتفلیکس این نتیجه را به اشتراک می‌گذارد.

اکنون، تحقیقات انجام شده در دانشکده بازرگانی کلمبیا همچنین نشان می دهد کسانی که نگران هستند که Zoom خلاقیت گروه را می کشد اشتباه نمی کنند. . این مطالعه، اخیراً در Nature منتشر شده است، نشان داد که زوم برای طوفان فکری وحشتناک است اما یک پیشنهاد ساده برای بهبود شانس شما برای رسیدن به ایده های خوب از راه دور ارائه کرد.

زوم یک قاتل خلاقیت است.

تنظیم مطالعه ساده بود. محققان بیش از ۲۰۰۰ داوطلب را با هم جفت کردند و از آنها خواستند که تا آنجا که ممکن است ایده های جدیدی برای یک محصول یا ویژگی جدید ارائه دهند، سپس تیم ها امیدوارکننده ترین ایده را از لیست خود انتخاب کردند. پیچ و تاب این بود که برخی از جفت ها با هم در یک اتاق و برخی از زوم با هم طوفان فکری کردند.

عملکرد آنها چگونه مقایسه شد؟ کسانی که طوفان فکری خود را بر روی Zoom انجام دادند، به طور قابل توجهی ایده های کمتری نسبت به آن جفت هایی که یک اتاق مشترک داشتند، ارائه کردند، اگرچه آنها در انتخاب بهترین ایده از لیست خود بهتر بودند. مقیاس تفاوت بین دو روش طوفان فکری محققان را شگفت زده کرد.

“ما این آزمایش را بر اساس بازخورد شرکت‌ها مبنی بر سخت‌تر بودن نوآوری با کارگران از راه دور انجام دادیم، و اعتراف می‌کنم که شک داشتم،» نویسنده اصلی، ملانی براکس به علمی آمریکایی. “برخلاف سایر اشکال ارتباط مجازی، مانند تماس‌های تلفنی یا ایمیل، ویدئو کنفرانس تجربه حضوری را به خوبی تقلید می‌کند، بنابراین وقتی تفاوت‌های معناداری بین تعامل حضوری و ویدئویی برای تولید ایده پیدا کردیم، شگفت‌زده شدم.”

چرا جفت ها از Zoom در تولید ایده های نوآورانه بسیار بدتر استفاده می کردند؟ محققان بر این باورند که این موضوع با توجه ارتباط دارد. وقتی از Zoom استفاده می‌کنید، به سختی می‌توانید از طرف گفتگوی خود نگاه کنید و جعبه کوچک با تصویر خودتان. این بدان معناست که کسانی که در حال طوفان فکری بر روی زوم هستند، کمتر اجازه می‌دهند که توجهشان پرت شود، که احتمالاً مانع از خلاقیت آنها می‌شود.

یا به قول علمی آمریکایی : “کار جدید نشان می دهد که خیال پردازی و خیره شدن در اطراف اتاق کنفرانس ممکن است تفکر را در طول فعالیت‌های خلاقانه تقویت کند.” در زوم نمی توانید محیط خود را برای الهام جستجو کنید.

یک اصلاح آسان (اگر جزئی) 

خبر خوب این است که این توضیح همچنین به یک راه حل آسان اشاره دارد — فقط دوربین خود را خاموش کنید. این باید شما را برای حرکت و نگاه کردن به اطراف آزاد کند و شانس شما را برای ارائه ایده های خوب بیشتر افزایش دهد.

هنوز، براکس و همکارانش در مورد اینکه خاموش کردن دوربین ها به طور کامل معایب کنترل از راه دور را از بین می برد، شک دارند. طوفان فکری، به این معنی که بسیاری از رهبران ممکن است بخواهند کارمندان را برای تولید ایده در فرایند نوآوری حداقل.

اگر آنها چیزی شبیه به من هستند. شوهر ناامید آنها هیجان زده خواهند شد. او به محض مجاز شدن محدودیت های بهداشتی به جلسات حضوری بازگشت و هنوز هم قسم می خورد که هیچ جایگزینی برای طوفان فکری حضوری وجود ندارد. من این ستون را برایش می فرستم تا بداند علم در کنارش است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی