عمومیمقالات

یک رویکرد کلاسیک به برند خود داشته باشید

یک رویکرد کلاسیک به برند خود داشته باشید

فرد گرینگ، مدیر عامل سابق تامی هیلفیگر، در هلند به دنیا آمد و بزرگ شد. در آنجا، او در پیچیدگی های بازار اروپا آموزش دید و با درک بی نظیری از نحوه محافظت و توسعه یک برند کاملاً آمریکایی و همچنین رهبری یک شرکت چند ملیتی که تمایل به رشد جهانی دارد ظاهر شد.

این ترفند کوچکی نبود. گرینگ که اکنون ۶۸ ساله است، در سال ۱۹۹۶ همکاری خود را با “تامی” آغاز کرد. در آن سال، او برندی را در اروپا راه اندازی کرد که یکی از برندهای معروف آمریکایی در دهه ۱۹۹۰ بود و با خود جوان سازی های خاص هیلفیگر از کلاسیک های معمولی مانند بلیزر و کتانی را به همراه آورد. چینی اما در حالی که این شرکت در اروپا شکوفا شد — طبق مقاله ای در هاروارد بیزینس ریویو نوشته گرینگ، “از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶، در حالی که فروش هیلفیگر در ایالات متحده هر سال کاهش می یافت، فروش اروپا تقریباً ۵۰٪ هر سال رشد می کرد” – برخی در ابتدا مثمر ثمر بودند. تصمیمات در ایالات متحده منشأ مشکلات بلند مدت بود، و Hilfiger در خانه سقوط کرد.

در سال ۲۰۰۶، Tommy Hilfiger توسط Apax Partners خریداری شد و Gehring کنترل شعبه آمریکایی Hilfiger را به عهده گرفت. چهار سال بعد، در سال ۲۰۱۰، شرکت Phillips-Van Heusen (اکنون به نام شناخته می شود. PVH Corp) Hilfiger را خریداری کرد. پس از چند تغییر در رأس سازمان‌ها، گرینگ رئیس تامی هیلفیگر و نایب رئیس PVH Corp شد. او با SUCCESS در فروشگاه پرچمدار هیلفیگر در خیابان پنجم در منهتن صحبت کرد (فروشگاه برای همیشه بسته شد در سال ۲۰۱۹).

فرد گرینگ در تامی هیلفیگر

فرد گرینگ: در اواسط تا اواخر دهه ۱۹۹۰، سبک پرپی در بازارهای شهری رواج یافت. تامی محبوبیت خاصی داشت و ما به سبک شهری – شلوار جین گشاد و غیره – طراحی کردیم که موفقیت بیشتری به همراه داشت. در نتیجه، نام تجاری منفجر شد و بسیار خوب فروخت، و قیمت سهام نیز منفجر شد. اما از قضا این موفقیت مشکلاتی را ایجاد کرد. تامی اعتبار خود را به عنوان یک برند پیشتاز [به دلیل ظاهر جدید] از دست داد. مصرف کنندگان اغلب یک نام تجاری را انتخاب می کنند تا به جهانیان نشان دهند که چه کسی هستند یا چه کسی می خواهند باشند، و زمانی که نام تجاری یک سیگنال قابل اعتماد نیست، شما با مشکل مواجه می شوید. می‌توانید از هرکسی که لباس شما را می‌پوشد به کسی که لباس شما را به طرز شگفت‌آوری سریع نمی‌پوشد، بروید.

اما شما این مشکل را در اروپا نداشتید.

FG: خیر. در سال ۱۹۹۶، زمانی که ما نام تجاری را در خارج از کشور راه اندازی کردیم، یک انتخاب داشتیم: این نام تجاری را به عنوان لباس خیابانی یا همانطور که در ابتدا ایجاد شده بود قرار دهیم – آماده و کلاسیک آمریکایی. ما دومی را انتخاب کردیم که صادقانه بگویم که جایگزین دشوارتر بود. این انتخاب آسانی نبود، زیرا پولی که باید در کوتاه مدت به دست بیاید، قابل توجه بود.

تامی هیلفیگر و سایرین در گروه مدیریت آمریکایی در آن زمان سوار بر آن موج موفقیت بودند و از ضربه آدرنالین لذت می بردند، بنابراین آنها ما را تشویق کردند که سوار کشتی شویم. اما ما فکر نمی کردیم که این استراتژی خوبی برای بازار اروپا باشد. احساس می‌کردیم لباس‌های خیابانی از چند سال موفقیت لذت می‌برند و بعد از بین می‌روند. ما مسافت طولانی را ترجیح دادیم. این ما را در موقعیت غیرعادی قرار داد که تلاش می‌کنیم یک برند آمریکایی را در اروپا قرار دهیم که در آمریکا دیگر آن موقعیت را نداشت.

فرد گرینگ در مورد نجات نام تجاری در حال مبارزه

در مقایسه با مبارزه در آمریکا، موفقیت در اروپا، همراه با، در نهایت، احیای برند کلاسیک، بسیار منحصر به فرد است. چه درس هایی آموختید؟

FG: اول از همه، مسیر خود را گم نکنید اصول. زمانی که بازار شهری آمریکا به ظاهر پیش پا افتاده بود، بسیار بادآورده بود، اما جذابیت موقتی بود. نام تجاری ما کلاسیک آمریکایی سرد است. ما این را در معرض خطر از دست می دهیم.

کلید دوم این است که به چیزی توجه کنید. مصرف کنندگان می خواهند. وقتی تامی را در اروپا راه اندازی کردیم، یاد گرفتیم که اروپا یک بازار نیست، بلکه ۳۰ بازار است. مشتری فرانسوی انتظار متفاوتی از احساس پارچه در یک ژاکت خواهد داشت. هیچ کدام نمی توانند تفاوت را توضیح دهند، اما انتظار دارند آن را احساس کنند. روشی که یک همکار فروش به مشتری نزدیک می شود، لحن صدا – تفاوت ها متعدد و ظریف هستند. در ایتالیا، مشتری معمولاً یک طرح پرداخت را ترجیح می دهد که چندین ماه طول بکشد. در آلمان، مشتری دوست دارد برای پرداخت زودهنگام به صورت نقدی تخفیف دریافت کند.

افراد با استعداد زیادی لازم است تا همه آن تفاوت ها را تشخیص دهند. چگونه از مدیران خود بیشترین بهره را می برید؟

FG: آنها را آزاد کنید. شما می توانید یک سازمان را از بالا به پایین و با کنترل های بسیار دقیق اداره کنید. من ترجیح می‌دهم افراد با انگیزه بالا پیدا کنم و به آنها تفویض کنم درجه بالایی از خودمختاری. ما کنترل‌ها و موازنه‌های بسیار مؤثری را حفظ می‌کنیم، بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند با شرکت فرار کند، اما تا زمانی که مردم به طور کلی در یک صفحه باقی بمانند، ما افراد را تشویق می‌کنیم برای خلاقیت، برای داشتن ایده های جدید ، برای انجام کار جدید الف>. بنابراین مقداری ناکارآمدی در نحوه انجام کارها وجود دارد، اما هزینه آن بیشتر از چیزی است که از داشتن مدیران با انگیزه و کارآفرین به دست می آوریم.

فراتر از آن، می‌توانید اقداماتی را نیز انجام دهید تا افراد را از لغزش بیش از حد عمیق در مناطق راحتی خود دور نگه دارید. ثبات و تجربه دارایی های بسیار ارزشمندی در یک سازمان هستند، اما شما باید در برابر کهنگی محافظت کنید. انتقال یک مدیر اجرایی از یک خط تولید به خط تولید دیگر یا از یک کشور به کشور دیگر می تواند بسیار نیروبخش باشد.

فرد گرینگ در مورد بهترین رئیسش

بهترین رئیسی که تا به حال داشته اید چه کسی بوده است، و چه چیزی از آن شخص یاد گرفتید؟

FG: بدون شک، سیلاس چو، تاجر هنگ کنگی که تامی را از حامی اصلی شرکت، موهان مورجانی، در سال ۱۹۸۹ خرید. او اکنون صاحب یک قطعه بزرگ از مایکل کورس است. شرکت. من از او چیزهای زیادی یاد گرفتم، به خصوص در مورد نحوه رفتار با مردم.

سیلاس به طرز باورنکردنی ثروتمند است، اما او کاملاً فاقد نگرش است، و من سعی کرده ام نه تنها از آن الگوبرداری کنم، بلکه افرادی را استخدام کنم که همان کیفیت را دارند. نگرش بیش از حد ارزیابی می شود. در واقع مانع انجام کارها می شود. چیزی که کار می کند صراحت، شفافیت و صداقت است – صداقت صادقانه که از قلب سرچشمه می گیرد، نه صداقت جعلی که از یک کتاب درسی بیرون می آید.

این مقاله در ژوئن ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس با اجازه تامی هیلفیگر

525396832d5d4d3b9f455847e8a21b3b?s=150&d=mp&r=g - یک رویکرد کلاسیک به برند خود داشته باشید

جسیکا کرامپ ویرایشگر مدیریت دیجیتال SUCCESS.com است. جسیکا که فارغ‌التحصیل دانشکده روزنامه‌نگاری میسوری است، برای نشریات خبری، سرگرمی، تجارت و سبک زندگی کار کرده است. او خارج از کارهای روزمره، از ساعات شاد، موسیقی زنده و سفر لذت می برد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی