عمومی

یک برنامه استراتژیک داشته باشید تا بتوانید پول خود را نقد کنید مقررات

یک برنامه استراتژیک داشته باشید تا بتوانید پول خود را نقد کنید
مقررات

بسیاری از مردم در مورد ترک شغل خود فانتزی دارند. آخرین ایمیل ناخوشایند از رئیس یا همکارتان یا اینکه از انجام همان کارهای قدیمی و قدیمی خسته می شوید، می تواند باعث شود بسیاری از مردم به راه هایی فکر کنند که آنها را ترک می کنند – هر چه چشمگیرتر، بهتر!

در حالی که ممکن است در حال حاضر ترک شغل خود و بیرون رفتن در یک شعله شکوه راضی کننده به نظر برسد، بسیار مهم است که اگر می خواهید کار خود را ترک کنید، برنامه ای برای اطمینان از اینکه پایه های مالی خود را پوشش داده اید و اینکه شرایط خود را ترک کنید، نه کس دیگری.

به قسمت این هفته rich & REGULAR درباره کتاب جدید ما، Cashing Out، در ۱۴ ژوئن ۲۰۲۲ در دسترس است و به خواندن ادامه دهید برخی از افکار در مورد توسعه یک برنامه استراتژیک برای درآمد نقدی از شغل خود با شرایط شما.

استراتژیک فکر کنید

مگر اینکه در بخت آزمایی برنده شوید یا در صف به ارث بردن پول زیادی نباشید، باید قبل از ترک شغل به طور استراتژیک در مورد هر گونه برنامه مالی که انجام می دهید فکر کنید. اگر از نظر مالی کاملاً آماده ترک نیروی کار نیستید اما نمی توانید در موقعیت فعلی خود بمانید، ابتدا مدتی را صرف جستجوی شغل جدید کنید.

اگر روی ارتقاء مهارت کار کرده اید و مزیت آموزش ارائه شده توسط کارفرما، به لطف استعفای بزرگ، اکنون ممکن است زمان خوبی برای یافتن شغل بهتر با حقوق بالاتر باشد.

حتی اگر موقعیت مناسب جدیدی پیدا کردید، همچنان مهم است که بر روی اهداف بلندمدت خود تمرکز کنید و برای ترک نیروی کار به طور کلی برنامه ریزی کنید. لزوماً نیازی به بازنشستگی از کار ندارید، اما تمرکز بر نحوه زندگی‌تان اگر تحت فرمان رئیسی نباشید که زمان شما را دیکته می‌کند، می‌تواند به شما کمک کند تعیین کنید چه چیزی در زندگی‌تان ضروری است و چه چیزی را می‌خواهید در اولویت قرار دهید.

برنامه بسازید

به جای اینکه فقط در مورد ترک شغل فعلی خود خیال پردازی کنید، شروع به برداشتن گام های کوچک کنید تا به شما کمک کند به جایی که در نهایت می خواهید برسید. ایده های طوفان فکری در مورد اینکه اگر پول و امنیت مشکلی نبود، چگونه وقت خود را صرف می کنید. در حالی که روزها دراز کشیدن در ساحل ایده بسیار خوبی است، احتمالاً بعد از چند هفته از انجام این کار خسته می شوید و می خواهید کاری انجام دهید که حداقل بخشی از زمان خود را اشغال کند.

اگر همیشه می خواستید کتابی بنویسید الف>، شروع به ایجاد ساختاری در مورد زندگی نویسندگی خود کنید. اگر هرگز ایده بازنشستگی کامل را دوست نداشتید، به عنوان یک حرفه دوم در نظر بگیرید که علاقه مند به انجام آن هستید.

توسعه یک برنامه هزینه

وقتی می‌دانید بخشی از وقت آزاد خود را چگونه سپری می‌کنید، شروع کنید به گنجاندن برخی از اعداد بودجه در برنامه‌های خود. این به برنامه مخارج بازنشستگی شما تبدیل می شود و به شما کمک می کند تا مراحلی را که باید بردارید تا برنامه های خود را به واقعیت تبدیل کنید. به این فکر کنید که برای حفظ استاندارد زندگی فعلی یا هر تغییری که ممکن است ایجاد کنید، به چه میزان پول نیاز دارید، مانند کوچک کردن یا نقل مکان به یک منطقه ارزان تر.

چند ساله هستید، فرزندانی که دارید و چند ساله هستند، و اگر بدهی کارت اعتباری، وام دانشجویی یا بدهی پزشکی، و همچنین هزینه های بیمه، خدمات آب و برق و غذا دارید، همگی باید در فهرست و اراده شما لحاظ شوند. تعیین کنید که چقدر باید در هر ماه هزینه کنید. شامل یک بافر برای تورم، افزایش هزینه های پزشکی و نسخه ای و موارد اضطراری غیرمنتظره.

اگر قصد دارید در دوران بازنشستگی کار کنید، به طور واقع بینانه پیش بینی کنید که در مقایسه با میزان دلخواه خود از اوقات فراغت چقدر درآمد خواهید داشت و چقدر می خواهید کار کنید. ممکن است متوجه شوید که با داشتن یک بالشتک پس‌انداز خوب در یک حساب کارگزاری یا سایر حساب‌های سرمایه‌گذاری، برخی مشاغل آزاد و بودجه متوسط، ممکن است بیش از آنچه فکر می‌کردید به زندگی بدون شغل خود نزدیک شوید. اگر می‌خواهید استقلال مالی کامل داشته باشید یا در دوران بازنشستگی بیش از آنچه اکنون دارید خرج کنید، ممکن است برنامه شما بیشتر طول بکشد.

چه دارایی هایی دارید؟

هنگامی که تصوری تقریبی از مقداری که به طور واقع بینانه باید در هر ماه خرج کنید دارید، فهرست جداگانه ای از دارایی های خود تهیه کنید. موجودی حساب‌های غیر بازنشستگی و سایر دارایی‌های خود را درج کنید. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را در نظر بگیرید یا رشد کنید کسب و کاری که بدون نیاز به کار نه تا پنج شغل سنتی، درآمدی را برای شما فراهم می کند.

به خاطر داشته باشید که اکثر حساب‌های بازنشستگی مانند ۴۰۱(k) s یا Roth IRA اگر پول را قبل از ۵۹ ½ سال برداشت کنید جریمه خواهند داشت. در حالی که این حساب‌ها ضروری هستند، و شما باید به کمک آن‌ها برای داشتن امنیت در سال‌های بعدی خود ادامه دهید، احتمالاً نباید در برنامه‌ریزی دارایی کوتاه‌مدت شما نقش داشته باشند.

برای رسیدن به اهداف خود قدم های کوچک بردارید

هنگامی که فهرستی از هزینه‌ها و دارایی‌های پیش‌بینی‌شده خود را تهیه کردید، این دو را برای تفاوت مقایسه کنید. اگر شکاف بزرگی بین برنامه هزینه پیشنهادی خود و درآمد ماهانه موجود مشاهده کردید، باید برای نزدیک‌تر کردن آنها به یکدیگر تلاش کنید.

لیستی از گام‌های کوچک تهیه کنید که به شما کمک می‌کند این دو را از بین ببرید. این ممکن است کاهش برخی از خواسته ها از برنامه هزینه های شما باشد، در نظر گرفتن راهی برای به دست آوردن درآمد غیرفعال بیشتر، کار برای چند سال دیگر برای ایجاد حساب پس انداز یا همه موارد فوق.

به خاطر داشته باشید که بر روی یکنواختی بر روی بردهای مهم تمرکز کنید. در حالی که احتمالاً با حذف قهوه های ۵ دلاری هرگز میلیونر نخواهید شد، می توانید سلامت مالی خود را با توسعه بهبود بخشید. یک استراتژی خرج کردن و پس انداز و پایبندی به آن در طول زمان.

افکار نهایی

انتخاب متوقف کردن بازی شغلی دیگران می‌تواند ترسناک و ترسناک باشد. هر چه زودتر برنامه ای برای مراقبت از خود بسازید، به جای تکیه بر کارفرما که این کار را برای شما انجام می دهد، به تصمیم گیری های خود نزدیک تر می شوید که برای شما مناسب است و بر اساس نتیجه شخص دیگری نیست.

Mag Subs Leaderboard 728 x 90 - یک برنامه استراتژیک داشته باشید تا بتوانید پول خود را نقد کنید
مقررات

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=100&d=mp&r=g - یک برنامه استراتژیک داشته باشید تا بتوانید پول خود را نقد کنید
مقررات

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی