عمومی

یکی از بهترین ورزشکاران جهان این 2 کلمه را به خودش می گوید برای برنده شدن در هر زمان

یکی از بهترین ورزشکاران جهان این ۲ کلمه را به خودش می گوید
برای برنده شدن در هر زمان

برای یک لحظه تصور کنید که یک ورزشکار مشهور جهان در مسابقه مدال طلا در اولین المپیک خود هستید. . در قله کوه ایستاده ای، هزاران نگاه کج شده به تو خیره شده اند. در انتظار صدای بوق برای نشان دادن نزول رو به پایین، سرت پر از صدای بازدم یخی می شود و متوجه می شوی: تمام کار، تمام خون، عرق و اشک صدها ساعت تمرین، دقیقاً در همین نقطه به اوج می رسد. لحظه.

به خود چه می گویید؟

شان وایت، قهرمان پنج دوره المپیک و یکی از بهترین اسنوبوردکاران جهان این شعار را قبل از هر دویدن برای خود می خواند.

پارادوکس بی توجهی – بهتر بودن

ممکن است مخالف به نظر برسد، اما این ایده “بی اهمیت جلوه دادن با طراحی” یک استراتژی ماهرانه است که مجریان برتر همیشه از آن استفاده می کنند. نویسنده مشهور نیل گیمن نیز کاری مشابه انجام می دهد. گیمن می‌گوید: «من کاری را که انجام می‌دهم بی‌اهمیت می‌دانم تا آن را مهم و سنگین نکنم، زیرا این کار من را فلج می‌کند.»

در همه زمینه‌های عملکرد، از جمله رهبری در سازمان‌ها، فشار ممکن است در مواقعی زیاد باشد. و این وزن باید بلند شود تا مبادا تحت فشار خفه شویم.

خفگی و یپ ها در محل کار

مشابه یک ورزشکار، رهبران نیز باید در محل کار خود عملکرد و «رقابت» داشته باشند، مانند هنگام ارائه یک سخنرانی یا سالن شهر یا ارائه اخبار بد به یک ورزشکار. مدیر مشتری عصبانی توانایی عملکرد تحت سطوح فشار زیاد و خونسردی خود اغلب عامل تمایز رهبرانی است که به موفقیت مستمر دست می یابند و کسانی که موفق نمی شوند.

شکست روانی در موقعیت های پرفشار – خفگی – زمانی اتفاق می افتد که وزن اضطراب با رفتارهای ایده آل تداخل داشته باشد.

به جای لفاظی از خود بپرسید “چه کسی اهمیت می دهد؟” این کار انجام نمی شود زیرا می خواهید خود را متقاعد کنید که هیچ کس، از جمله شما، واقعاً به موفقیت شما اهمیت نمی دهد. این دیوانه است. تصور کنید که ما در طول زندگی واقعاً معتقد بودیم که هیچ چیز در مورد موفقیت ما دو نکته را ارائه نکرده است، و همچنان به کارهای روزمره خود ادامه می دهیم؟ خود نیچه در آن سطح از نیهیلیسم عقب نشینی می کند.

در عوض، من چنین بی اهمیتی را راه حلی موثر برای خفگی می دانم. با فرض اینکه به هویت رهبر خود و احساس ارزشمندی خود به عنوان یک حرفه ای سخت کوش اهمیت می دهید، دقیقاً مانند شان وایت به عنوان یک ورزشکار المپیک یا نیل گیمن به عنوان یک نویسنده ارزشمند، این سوال را می پرسد “چه کسی اهمیت می دهد؟” کمک می کند تا زمانی که فشار بیش از حد تحمل شود، مقداری از این وزن را کاهش دهید.

و، به طور متناقض، همیشه آن صدای کوچک در پشت ذهن شما وجود خواهد داشت، زمانی که لحظه پر اضطراب سپری شود، که پاسخ سوال عجیب شما را می دهد:

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی