عمومی

یونایتد ایرلاینز با 4 کلمه کوتاه، چگونگی آن را توضیح داد واقعا می خواهد شما احساس کنید

یونایتد ایرلاینز با ۴ کلمه کوتاه، چگونگی آن را توضیح داد
واقعا می خواهد شما احساس کنید

روش مغز  خاطرات را پردازش می کند عجیب است. ما حقایق را آنقدر که فکر می کنیم دقیق به خاطر نمی آوریم. حتی خاطرات شاهدان عینی نیز بسیار قابل خطا هستند.

اما می دانید ما چه چیزی را به خاطر داریم؟ همانطور که شاعر فقید مایا آنجلو بیان کرد، “احساسات.”

این به ویژه در مورد تجارت صادق است. و مردم را وادار می کند که متفاوت از آنچه در غیر این صورت ممکن است عمل کنند. مثال‌ها:

  • یک فیلم یا برنامه را با علاقه به یاد می‌آورید و از دیدن آن در تلویزیون هیجان‌زده می‌شوید. اما وقتی دوباره آن را تماشا می‌کنید، متوجه می‌شوید که واقعاً چیز خاصی نبوده است. چرا فکر کردی اینطوری میشه؟ چون با دوستانش دیدی و خوش گذشت. شما احساسات را با فیلم مرتبط کردید.
  • وگرنه به شغلی که مدت ها فراموش شده فکر می کنید، از زمانی در زندگی خود که با نوستالژی به یاد می آورید. شاید کار در واقع بهترین استفاده از زمان و استعدادهای شما نبوده و به اندازه کافی به صرفه نبوده است. چرا آن را اینقدر مثبت به خاطر می آورید؟ زیرا شما همکاران فوق العاده ای داشتید و احساسات خوبی را که نسبت به آن ها داشتید با آن زمان مرتبط می کنید.
  • موضوعات می توانند به سمت دیگری نیز پیش بروند: شما بانک یا خشکشویی یا حتی مکانی را که از آنجا دریافت می کنید تغییر می دهید. قهوه صبحگاهی. دلیلش این نیست که آنها ناتوان هستند یا معمولاً خدمات خوبی ارائه نمی دهند. این به دلیل یک تجربه بد است که باعث می شود احساس ناخوشایندی را با برند مرتبط کنید.

گاهی اوقات افراد دچار این مشکل می شوند. احساس ارگانیک نسبت به برندها اما گاهی اوقات، به این دلیل اتفاق می‌افتد که کسب‌وکارها تلاشی هماهنگ انجام می‌دهند تا مردم احساس خاصی نسبت به آنها داشته باشند.

همه اینها باعث می‌شوند ما به موضوع خود می پردازیم: کمپین تبلیغاتی برند جدید United Airlines هفته گذشته رونمایی کرد — اولین کمپین جدید آن در یک دهه.

با یک شعار چهار کلمه‌ای شروع می‌شود: “خوب راه را هدایت می‌کند.”

اعتراف می‌کنم که وقتی برای اولین بار این شعار را شنیدم مکث کردم صراحتاً احساسی که من با آن همراه کردم، کمی سردرگم بود. “خوب؟ “خوب “چی؟”

و برای این موضوع، چرا “عالی؟”

اما کمی عمیق‌تر کن، و فکر می‌کنم می‌فهمم که یونایتد در اینجا چه می‌خواهد انجام دهد. در واقع، اجازه دهید مدیرعامل United Airlines، اسکات کربی، توضیح دهد. :

“در چند سال گذشته، یونایتد به عنوان یک نیروی خوب ظاهر شده است. رهبر صنعت

ما اقداماتی انجام می‌دهیم که باعث غرور کارمندان و مشتریان خود می‌شود – همه چیز، از سرمایه‌گذاری‌های تاریخی برای مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی و آموزش زنان و رنگین پوستان بیشتر برای خلبان شدن تا خلاص شدن از شر هزینه‌های تغییر و ارتقای ناوگان خود با ۵۰۰ هواپیمای جدید .

این کمپین نه تنها به‌عنوان یک علامت تعجب در مورد اقدامات اخیر ما عمل می‌کند، بلکه به‌عنوان تعهدی نسبت به اینکه هواپیمایی یونایتد چگونه قصد دارد در آینده ظاهر شود، عمل می‌کند.”

عملیات چیزهای زیادی برای باز کردن وجود دارد. من قصد ندارم همه اجزا را فهرست کنم؛ می‌توانید همه چیز را در United’s اعلامیه رسمی، اینجا. و همچنین نمی توانم به هر طریقی در مورد اینکه آیا یونایتد واقعاً به آنچه که در اینجا ادعا می کند عمل کرده است یا خیر، اطمینان دهم.

اما به عنوان یک تمرین تجاری، اجازه دهید چند جنبه کلیدی را خلاصه کنیم:

  • کارمندان: یونایتد چیزهایی مانند این واقعیت که این تنها ایرلاین بزرگ ایالات متحده است که آموزشگاه خلبانی خود را دارد، به علاوه اقداماتی که انجام داده است. این یک برنامه واکسیناسیون کارمند کووید-۱۹، و تعهد به “شغل، نه فقط شغل.”
  • مشتریان: این شرکت هواپیمایی شامل برنامه‌های خود برای خرید ۵۰۰ هواپیمای جدید، حذف هزینه‌های تغییر، فناوری خود است. طراحی شده برای کاهش احتمال عدم دسترسی مسافران به خطوط هوایی، و از جمله موارد دیگر، پروازهای فراآتلانتیک بسیار گسترش یافته این شرکت هواپیمایی.
  • جوامع: برنامه هایی برای استخدام بیش از ۵۰۰۰۰ نفر در پنج سال آینده به علاوه آموزش ۵۰۰۰ خلبان جدید ، “با این هدف که حداقل نیمی از آنها زنان و رنگین پوستان باشند”، همراه با تلاش برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و ترویج پایداری.

به‌عنوان نقاط فروش، این‌ها به نوعی در سراسر نقشه هستند، و احتمالاً ناپیوسته به نظر می‌رسند، به جز تلاش یونایتد برای گروه‌بندی همه آن‌ها در یک موضوع واحد، مانند «نیروی خوب بودن». “

چرا این کار را انجام دهید؟ همانطور که جاش ارنست، افسر ارشد ارتباطات هواپیمایی یونایتد ایرلاینز به من گفت، تا حدی، این یک ارزیابی است که مشتریان آینده قبل از تصمیم گیری در مورد تجارت با آنها در مورد سابقه تغییرات آب و هوا یا تلاش های آن برای ارتقای تنوع سوال خواهند کرد.

“ما می دانیم که مردم یک شرکت هواپیمایی را بر اساس مواردی مانند قیمت و برنامه زمانی انتخاب می کنند و [پرسش] “آیا بدون توقف است؟”” Earnest به من گفت. “این دلیل دیگری برای مردم برای انتخاب یک خط هوایی است. و ما فکر می کنیم که این یک دلیل واقعا خوب است.”

اما، فکر می‌کنم این نشان می‌دهد که کمپینی مانند این نمی‌توانست کار کند، اگر ساختار زیربنایی وجود نداشت.

مهم نیست چه نوع باشد. از احساساتی که مشتریان ممکن است در مورد “خوبی” یک شرکت هواپیمایی ایجاد کنند، نمی تواند بدون پرواز راحت و ایمن مسافران از نقطه A به نقطه B موفق شود.

ببینید، من به دو دلیل اینجا درباره خطوط هوایی می‌نویسم. اولین و بدیهی است به این دلیل که بسیاری از رهبران کسب و کار نیز به طور مکرر پرواز می کنند.

اما دلیل دیگر تلخ تر است. این است که خطوط هوایی بزرگ رقبای سرسختی در صنعت کالا هستند. همه آنها اساساً یک چیز می فروشند: فضا در پروازها از یک مکان به مکان دیگر.

این بدان معناست که آنها می توانند با ایجاد تغییرات تدریجی کوچک در محصول خود از یکدیگر متمایز شوند یا با انجام نوسانات بزرگ برای امتحان کردن. برای تغییر کل تصاویر خود، یا احساسات مسافران و مسافران احتمالی آنها در مورد آنها.

همه اینها توسط روزنامه نگاران و تحلیلگران بیشتری پوشش داده شده است. و سرمایه گذاران شاید بیش از هر صنعت دیگری. و همانطور که در کتاب الکترونیکی رایگان خود، کلاس های تجاری پرواز می نویسم، همه چیز را تغییر می دهد. صنعت را به یک رژه بی وقفه از مطالعات موردی و مشاوره برای هر کسی که هر نوع کسب و کار دیگری را اداره می کند.

کمپین برند United است. یک مثال کامل

شاید شما در صنعت هواپیمایی نیستید. اما آیا می‌توانید تصور کنید که چگونه مشتریان بالقوه احساس خاصی نسبت به شما دارند، ممکن است کسب و کار شما را بهبود بخشد؟ =”sc-fzoLsD bQaCyx caption”>عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی