عمومی

یادگیری درباره خود با جسیکا باوم

یادگیری درباره خود با جسیکا باوم

جسیکا باوم، مشاور بهداشت روان دارای مجوز و نویسنده کتاب دلبسته مضطرب: ایمن تر شدن در زندگی و عشق، بر این باور است که ایجاد یک ارتباط معنادار با خود به شما درک عمیق تری از الگوها و عادات خود می دهد. می تواند بهتر درک کند که چگونه در روابط خود ظاهر می شوید.

در قسمت این هفته در جزئیات، باوم و کارن آلن میزبان به نحوه ایجاد آگاهی نسبت به رفتارهای خود، ایجاد شفقت و زمان واکنش نسبت به احساسات و نحوه تنظیم مجدد لحظات آغازگر به عنوان بیداری می پردازند. /p>

درک مسیرهای خودمان

همه انسان‌ها سطوح مختلف درد، رنج و ضربه را تجربه می‌کنند. وقتی این چیزها را در جوانی تجربه می‌کنیم، سازگار می‌شویم، و این سازگاری‌ها را در دوران بزرگسالی حفظ می‌کنیم. اغلب اوقات ما حتی حواسمان نیست که هر یک از اینها اتفاق می افتد.

غم و اندوه گاهی اوقات می تواند یک مسیر شگفت انگیز باشد و می تواند به عنوان یک کاتالیزور برای گسترش عمل کند. باوم با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم کرد و در این مدت مجذوب بخش های نادیده سلامت روان شد. او احساس می کرد که پایش شکسته است اما هیچ کس نمی تواند آن را ببیند. هر چه بیشتر او خود را شفا داد، بیشتر به کمک به دیگران برای بهبودی علاقه مند می شد، همچنین.

ارتباط با خود و دیگران

روابط همچنین آینه ای برای درون ما هستند و مکان های بسیار خوبی برای شروع در رابطه با ایجاد آگاهی از رفتارهای خودمان. نحوه نشان دادن ما در روابط با دیگران گاهی اوقات نشان دهنده آنچه در درون ما می گذرد است. بنابراین، شفا و کار تبدیل به یک ابتکار مشترک می‌شود: وقتی کار درونی را انجام می‌دهید، کار بیرونی سود می‌برد، و بالعکس.

ساختن شفقت 

وقتی شروع به توسعه دلسوزی برای خود می کنید، پهنای باند خود را برای دیگران گسترش می یابد. آلن اغلب متوجه می شود که عکس این موضوع صادق است: او می تواند راحت تر به دیگران دلسوزی کند تا خودش. اگر هنوز به رنج خود وصل نشده اید، تمرین شفقت به خود می تواند دشوار باشد. شاید شما در حالت بقا بوده اید و نمی خواهید تجربیات دوران کودکی خود را آزاردهنده یا سخت ببینید. اما بدون شفقت به خود، نمی‌توانید آن رفتارهای سطحی را درک کنید یا تغییر دهید. قبل از اینکه بتوانید فضایی را به دیگران بدهید، ابتدا باید خودتان را ملاقات کنید.

اولین قدم ممکن

برخی از آسیب های ما بین نسلی است. در حالی که والدین ما بهترین کاری را که می توانستند توسط ما انجام دادند، اگر یکی از والدین یا هر دوی شما مضطرب یا استرس داشتند، احتمالاً نمی توانستند در آن لحظات شما را از نظر احساسی تنظیم کنند. خودتنظیمی تنها از طریق همتنظیمی مناسب ساخته می شود. و اگر این را از والدین خود دریافت نکردید، چگونه می‌خواهید چنین مقرراتی را به فرزندتان بدهید؟

اول از همه، برای انجام این کار هیچ وقت دیر نیست – سیم کشی در مغزها به معنای واقعی کلمه می تواند دوباره سیم کشی شود. برای کسی که می‌خواهد این کار را انجام دهد، مراجعه به یک درمانگر ممکن است اولین قدم ممکن خوب باشد.

حداقل، یافتن افراد صمیمی و بدون قضاوت که در کنار شما باشند، کلید بهبودی است. این نیست که به شما راه‌هایی برای اصلاح مسائل بگویند، بلکه بیشتر درباره نگه داشتن شما در آن لحظات سخت‌تر است.

رفتارها محافظ هستند

وقتی به روش خاصی عمل می کنید، مهم است که از خود بپرسید چه چیزی باعث آن رفتار می شود. آنچه مهم است آگاهی از آن است. بیایید بگوییم که شما به یک کوکی نیاز دارید، و دلیل آن این است که شما درد دارید – خوب، بدون قضاوت. اما شاید فردا بتوانید کمی بیشتر با درد بنشینید. از طریق شفا، ظرفیت تحمل درد و نشستن با ناراحتی گسترش می یابد.

کلمه “trigger” را با “awaken” جایگزین کنید

وقتی چیزی شما را ناراحت می کند، به جای اینکه بگویید احساس می کنید توسط آن تحریک شده اید، آن را یک بیداری در نظر بگیرید – بینشی از آن لحظه. معیار موفقیت/درمان در اینجا ایجاد توانایی شما برای قرار گرفتن در آن موقعیت‌های ناراحت کننده است، و وقتی بخش‌هایی از خودتان را بیدار می‌کنید، آنقدرها شما را از مرکز خارج نمی‌کنند. شما می توانید برای آنچه در درون شما می گذرد، شفقت بیشتری ارائه دهید.

اما به یاد داشته باشید که این احساسات دلیلی دارند. این به شما نشان می دهد که یک زخم در آنجا وجود دارد. با آگاهی از این احساسات، می توانید آگاهانه انتخاب کنید که به آرامش برگردید تا خود را در حالت شفافیت/ خونسردی بیابید.

ببینید که اگر آنقدر بزرگ است، آنقدر قدیمی است

اگرچه انجام این کار دشوار است، اما اگر منابع لازم برای پاسخ ندادن به بیداری در لحظه را داشته باشید، این می تواند بهترین مسیر رو به جلو باشد. درعوض، سعی کنید فرد یا موقعیتی را که رفتار شما را فعال می‌کند، بی‌شخصیت کنید و از خود بپرسید که آیا زمانی از زندگی‌تان را به یاد می‌آورید که قبلاً بدنتان چنین احساسی داشته است یا خیر. اگر احساس بیداری شدیدی دارید، احتمالاً در زمان قبلی وجود داشته است.

وقتی متوجه شدید که رشد شما همچنان در حال آزمایش است، همچنین متوجه شوید که احتمالاً مشکلات بیشتری ظاهر می شود که باید توسط شما به عنوان یک بزرگسال برطرف شود.

Jill McDonnell 100x100 - یادگیری درباره خود با جسیکا باوم

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی