عمومی

یادداشت فرهنگی نتفلیکس کارکنان را تشویق به ترک و این یک نوع درخشان است

یادداشت فرهنگی نتفلیکس کارکنان را تشویق به ترک و
این یک نوع درخشان است

نتفلیکس چند ماه سختی را پشت سر گذاشته است، مطمئنا. همین ماه گذشته، این شرکت اولین کاهش تعداد مشترکین در بیش از یک دهه. از ابتدای سال، قیمت سهام آن است. تقریباً ۷۰ درصد کاهش یافته است.

این پس از آن است که شرکت خود را با انتقاد شدید کارمندان به دلیل تصمیم خود برای ایستادن موضوع اخیر دیوید چاپل- ویژه. کارمندان با این ادعا که این ویژه ترنس هراسی است، دست از کار کشیدند. تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس، از ویژه دفاع کرد، و شرکت یک کارمند را اخراج کرد متهم به افشای اطلاعات محرمانه شد.

اکنون، شرکت به روز رسانی یادداشت فرهنگی خود، که مجموعه ای از اصول عملیاتی و ارزش های اصلی را ارائه می کند. این به منظور کمک به کارمندان در تصمیم گیری است و همچنین به کارکنان بالقوه درک درستی از فرهنگ شرکت می دهد.

در به روز رسانی، Netflix یک بخش در مورد “Artistic Expression” اضافه کرد، که در بخشی از آن آمده است: 

همه همه چیز را در سرویس ما دوست ندارند یا موافق نیستند. در حالی که هر عنوان متفاوت است، ما بر اساس مجموعه‌ای از اصول به آن‌ها نزدیک می‌شویم: از بیان هنری سازندگانی که برای کار با آنها انتخاب می‌کنیم حمایت می‌کنیم. ما برای تنوع مخاطبان و سلیقه ها برنامه داریم. و ما به بینندگان اجازه می دهیم تصمیم بگیرند چه چیزی برای آنها مناسب است، در مقابل اینکه نتفلیکس هنرمندان یا صداهای خاصی را سانسور کند.

به‌عنوان کارمند، از این اصل حمایت می‌کنیم که نتفلیکس داستان‌های متنوعی را ارائه می‌کند، حتی اگر عناوینی را در تضاد با ارزش‌های شخصی خود بیابیم. بسته به نقش خود، ممکن است لازم باشد روی عناوینی که تصور می کنید مضر هستند کار کنید. اگر حمایت از محتوای ما برایتان سخت است، نتفلیکس ممکن است بهترین مکان برای شما نباشد.

در واقع، نتفلیکس به کارمندان می‌گوید که اگر از محتوایی که سرویس پخش جریانی تولید می‌کند رضایت ندارند، کار را ترک کنند. این می‌گوید که اگرچه می‌داند برخی از افراد با تصمیم‌هایی که می‌گیرد موافق نیستند، این اصل به اندازه‌ای مهم است که مایل به از دست دادن کارمندان است. به طور مستقیم، به هر کسی که ممکن است فکر می‌کند می‌خواهد در نتفلیکس کار کند، می‌گوید اگر تمایلی به کار روی پروژه‌هایی که ممکن است ایراد دارند، به جای دیگری نگاه کنند.

شما می توانید استدلال کنید که این یک خط مشی بسیار مناسب برای کارمندان نیست. گفتن به کارمندان که اگر با دیوید چاپل یا هر محتوایی در نتفلیکس مشکلی دارند، کار را ترک کنند، کمی خشن به نظر می رسد. این همه درست است.

اما موضوع اینجاست. من واقعاً فکر می‌کنم که تا حدی عالی است.

برای واضح بودن، من پیشنهاد نمی‌کنم که کارمندان نباید نظر داشته باشند یا این که آنها نباید آنها را بیان کنند. کارمندان مردم هستند و مردم نظر دارند. آنها همچنین دارای ارزش ها و اعتقادات و اصول هستند.

وقتی کارمندان به دلیل تصمیماتی که کارفرمایشان می‌گیرد احساس می‌کنند مجبورند این اصول را به خطر بیاندازند، اغلب به شما اطلاع می‌دهند. این به خودی خود چیز بدی نیست. کارفرمایان باید هنگام تصمیم گیری های مهم، کارمندان خود را کاملا در نظر بگیرند.

در عین حال، اینجاست که ممکن است همه چیز به هم بریزد. اگر چیزی مانند بیان هنری یک اصل مهم برای نتفلیکس باشد، قطعاً افرادی هستند که با محتوای خاصی مخالف هستند. بسیاری از آنها به اندازه کافی قوی احساس می کنند که این احساسات را بشناسند. راه‌حل، در این مورد، نداشتن ارزش‌ها یا اصول نیست، راه‌حل این است که از قبل در مورد چیستی آن‌ها آگاه باشید.

به هر حال، من پیشنهاد نمی کنم که شرکت ها به حرف کارمندان گوش ندهند و تغییراتی ایجاد کنند. من همچنین پیشنهاد نمی کنم که کارکنان نتفلیکس در مورد احساس خود اشتباه می کنند. برای این موضوع، من حتی پیشنهاد نمی کنم نتفلیکس درست باشد.

استدلال من این نیست که نتفلیکس باید هرچه می خواهد تولید کند. منظور من این است که اگر نتفلیکس قصد دارد محتوایی تولید کند که ممکن است برخی افراد آن را تفرقه‌انگیز بدانند، باید در این مورد پیشاپیش باشد.

روشن بودن در مورد ارزش هایی که تصمیمات شما را تعیین می کند بسیار مهم است. افرادی که برای شما کار می کنند شایسته دانستن ارزش های شما هستند. آنها سزاوار این هستند که بدانند شما از چه چیزی دفاع می کنید. برخی از آنها با شما موافق نیستند – این در هر گروهی اجتناب ناپذیر است.

وظیفه شما این است که مطمئن شوید همه می دانند که از چه اصولی برای تصمیم گیری استفاده می کنید و چه انتظاراتی می توانند داشته باشند. به این ترتیب آنها می توانند تصمیم بگیرند که چه چیزی برای خودشان بهترین است. این دقیقاً همان کاری است که نت‌فلیکس انجام می‌دهد – نحوه عملکردش را با عبارات واضح روشن می‌کند و به کارمندان (و کارمندان آینده) اطلاعاتی را می‌دهد که برای انجام همین کار نیاز دارند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی