عمومی

گوگل یک ابزار آماده سازی مصاحبه جدید دارد. استخدام مدیران باید از آن استفاده کرد

گوگل یک ابزار آماده سازی مصاحبه جدید دارد. استخدام مدیران
باید از آن استفاده کرد

استخدام کننده ها همیشه به شکارچیان شغل می گویند که مهارت های مصاحبه خود را تمرین کنند، اما اکثر شرکت ها زمان زیادی را صرف نمی کنند آموزش مدیران استخدام در هنر مصاحبه. این یک مهارت است و مانند هر مهارت دیگری، اکثر افراد می توانند آن را یاد بگیرند. Google ابزار جدیدی دارد که این کار را آسان تر می کند.

Interview-warmup نامیده می‌شود، و Google آن را برای جویندگان کار هدف قرار داده است — از شما سؤال می‌پرسد. و سپس در مورد پاسخ های شما به شما بازخورد می دهد. برای سوالات اولیه مصاحبه بسیار مفید است. با این حال، مدیران استخدام نیز باید نگاهی بیندازند. در اینجا این است که چگونه می تواند به شما کمک کند.

طرح دادن سوالات پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد

برای استخدام مدیران استرس زا است–کارگزین‌کنندگان ممکن است همیشه مصاحبه کنند، اما اکثر مدیران استخدام این کار را نمی‌کنند. Google سؤالاتی را در مورد موضوعات مختلفی که ممکن است بخواهید به کارنامه خود اضافه کنید جمع آوری کرده است.

برخی از شرکت ها فرآیندهای مصاحبه بسیار ساختار یافته ای با مجموعه دارند. سوالات اگر اینطور است، به برنامه شرکت خود پایبند باشید، اما اگر نه، اینها می توانند شروع مفیدی باشند.

در اینجا آمده است. چند نمونه سوال: 

شما شروع به کار در یک سازمان جدید می کنید، و همه داده های آنها در صفحات گسترده ذخیره می شود. چرا برای آنها ترجیح داده می شود از پایگاه های داده ساختاریافته استفاده کنند؟

چیست؟ نقش و هدف یک ماکت؟

برای مدیریت پروژه: 

درباره زمانی به من بگویید که یک موقعیت پیچیده را تجزیه و تحلیل کردید و به یک راه حل موفق رسیدید.

حدود ۴۰ سوال برای هر گزینه شغلی وجود دارد (البته با همپوشانی). نگاه کردن به این سوالات و تمرین پاسخ های خود می تواند به شما کمک کند تا بدانید به دنبال چه هستید و یک پاسخ خوب چگونه به نظر می رسد. اگر خودتان نتوانید به این سوالات پاسخ دهید، پاسخ های داوطلب را چگونه ارزیابی می کنید؟

این می تواند به شما در ارزیابی پاسخ های داوطلب کمک کند

هنگامی که به یک سوال پاسخ می دهید (چه گفتاری یا نوشتاری)، مصاحبه Warmup یک تجزیه و تحلیل ساده انجام می دهد و به شما می گوید که آیا از کلمات کلیدی مهم استفاده می کنید یا خود را تکرار می کنید. همچنین می تواند به شما نکات صحبت بدهد. به عنوان مثال، این سوال را مطرح کنید: 

درباره زمانی به من بگویید که مجبور به توسعه مهارت جدید. چگونه به فرآیند یادگیری نزدیک شدید؟

این ابزار نکات گفتگوی زیر را برای کمک به داوطلب ارائه می‌کند:

  • موقعیتی که در آن قرار داشتید، به همراه اطلاعات زمینه و زمینه
  • وظیفه ای که از شما خواسته می شد
  • اقدامی که انجام دادید، نحوه انجام آن، و ابزارهایی که استفاده کردید
  • نتیجه آن اقدام

این به مدیران نیز کمک می کند. وقتی این سوال را پرسیدید به دنبال چه بودید؟ خوب، شما به دنبال این نوع اطلاعات هستید. اگر نامزد شما پاسخ نامشخصی به شما داد، می توانید این نکات را دنبال کنید. چنین است.

مدیر استخدام: “درباره زمانی به من بگویید که مجبور به توسعه مهارت جدید. چگونه به فرآیند یادگیری نزدیک شدید؟

نامزد: “من باید اکسل را یاد می گرفتم.”

مدیر استخدام: “چرا نیاز به یادگیری اکسل داشتید؟”

نامزد: “من باید داده هایی را برای تیم تجزیه و تحلیل ارائه کنم.”

مدیر استخدام: “چه مراحلی را برای یادگیری اکسل انجام دادید؟”

و غیره و غیره چهارم دانستن آنچه به دنبال آن هستید به شما کمک می کند تا به نامزد کمک کنید. به یاد داشته باشید، فقط به این دلیل که کسی به خوبی مصاحبه نمی کند، به این معنی نیست که کار را به خوبی انجام نخواهد داد. می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا به پاسخی که نیاز دارید برسند تا بدانند آیا می‌توانند کار را انجام دهند.

این جایگزینی برای تمرین و بازخورد یک متخصص نیست

این یک ابزار سرگرم‌کننده است که می‌تواند به داوطلبان و مدیران استخدام‌کننده کمک کند تا برای مصاحبه آماده شوند، اما برای تقویت مهارت‌های خود با چند نمونه سؤال و صحبت کافی نیست. نکته ها. مدیران استخدام باید زمانی را برای تمرین مهارت های مصاحبه خود اختصاص دهند، همانطور که نامزدها باید مهارت های خود را تمرین کنند. اما این یک مکان عالی برای شروع است — به خصوص اگر مدتی است مصاحبه ای انجام نداده باشید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی