عمومی

گوگل به تازگی اعلامیه ای درخشان ارائه کرده است که می تواند موجب صرفه جویی شود میلیون ها دلار. این یک درس عاطفی است هوش

گوگل به تازگی اعلامیه ای درخشان ارائه کرده است که می تواند موجب صرفه جویی شود
میلیون ها دلار. این یک درس عاطفی است
هوش

Google در حال توقف است.

هفته گذشته، ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل و آلفابت اعلام کرد که سرعت استخدام را تا پایان سال کاهش خواهد داد. اما ایمیل اخیر پرابهاکار راغاوان، معاون ارشد گوگل، نشان داد که این شرکت همچنین تمام استخدام‌ها را برای دو هفته به‌عنوان گزارش شده توسط اطلاعات.

رغوان در این ایمیل گفته است: “ما از این زمان برای بررسی نیازهای تعداد کارمان استفاده خواهیم کرد و با مجموعه جدیدی از درخواست های نیروی کار اولویت دار برای سه ماه آینده هماهنگ خواهیم کرد.”

ممکن است این موضوع تعجب آور نباشد. به هر حال، متا، شرکت مادر فیس‌بوک نیز اخیراً از کاهش استخدام خبر داد، علاوه بر ادعای مارک زاکربرگ مدیر عامل متا مبنی بر اینکه در مواجهه با رکود جهانی در حال “افزایش گرما” بر کارکنان متا است.

اما اعلامیه Google به یک کلمه بسیار مهم بستگی دارد: مکث.

هوش عاطفی تری نسبت به متا نشان می دهد. در عین حال، شواهد ظریفی از استراتژی ارائه می دهد که می تواند به شرکت کمک کند میلیون ها دلار صرفه جویی کند.

بیایید هر کدام را تجزیه و تحلیل کنیم. از این درس‌ها، و ببینید که شما و شرکتتان چه چیزی می‌توانید از آن بیاموزید.

(اگر در درس‌های ارائه‌شده در اینجا ارزشی پیدا کنید ، ممکن است به دوره هوش هیجانی من علاقه مند باشید — که شامل ۲۰ قانون دیگر است که به شما کمک می کند هوش هیجانی را در خود یا سازمان خود توسعه دهید. دوره را در اینجا ببینید.)

چگونه Google از مکث برای کنترل فشار و تصمیم گیری بهتر استفاده کرد

مکث از همه موارد مهمتر است ابزارهای موجود در جعبه ابزار احساسی شما مکث صرفاً به این معنی است که قبل از صحبت یا عمل، زمانی را برای توقف و فکر کردن اختصاص می دهید. در سطح فردی، مکث می‌تواند به شما کمک کند تا با فشار مقابله کنید و تصمیم‌های بهتری بگیرید و از گفتن یا انجام کاری که بعداً از آن پشیمان خواهید شد، جلوگیری می‌کند.

می‌تواند همین کار را برای یک سازمان انجام دهد.

به‌جای تصمیم‌گیری بد، مکثی مانند مکث Google توقف دو هفته‌ای استخدام به شرکت این فرصت را می‌دهد تا نیازها، اهداف و اولویت‌های خود را مجدداً ارزیابی کند و مطمئن شود که اقداماتش با هر یک از این موارد مطابقت دارد.

در مقابل، ایمیل رغوان درست مطابق با کلمات اخیری است که از ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل و آلفابت شنیده ایم: “کارآمدتر کردن شرکت به این بستگی دارد. همه ما،” پیچای در یادداشت اخیر خود نوشت. “ما راه های بیشتری برای مشارکت و به اشتراک گذاشتن ایده های شما برای کمک ایجاد خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.”

در پاسخ به خبر توقف استخدام گوگل، برداشت جالبی از LinkedIn پست کرد.

“مکث دو هفته ای نادر نوشت. “اما این می تواند کاهش بیشتر رشد استخدام تا ۱۰ درصد دیگر را آسان تر کند.”

نادر تاکید کرد که فقط وجود دارد. ۲۳ هفته به پایان سال باقی مانده است. و اگر سه هفته اصلی تعطیلات را حذف کنید، او می‌گوید، جایی که استخدام به طور کلی کند می‌شود، تنها ۲۰ هفته در سال برای ارائه پیشنهاد باقی می‌ماند. نادر می‌گوید: «حذف دو هفته از آن، شما را به عدد ۱۰ درصد می‌رساند.»

نادر به این نکته اشاره می‌کند که استخدام نیست خطی نیست، اما همچنین تاکید می کند که “این یک اهرم جالب است که گوگل درست قبل از اعلام درآمد هفته آینده در روز دوشنبه از آن استفاده می کند.” به هر حال، اگر آمار استخدام Google در سال‌های گذشته را در نظر بگیرید، به راحتی می‌توانید ببینید که چگونه این تعدیل می‌تواند میلیون‌ها نفر برای شرکت صرفه‌جویی کند.

بنابراین، چه راهکارهایی برای صاحبان و رهبران کسب و کار وجود دارد؟

زمانی که شرایط به سرعت تغییر می‌کند، همانطور که در آن اتفاق افتاده است. هفته های اخیر، وحشت کردن آسان است. فشار فزاینده ممکن است باعث شود شما احساس کنید که باید سریع تصمیم بگیرید — یا به قول زاکربرگ، “گرما را افزایش دهید.”

اما اقدام قبل از اینکه به همه چیز فکر کنید نمونه ای از هوش هیجانی پایین یا EQ است. در مقابل، وقت گذاشتن برای مکث و بازاندیشی استراتژی، در حالی که الهام بخش تیم برای همکاری با یکدیگر برای به نتیجه رسیدن است، نمونه‌هایی از اقدامات EQ بالا هستند.

بنابراین، هنگامی که شما و شرکتتان با چالش‌های غیرمنتظره و ترسناکی روبرو می‌شوید، این پاسخ هوشمند Google را به خاطر بسپارید: مکث کنید، مرور کنید، دوباره فکر کنید و دوباره تنظیم کنید.

زیرا یک مکث می تواند تفاوت بین احساسی و هوش عاطفی را ایجاد کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. .com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی