عمومی

گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال 2023

گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال ۲۰۲۳

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

اگر در حال انجام یک پروژه کوچک DIY هستید، یک چکش به خوبی انجام می‌شود، اما برای پروژه‌های بزرگ، تفنگ میخ‌کوبی مطمئناً مفید خواهد بود. این به شما کمک می‌کند تا کار را سریع‌تر، دقیق‌تر و کارآمدتر از چکش انجام دهید.



<. span class="ez-toc-section" id="Best_Nail_Guns_for_Your_Business">بهترین تفنگ های ناخن برای کسب و کار شما

تفنگ های ناخن در هر دو نوع نسخه های سیمی و بی سیم در اینجا تعدادی از بهترین تفنگ های میخکوبی برای تجارت شما در سال ۲۰۲۳ آورده شده است.

 

براد شارژی DEWALT DCN680D1 رمزگشایی Nailer

DEWALT 20V MAX Cordless Brad Nailer Kit - گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال 2023

برترین انتخاب: DEWALT DCN680D1 یک جواهر واقعی برای هر صاحب خانه، صنعتگر یا نجار است. این تفنگ میخ بی سیم با یک موتور براشلس و با باتری لیتیوم یون ۲۰ ولتی آماده است تا میخ های براد گیج ۱۸ را از ۵/۸ اینچ تا ۲-۱/۸ اینچ بکشد. از آزادی میخکوب شارژی لذت ببرید.

DEWALT DCN680D1 Cordless Brad Nailer

خرید در آمازون

 

BOSTITCH Brad Nailer Kit

svg%3E - گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال 2023

Runner Up: میخکوب براد BOSTITCH به شما این امکان را می دهد که به راحتی روی پروژه های بهبود خانه کار کنید. از فناوری نقطه هوشمند استفاده می کند که امکان قرار دادن آسان ناخن را فراهم می کند. همچنین دارای مکانیزم جداسازی بدون ابزار برای برداشتن آسان ناخن است. کنترل Dial-A-Depth امکان فرورفتن دقیق ناخن های براد را فراهم می کند.

BOSTITCH Brad Nailer Kit

خرید در آمازون

 

DEWALT DWFP12231 Brad Nailer

svg%3E - گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال 2023

بهترین ارزش: دوالت ۱۸-گیج براد نیلی عالی است هم برای DIYers و هم برای حرفه ای ها. این میخکوب میخ های ۵/۸ اینچی تا ۲ اینچی را می کشد که آن را برای قالب گیری کفش، پوشش، بستن قالب های تزئینی و تاج های آشپزخانه ایده آل می کند. دارای سوهان طولانی، موتور بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، مکانیزم آزاد کردن جم بدون ابزار برای برداشتن آسان میخ، یک ماشه سبک متوالی، و یک اگزوز عقب که آلودگی ها را از کار دور نگه می دارد. بدنه از بدنه منیزیم ساخته شده است که هم قوی و هم سبک است.

DEWALT DWFP12231 براد نایلر

خرید در آمازون

 

میخکوب قاب بندی BOSTITCH

svg%3E - گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال 2023

این تفنگ میخ قاب‌بندی مخصوصاً برای کوبیدن میخ‌ها به الوارهای مهندسی شده طراحی شده است. این میخکوب همه کاره و سبک وزن دارای یک دکمه فشاری ثبت شده است که به شما امکان می دهد عمق ناخن مورد نظر را سریع و راحت تنظیم کنید. این تفنگ فقط ۷٫۶ پوند وزن دارد و در فضاهای تنگ مانند اتاق زیر شیروانی به خوبی دسته می‌شود.

میخکوب قاب BOSTITCH

خرید در آمازون

 

Ryobi P320 Cordless Brad Nailer

svg%3E - گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال 2023

این تفنگ میخکوبی Ryobi قدرتی قابل مقایسه با برخی از میخکوب های گازسوز دارد. همچنین بی سیم است بنابراین می توانید به راحتی آن را حمل کنید و از آن برای بسیاری از کارهای تقویت اتصالات و نصب کاشی های سقف استفاده کنید. یک بار شارژ خمیر ۴ آمپری به شما امکان می دهد تا ۷۰۰ میخ تا ۵۰ میلی متر را شلیک کنید. برای تنظیم عمق ناخن از صفحه نمایش داخلی استفاده کنید و هنگام کار در مناطق کم نور، نور LED باید مفید باشد.

Ryobi P320 Cordless Brad Nailer

خرید در آمازون

 

Milwaukee M18 FUEL Brad Nailer

svg%3E - گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال 2023

با تهیه میخکوب میلواکی نیاز به کمپرسور را از بین ببرید. با استفاده از مکانیزم فنر هوای نیتروژنی، این میخکوب قادر است به طور مداوم میخ ها را به عمق مناسب در انواع چوب فرو برد. عملکرد پنوماتیکی را که بازسازی‌کنندگان و دست‌کاران حرفه‌ای انتظار دارند، با راحتی و آزادی میخ‌کوب‌های شارژی ارائه می‌دهد.

Milwaukee M18 FUEL Brad Nailer

خرید در آمازون

 

BOSTITCH میخ کویل سقفی

svg%3E - گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال 2023

بادوام و سبک وزن، این تفنگ میخکوبی BOSTITCH برای سقف‌سازی، میخ‌کاری تخته‌های عایق، دیوار خشک بیرونی و کاربردهای فیبرسیمان ایده‌آل است. این تفنگ میخکوب قدرتمند به طرز شگفت انگیزی قادر است تا ۱۰۰ میخ در دقیقه را بکوبد. همچنین امکان تنظیم آسان عمق ناخن را فراهم می کند و همچنین دارای یک مجله با ظرفیت بالا است که تا ۱۲۰ میخ کویل را در خود جای می دهد. این تفنگ میخکوبی ابزاری ضروری برای سقف‌سازها، سازندگان و کارگران حرفه‌ای ساختمانی است که به دنبال یک میخ‌کن سقفی با کیفیت بالا هستند.

میخکوب کویل سقفی BOSTITCH

خرید در آمازون

 

ناخن ساز برقی میلواکی

svg%3E - گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال 2023

تفنگ میخ گیر میلواکی دارای یک موتور قدرتمند بدون برس است که قادر به فرو بردن میخ های ۲-۱/۲ اینچی در بلوط جامد با r صفر است زمان تقویت این تفنگ میخ با ظرفیت ۱۱۰ خشاب عرضه می شود و با میخ های ۱-۱/۴ اینچی تا ۲-۱/۲ اینچی سازگار است.

میلواکی الکتریک فینیش میخکوب

خرید در آمازون

 

Makita XNB01Z Cordless برد نایلر

svg%3E - گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال 2023

XNB01Z یک میخکوب قدرتمند و جمع و جور است که قادر است از راندن گیج میخ های براد از ۵/۸ تا ۲ اینچ. این میخکوب با استفاده از باتری ۱۸ ولتی LXT 3.0Ah قادر است تا ۱۰۰۰ میخ را با یک بار شارژ بکشد. همچنین دارای ظرفیت مجله تا ۱۱۰ میخ است.

Makita XNB01Z بی سیم>خرید در آمازون

 

NEU MASTER براد نایلر الکتریکی

svg%3E - گزینه های اسلحه ناخن برای کسب و کار شما در سال 2023

این میخ گیر برقی میخ های ۱۸ گیج برد تا ۱-۱/۴ اینچ و ۱/۴ تاج منگنه تا ۱ اینچ آن را برای تزئینات سبک تزئینی داخلی یا خارجی، تعمیرات عمومی، صنایع دستی، اثاثه یا لوازم داخلی و موارد دیگر ایده آل می کند. استفاده از این تفنگ بسیار آسان است. به کمپرسور یا شیلنگ نیاز ندارد. همچنین از یک سوئیچ روشن/خاموش روشن/خاموش استفاده می‌کند و همچنین دارای یک دسته نرم ارگونومیک است.

NEU MASTER ElectricBrad Nailer

در آمازون بخرید

 

چی هنگام خرید تفنگ ناخن به دنبال آن باشید

اگر در کار نجاری هستید، یک تفنگ میخ‌کوبی خوب از ضروریات است. اما قبل از خرید، چند فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله:

  • سنج ناخن: تفنگ‌های ناخن بسته به اندازه میخ‌ها، اندازه‌های مختلفی دارند. ، یا منگنه هایی که شلیک می کنند. سایزهای محبوب عبارتند از میخ گیر ۱۸ گیج که میخ های بام را به طول ۵/۸ اینچ تا ۲ اینچ شلیک می کند، میخ گیر ۱۵ زاویه دار که میخ های پایانی را تا طول ۲ ½ اینچ می کشد، میخکوب سقفی که میخ های سقفی را ¾ اینچ به طول می کشد. طول ۱ ¾ اینچ، و میخ کوب که در انواع سر گرد یا سر بریده موجود است.
  • منبع برق: باتری یا هوا؟ میخ‌کن‌های پنوماتیک یا بادی نیروی خود را از یک کمپرسور هوا می‌گیرند که آن‌ها را فوق‌العاده قدرتمند می‌کند. با این حال میخ‌کن‌های باتری‌دار راحت‌تر و قابل اعتمادتر هستند.
  • وزن: مانند هر ابزار برقی، مطمئن شوید که وزن تفنگ به درستی با وظایف شما مرتبط است.
  • ویژگی ها: نور ال ای دی، دسته ارگونومیک، عمر باتری طولانی، و ظرفیت ژورنال بسیار زیاد تنها برخی از ویژگی هایی است که هنگام جستجوی یک تفنگ میخکوبی خوب باید در نظر بگیرید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی