خبر

گرانی گسترده قیمت خودرو در بازار

گرانی گسترده قیمت خودرو در بازار

368900 836 - گرانی گسترده قیمت خودرو در بازار

اقتصاد۲۴– روند قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که فقط در طول یک روز پراید ۱۵۱ در حدود یک میلیون تومان گران شده است، به طوری که هم‌اکنون در بازار ۱۸۵ میلیون تومان قیمت دارد. البته قیمت خودرو نسبت به یک ماه قبل کاهش حدود ۲ میلیون تومان را تجربه کرده است. روند قیمت‌ها نشان می‌دهد که پراید ۱۱۱ در طول یک روز گذشته تغییر آن‌چنانی را ثبت نکرده است و هم‌اکنون در بازار ۲۰۴ میلیون تومان قیمت دارد.

در میان مدل‌های پژو اما تقریبا همه مدل‌ها در مسیر صعودی قیمت حرکت کرده است. پژو۲۰۶ تیپ دو در حدود ۳ میلیون تومان گران شده است و هم‌اکنون در بازار به قیمت ۳۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رود. این خودرو یک ماه قبل البته ۳۰۵ میلیون تومان قیمت داشت.

در این میان، پژو۲۰۷ اتوماتیک رشد ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است و هم‌اکنون در بازار به قیمت ۶۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رود. این خودرو یک ماه قبل ۶۱۰ میلیون تومان قیمت داشت.


بیشتر بخوانید: وزیر صمت: تولید تیبا، ساینا و سمند متوقف شد


پژو۴۰۵ بنرینی هم در بازار به قیمت ۲۹۵ میلیون تومان و پژو۴۰۵ دوگانه‌سوز ۲۸۴ میلیون تومان قیمت دارد. اما پژوپارس اتوماتیک در حال حاضر در بازار به قیمت ۴۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این خودرو فقط در یک روز ۵ میلیون تومان گران شده است. در یک ماه گذشته نیز پژوپارس اتوماتیک افزایش ۲۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است.

گزارش‌ها از روند بازار نشان می‌دهد که تیبا هاچ‌بک در بازار ۲۰۸ میلیون تومان قیمت دارد که نسبت به روز قبل ۲ میلیون تومان گران شده است. این خودرو یک ماه قبل ۲۰۵ میلیون تومان قیمت داشت. تیبا صندوق‌دار SX بنزینی نیز در حال حاضر در بازار به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رود که رشد حدود ۲ میلیون تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است. این خودرو یک ماه پیش ۵ میلیون تومان ارزان‌تر فروخته می‌شد.

در این میان، سمند ال‌ایکس EF۷ در بازار خودرو ۳۳۲ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو در یک روز ۲ میلیون تومان گران شده است؛ اگرچه یک ماه قبل با قیمت ۳۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رفت. سمند ال‌ایکس ساده نیز در بازار ۳۰۴ میلیون تومان قیمت دارد که ۲ میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شده است. این خودرو یک ماه قبل ۳۰۸ میلیون تومان قیمت داشت.

منبع: خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی