خبر

چرا کولر گازی جنرال گلد بهترین کولرگازی برای خوزستان انتخاب شد؟

چرا کولر گازی جنرال گلد بهترین کولرگازی برای خوزستان انتخاب
شد؟

به گزارش بازار، کولرگازی مهم ترین راه چاره برای فرار از گرما در روز های گرم و سوزناک روزهای گرم سال به خصوص در فصل تابستان است. به بخصوص در مناطق جنوبی کشور که گرما بیداد می کند و شدت گرما چند برابر بیشتر از سایر مناطق کشور است نیازمند کولرهایی است که بتواند با شاریط آب و هوایی این مناطق سازگار باشد.

کولرگازی های جنرال گلد از این دسته محصولات هستند که  در خوزستان پر فروش ترین و بهترین کولرگازی شناخته شد اما چرا؟ تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا کولرگازی های جنرال گلد را بیشتر بشناسیم.

کولرگازی جنرال گلد

از پر فروش ترین کولرگازی ها در بازار ایران می توان به کولر های برند جنرال گلد اشاره کرد. که بیشتر این سری از کولر گازی ها در تایلند تولید و در چین مونتاژ می شوند اما بعضی هم در خود کشور چین تولید و مونتاژ می شوند که دارای کیفیت قابل قبولی هستند و در عین حال قیمت مناسبی هم دارند که یک گزینه عالی برای خرید به حساب می آیند.

مشخصات کولرگازی جنرال گلد

این کولرگازی ها دارای سه حال فن، حالت سرمایشی و حالت گرمایشی می باشند که این محصول را به یک کولر چهار فصل تبدیل کرده است یعنی در فصول گرم سال از سرمای آن و در فصول سرد سال از گرمای آن استفاده کنید و لذت ببرید، همچنین این کولر ها از موتور ac  ساخته و روانه بازار می شوند که می توان به راحتی آن ها را به برق شهری متصل کرد.

از مهم ترین ویژگی مثبت کولرگازی های این برند می توان به بی سر و صدا بودن آن ها اشاره کرد که هنگامفعالیت هیچ صدای گوش خراش و مزاحمی تولید نمی کنند که این برند را یک هیچ از سایر برند ها پیش می اندازد، به دلیل بی صدا بودن می توانید حتی موقع خواب هم از آن استفاده کنید خوابی راحت و آسوده را تجربه کنید.

علاوه بر این های کولرگازی های برند جنرال گلد قابلیت هوشمند سنجش دمای محیط را دارند که می توانند دمای خانه شما را معتدل نگه دارند که این ویژگی سبب می شود یک گزینه عالی برای مناطق جنوبی و شرجی کشور باشد.

به دلیل نیاز مشتریان عزیز کولرگازی های جنرال گلد در توان ها و ظرفیت های مختلف و مدل های مختلفی عرضه می شوند که در بازار ایران می توان این کولر ها را در ظرفیت های ۹ هزار الی ۳۰ هزار خریداری کرد. نحوه نصب این کولر ها هم بسته به مدل هایی که دارد متفاوت است اما اسپلیت های دیواری مناسب ترین گزینه برای منازل و شرکت ها محسوب می شوند اما برای محیط های بزرگ تر می توانید از مدل های ایستاده آن استفاده کنید.

188484 - چرا کولر گازی جنرال گلد بهترین کولرگازی برای خوزستان انتخاب
شد؟

انواع کولرگازی های جنرال گلد

همانطور که بالاتر هم گفته شد کولرگازی های جنرال گلد در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که پاسخگوی تمام نیاز های مردم باشند. پر فروش ترین مدل های کولرگازی جنرال گلد در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  1. کولر گازی جنرال گلد ایستاده
  2. کولر گازی اسپلیت جنرال گلد
  3. کولر گازی داکت اسپلیت جنرال گلد
  4. کولر گازی پر تابل جنرال گلد

هر یک از این مدل های برای محیط های خاصی طراحی شده اند ویژگی های مخصوص به خود را دارند اما در بین این ۴ مدل، کولر های اسپلیت دارای فروش زیادی هستند و پر طرفدارترین سری بین محصولات جنرال گلد به حساب می آیند. کولرگازی های اسپلیت جنرال گلد که پر فروش ترین محصول در بازار ایران هستند دارای سه مدل کولر گازی اسپلیت جنرال گلد دلتا، کولر گازی اسپلیت جنرال گلد آلترا، کولر گازی اسپلیت جنرال گلد تیتانیوم هستند.      

مزایای کولرگازی های جنرال گلد

  • کم مصرف
  • قیمت مناسب
  • مجهز به اینورتر
  • بی صدا
  • گازی مصرفی R410
  • رادیاتور و کمرسور مسی
  • دارای قدرت باد تا سی متر
  • مجهز به فیلتر آنتی باکتریال و… از جمله چند نمونه از مزایای کولر های گازی جنرال گلد به شمار می روند.

همه این ویژگی  ها باعث می شود که کولرگازی های برند جنرال گلد یک گزینه مناسب برای خرید به خصوص برای مناطق گرمسیر باشد.

188483 - چرا کولر گازی جنرال گلد بهترین کولرگازی برای خوزستان انتخاب
شد؟

خرید کولرگازی جنرال گلد

کولرگازی های جنرال گلد به دلیل ویژگی های خوبی که دارند برای فصل گرما بسیار مناسب هستند و هزینه آنچنانی هم در  پی ندارند نه در هنگام مصرف و نه در هنگام خرید. اما بهتر است هنگام خرید این کولرگازی ها به سایت نمایندگی معتبر آن در ایران یعنی جنرال گلد سر بزنید و بین صد ها محصول مختلف بگردید و محصولی که با نیاز های شما مطابقت بیشتری را دارد انتخاب و خریداری کنید.

همچنین برای دریافت مشاوره و هر گونه سوال می توانید با پشتیبانی جنرال گلد در تماس باشیدو تیم مجرب و حرفه ای جنرال گلد همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما مشتریان عزیز هستند.

مفتخریم عرض کنیم که لازم نیست دیگر دغدغه اصل یا فیک بودن محصولات را داشته باشید زیرا فروشگاه جنرال گلد با این هدف تاسیس شده است که محصولاتی را به دست مشتریان و هم میهنان عزیز برساند که هم کیفیت بسیار بالایی داشته باند و هم توسط برند اصلی تولید شده باشد و فیک نباشد. 

جنرال گلد تمام محصولات خود را با ضمانت اصل بودن ۱۰۰ درصدی و ۱۸ ما گارانتی به فروش می رساند و بیش از ۸۰۰ نماینده در سر تا سر ایران دارد. علاوه بر این ها بعد از خرید هم همراه مشتریان خود می ماند و خدمات پس از فروشی همچون مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی را هم ارائه می دهد.

نتیجه گیری

کولرگازی های جنرال گلد که جدیدا واراد بازار ایران شده اند توانسته اند رتبه خوبی را بین محصولات پر فروش کسب کنند گزینه مناسبی برای خانه و محیط های اداری و… هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه محسوب می شوند که می تواند هر چهار فصل سال از این محصولات استفاده کنید و هم از سرمای مناسب در فصل تابستان و هم از گرمای مناسب در فصل زمستان استفاده کنید و لذت ببرید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی