عمومی

کوسه ها محصول موفق او را رد کردند. این فقط عزم او را تقویت کرد

کوسه ها محصول موفق او را رد کردند. این فقط
عزم او را تقویت کرد

لیدیا ایوانز از زمان حضورش در Shark Tank در سال ۲۰۱۴٫ در قسمت ۱۱ از فصل ۶، کسب و کار مالک و متخصص زیبایی پزشکی با یک  

ایوانز ۱۲۵۰۰۰ دلار در ازای ۲۰ درصد سهام در شرکت خود در هیوستون، Soaps, Washes & Grooming Essentials، با نام SW&G Essentials، درخواست کرد. کوسه ها این ایده را دوست داشتند، اما در نهایت او نمایش را بدون پیشنهاد ترک کرد.

اگرچه سرمایه گذاران احساس می کردند که برای سرمایه گذاری خیلی زود است. ایوانز در واقع سال ها اسکراب و کرم بدن درست می کرد که تا حدی انگیزه آن مبارزه طولانی مدت با اگزما بود. او SW&G Essentials را در سال ۲۰۰۸ با هدف تبدیل آن به “یک کودک Bath & Body Works” تأسیس کرد. یکی از عناصر اصلی کسب و کار کمک به دیگرانی بود که به محصولات مراقبت از پوست نیاز داشتند که یا وجود نداشتند یا پیدا کردنشان دشوار بود. ایده نوار SW&G که توسط برادر آرایشگر او پیشنهاد شد، با این هدف طنین انداز شد. ایوانز، ۴۲ ساله، می‌گوید: «وقتی به آنچه در آنجا بود نگاه کردم، آنها عمدتاً محصولات لایه‌بردار شیمیایی بودند. هیچ چیزی برای مردان با مواد طبیعی ساخته نشده بود که لایه برداری دستی را فراهم کند. اخبار شروع به پخش شدن کرد و در نهایت او ۹ آرایشگاه محلی داشت که خواستار داشتن بار شدند.

نیاز به خوددرمانی عاطفی نیز فراهم شد. بخشی از انگیزه برای تبدیل شدن به یک کارآفرین. او می‌گوید: «به‌عنوان یک دختر شکلاتی و ضخیم، با فرافکنی ناامنی‌های دیگران به خودم بزرگ شدم که بعداً به ناامنی‌ام تبدیل شد و احساس نمی‌کردم در حالت طبیعی‌ام کافی هستم. اگزمایی که به نظر می رسید پزشکان نمی توانستند آن را برطرف کنند به این ناامنی ها کمک کرد. در طول سال‌ها، او یاد گرفت که رژیم خود را برای بهبود ظاهر پوستش ایجاد کند.

ایوانز به‌عنوان مدیر فروش برای آن کار می‌کرد. یک تولیدکننده عطر عمده فروشی تا زمانی که در سال ۲۰۰۶ از کارش اخراج شد. سپس شروع به فروش کره های بدن و اسکراب های دست ساز خود در خارج از خانه کرد و دو سال بعد یک بوتیک پوستی به نام Urban Sugarbaby در هیوستون افتتاح کرد. در سال ۲۰۱۲، او دیگر نمی توانست هزینه آجر و ملات را تحمل کند. او همچنان متعهد به ساخت و فروش محصولات خود بود، او کار را از خانه خود از سر گرفت. او همچنین در موسسه زیبایی، زیبایی و ماساژ ثبت نام کرد تا درک کاملی از شیمی مراقبت از پوست کسب کند و مجوز زیبایی‌شناس پزشکی خود را در آن سال دریافت کرد.

فروش SW&G در سال ۲۰۱۳ به نزدیک به ۵۵۰۰۰ دلار رسید و ظاهر Shark Tank او تنها در ۳۰ دقیقه پس از پخش نمایش بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار فروش داشت. از آن زمان، ایوانز توانسته است همکاری‌های تبلیغاتی با افرادی مانند سدریک سرگرم‌کننده را تضمین کند و قراردادهای سخنرانی عمومی را رزرو کند. صابون‌ها، ماسک‌های چشم و سایر محصولات او – که شرکت اکنون از طریق خرده‌فروشان آنلاین از جمله آمازون و آلروسا به فروش می‌رساند – در صبح بخیر آمریکا و Todayنمایش داده شده‌اند. . او می‌گوید که ارزش شرکت قبل از همه‌گیری به ۲ میلیون دلار رسیده بود.

ایوانز هنوز سرمایه‌گذار ندارد اما کاملاً تسلیم نشده است. در مورد این ایده، به ویژه از آنجایی که بیماری همه گیر او را مجبور کرد آزمایشگاه ۳۰۰۰ فوت مربعی را که دو هفته پس از اولین نمایش تلویزیونی اش در اختیار داشت، رها کند. او از هشت کارمند به سه کارمند کاهش یافته و به آزمایشگاه و فضای کاری مشترک با سایر تولید کنندگان برندهای زیبایی نقل مکان کرده است. مانند بسیاری از تولیدکنندگان دیگر، او نیز با چالش های زنجیره تامین مواجه است. SW&G در سال ۲۰۲۱ ۳۰۰۰۰۰ دلار درآمد داشت که نسبت به سطوح قبل از همه‌گیری کاهش یافته بود، و اکنون به دنبال راه‌های دیگری برای حلال نگه داشتن شرکت است.

ایوانز می‌گوید: «مانند بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، ما دائماً در حال ارزیابی راه‌هایی هستیم که انرژی‌های خود را به حرکت درآوریم و هدایت کنیم، تا بتوانیم از رویدادهای پیش‌بینی‌نشده‌ای مانند شکست‌های کووید رونق بگیریم. او مشاور زیبایی را به مدارک خود اضافه کرده است و از تجربه ۱۵ ساله خود در این تجارت بهره می برد تا به کارآفرینان دیگری که علاقه مند به ایجاد خط زیبایی خود هستند، مشاوره دهد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی