عمومی

کسر استاندارد 2022: همه آنچه شما نیاز دارید بدانید

کسر استاندارد ۲۰۲۲: همه آنچه شما نیاز دارید
بدانید

دانستن اینکه چه چیزی می‌توانید از درآمد خود کسر کنید و این موضوع چگونه بر مالیات‌هایتان در سال جاری تأثیر می‌گذارد، هرگز مهم نبوده است. برای کمک به درک همه این کسر مالیات مختلف برای شما، امروز اینجا هستیم با یک نسخه کامل راهنمای نکات و نکات کسر استاندارد ۲۰۲۲٫

برای کشف همه چیزهایی که مالیات دهندگان برای به حداکثر رساندن بازپرداخت یا به حداقل رساندن پرداخت مالیات باید بدانند، به ادامه مطلب مراجعه کنید. بیایید شروع کنیم!



چیست کسر استاندارد ۲۰۲۲؟

کسر استاندارد مبلغ ثابتی است که مالیات دهندگانی که کسورات را مشخص نمی کنند، می توانند هنگام تعیین درآمد مشمول مالیات، از درآمد ناخالص خود کم کنند.

بیایید نگاهی به جدولی از کسر استاندارد مالیاتی سال ۲۰۲۲ سیستم مالیات بر درآمد فدرال بیندازیم، که مهلت آن تا آوریل است. ۱۸، ۲۰۲۳٫

< /tr>

وضعیت پرونده کسر استاندارد ۲۰۲۲
پرونده مجرد یا متاهل به طور جداگانه ۱۲۹۵۰
پرونده مشترک متاهل یا بیوه واجد شرایط ۲۵۹۰۰
رئیس خانواده ۱۹۴۰۰
حداقل ۶۵ سال یا نابینا ۱۴۰۰ دلار اضافی
حداقل ۶۵ سال سن یا نابینا (مجرد یا سرپرست خانواده) ۱۷۵۰ دلار اضافی
حداقل ۶۵ سال و نابینا مبلغ کسر اضافی دو برابر شد

کسر استاندارد چگونه کار می کند؟

کسور استاندارد میزان درآمدی را کاهش می دهد برای افراد و خانواده ها مشمول مالیات است. این به عنوان کسر در فرم ۱۰۴۰ مالیات دهندگان ادعا می شود که منجر به کاهش کل مالیات متعلق می شود زیرا مالیات ها بر روی مقدار درآمد مشمول مالیات تعدیل شده (کمتر) محاسبه می شود.

مبلغ کسر شده نیازی به ذکر یا مستند نیست. در عوض، این مبلغ ثابتی است که برای همه پرونده‌هایی که آن را درخواست می‌کنند اعمال می‌شود. به طور کلی، زمانی که مالیات دهندگان کسر کمتری نسبت به کسورات استاندارد در دسترس دارند، ادعای کسر استاندارد منجر به کاهش مالیات بدهی می شود.

svg%3E - کسر استاندارد 2022: همه آنچه شما نیاز دارید
بدانید

چه کسی می تواند کسر استاندارد را برای کاهش درآمد مشمول مالیات مطالبه کند؟

کسر استاندارد ابزار مهمی برای کسانی است که به دنبال کاهش درآمد مشمول مالیات و حفظ مقدار بیشتری از درآمدشان هستند. موارد زیر نشان می‌دهد که چه کسانی یا چه گروه‌هایی می‌توانند بر اساس وضعیت پرونده درخواست کسر استاندارد کنند:

  • افراد > – متقاضیان مجرد، سرپرستان خانوار، زوجین متاهل با تشکیل پرونده مشترک، مالیات دهندگان ۶۵ سال یا بیشتر، و کسانی که نابینا هستند همگی واجد شرایط کسر استاندارد اولیه هستند.
  • کسب و کار – شرکت‌های انحصاری، مشارکت‌ها، شرکت‌های LLC، شرکت‌های S-شرکت، شرکت‌های C و غیرانتفاعی ممکن است بتوانند در صورت داشتن معیارهای خاصی از کسر استاندارد استفاده کنند.
  • Estates & Trusts
  • Estates & Trusts قوی> – امانتدارانی که دارایی یا تراست را اداره می کنند، ممکن است واجد شرایط درخواست کسر از طرف دارایی یا امانت باشند، در صورت داشتن برخی شرایط.

محدودیت های کسر استاندارد

در حالی که مطالبه کسر استاندارد مزایای زیادی دارد، مانند کاهش درآمد مشمول مالیات و کاهش مالیات متعلق، محدودیت هایی در مورد اینکه چه کسی مجاز به مطالبه آن است.

برای واجد شرایط بودن برای کسر استاندارد، مالیات دهندگان باید معیارهای خاصی را داشته باشند. در زیر مشخص شده است:

  • محدودیت‌های درآمد – مالیات دهندگان باید آستانه‌های درآمدی خاصی را رعایت کنند تا واجد شرایط کسر شوند. بنابراین، افرادی که در براکت‌های مالیات بر درآمد بالاتر هستند، ممکن است لازم باشد با یک مشاور مالیاتی یا حسابدار صحبت کنند. تعیین کنید که آیا بهتر است کسرهای خود را مشخص کنند یا خیر.
  • پرونده‌های وضعیت دوگانه – زوج‌هایی که ازدواج کرده‌اند به طور جداگانه ثبت نام می‌کنند، زمانی که یکی از همسران کسورات را مشخص می‌کند، و آنهایی که هم شهروند ایالات متحده و هم غیر شهروند هستند. – وضعیت همسر شهروندی ممکن است از مطالبه کسر محدود شود. این به دلیل پیچیدگی‌های خاصی است که می‌تواند هنگام تسلیم اظهارنامه مالیاتی با وضعیت دوگانه به وجود بیاید.
  • وابستگان – افراد تحت تکفل مجاز به ادعای کسر استاندارد نیستند و باید کسورات خود را برای کاهش جزئی‌بندی کنند. درآمد مشمول مالیات. این به این دلیل است که نرخ بالاتر مالیات بر افراد تحت تکفل اغلب باعث می‌شود که آنها به جای ادعای کسر استاندارد، کسورات خود را جزئی بنویسند.
  • < قوی>میزان اقلام در مقابل افراد غیرجزئی – مالیات دهندگانی که تصمیم می گیرند به جای کسر استاندارد، کسورات خود را جزئی کنند، در بیشتر موارد واجد شرایط کسر نخواهند بود.
  • هزینه های غیر قابل کسر< /strong> – هزینه های پزشکی، دندانپزشکی و برخی دیگر از هزینه ها عموماً هنگام دریافت کسر استاندارد قابل کسر نیستند.
  • تغییر دوره حسابداری سالانه – اگر شخصی اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال را ارسال کند. این برای یک بازه زمانی کمتر از ۱۲ ماه به دلیل تغییر در دوره حسابداری سالانه آنها است، پس آنها نمی توانند کسر استاندارد را درخواست کنند.

چگونه کسر استاندارد را مطالبه کنیم و صورت حساب مالیاتی خود را کاهش دهیم

ادعا کردن کسر استاندارد می تواند راهی عالی برای کاهش درآمد مشمول مالیات شما و کاهش آن باشد. مقدار مالیاتی که مدیون هستید.

در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه مطالبه کسر استاندارد آمده است:

مرحله ۱: اسناد مالیاتی خود را جمع آوری کنید

اولین گام هنگام درخواست برای کسر استاندارد جمع آوری همه اسناد مالیاتی، مانند W-2، ۱۰۹۹s، و هر فرم دیگری که شامل اطلاعات درآمد است.

مرحله ۲: محاسبه درآمد شما

پس از جمع آوری تمام مدارک لازم، مرحله بعدی محاسبه درآمد ناخالص خود است که کل درآمد قبل است. هر گونه کسر اعمال می شود.

مرحله ۳: مقدار کسر خود را محاسبه کنید

در مورد کسر استاندارد، باید تعیین کنید که کدام مقدار بیشتر است: کسر استاندارد یا مجموع همه کسرهای جزئی.

اگر کسر استاندارد بیشتر است، باید آن را درخواست کنید.

مرحله ۴: اظهارنامه مالیاتی خود را بایگانی کنید

پس از اینکه مشخص کردید کدام کسر را باید مطالبه کنید ، سپس می توانید به تکمیل اظهارنامه مالیاتی خود ادامه دهید.

شما باید فرم ها و اسناد مربوطه را هنگام ثبت اظهارنامه خود وارد کنید.

اگر خوداشتغال هستید، مطمئن شوید که نحوه ثبت مالیات بر خوداشتغالی و تحقیق در مورد بهترین نرم افزار مالیاتی برای خوداشتغالی متناسب با مشاغل خاص شما نیاز دارد.

مرحله ۵: بدهی مالیاتی خود را کاهش دهید

در نهایت، کسر استاندارد با کاهش درآمد مشمول مالیات، مالیات های بدهکار شما را کاهش می دهد. این به این معنی است که بار مالیاتی کمتری خواهید داشت و می توانید مقدار بیشتری از درآمد خود را نگه دارید.

کسر مالیات استاندارد. در مقابل کسورات جزئی

هر دو کسر استاندارد و کسورات جزئی راهی برای کاهش درآمد مشمول مالیات و کاهش میزان مالیاتی که بر عهده آنهاست ارائه می دهد. برای. شباهت اصلی بین آنها این است که هر دو به افراد اجازه می دهند مقدار مشخصی را از درآمد ناخالص خود کسر کنند.

تفاوت عمده آنها در نحوه محاسبه آنهاست. کسر استاندارد به مالیات دهندگان اجازه می دهد تا مبلغ ثابتی را کسر کنند، در حالی که کسورات جزئی بر اساس هزینه های واقعی همراه با رسیدها و سایر مدارک مورد نیاز به عنوان مدرک است.

پرونده کنندگان باید یکی یا دیگری را انتخاب کنند. کسانی که مایل به تفصیل هستند باید از کسر استاندارد صرف نظر کنند و بالعکس. در نهایت اینکه کدام گزینه کسر صرفه جویی بیشتری را برای افراد به همراه دارد به کل تصویر مالیاتی و وضعیت مالی آنها بستگی دارد.

کسر استاندارد ۲۰۲۳

مالیات دهندگان هوشمند اکنون مشاهده اظهارنامه ۲۰۲۳ خود را آغاز خواهند کرد، حتی اگر هنوز اظهارنامه ۲۰۲۲ خود را ثبت نکرده باشند. در اینجا مبالغ کسر استاندارد ۲۰۲۳ برای کسانی که قصد دارند زودتر از آنها استفاده کنند آمده است:

< /thead>

وضعیت بایگانی کسر استاندارد ۲۰۲۲
تک یا تشکیل پرونده متاهل به طور جداگانه ۱۲۹۵۰
پرونده مشترک متاهل یا بیوه واجد شرایط ۲۵۹۰۰
رئیس خانواده ۱۹۴۰۰
حداقل ۶۵ سال یا نابینا ۱۴۰۰ دلار اضافی
حداقل ۶۵ سال سن یا نابینا (مجرد یا سرپرست خانواده) ۱۷۵۰ دلار اضافی
حداقل ۶۵ سال و نابینا مبلغ کسر اضافی دو برابر شد

خط پایین

کسر استاندارد بخش مهمی از تشکیل پرونده است. مالیات شما، و مهم است که بدانید چقدر حق دارید. تغییرات سال مالیاتی ۲۰۲۲ ممکن است بر میزان کسر شما تأثیر بگذارد، بنابراین ایده خوبی است که آماده باشید.

با درک این موضوع، ایده خوبی است. کسر استاندارد و نحوه عملکرد آن، می توانید کسورات خود را به حداکثر برسانید و در مالیات خود صرفه جویی کنید. اگر برای پیمایش کسر استاندارد و سایر کسورات به کمک نیاز دارید، ممکن است مفید باشد که با یک متخصص مالیاتی واجد شرایط مشورت کنید که می‌تواند به شما توصیه‌های دقیقی درباره نحوه ثبت صحیح مالیات و کاهش صورت‌حساب مالیاتی شما ارائه دهد.

این مطلب مفید است. به این ترتیب، می توانید بیشترین بهره را از مالیات خود ببرید و مسئولیت کلی خود را کاهش دهید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال مالیاتی، می‌توانید با تماس با IRS مشاوره مالیاتی رایگان دریافت کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی