عمومی

چه زمانی باید کسب و کار خود را در دیگری ثبت کنم؟ حالت؟

چه زمانی باید کسب و کار خود را در دیگری ثبت کنم؟
حالت؟

در دنیای به هم پیوسته امروزی، با توجه به اینکه چگونه مرزهای جغرافیایی در چشم انداز دیجیتال تقریباً وجود ندارد، تعیین زمان ثبت کسب و کار خود در یک ایالت دیگر به یک نگرانی مبرم تبدیل شده است.

افزایش پلتفرم‌های آنلاین به این معنی است که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک اغلب با تیم‌های مجازی همکاری می‌کنند، شراکت‌هایی از راه دور ایجاد می‌کنند، و با مشتریانی که هرگز رو در رو ملاقات نکرده‌اند، قرارداد می‌بندند.

در میان این وب از تعاملات جهانی. ، تشخیص مرزهای عملیات تجاری به یک چالش تبدیل می شود.

آیا ممکن است به دلیل عدم ثبت مناسب، قوانین ایالتی به صورت ناخواسته نقض شوند؟ به ما اجازه دهید این چشم انداز پیچیده را تشریح کنیم و جزئیات ثبت نام های تجاری خارج از ایالت را شفاف کنیم.

svg%3E - چه زمانی باید کسب و کار خود را در دیگری ثبت کنم؟
حالت؟

زمانی که کسب و کار خود را در ایالت دیگر واجد شرایط خارجی کنید

پیمایش در پیچیدگی های ثبت کسب و کار در ایالت دیگر می تواند پیچیده باشد. . این تصمیم به عوامل مختلفی بستگی دارد که عمدتاً حول ماهیت و میزان فعالیت های تجاری شما در ایالت جدید متمرکز است. در اینجا ملاحظات کلیدی وجود دارد که به شما در تعیین زمان انجام این مرحله حیاتی کمک می کند:

  • حضور فیزیکی: اگر LLC یا شرکت شما دارای دفتر، فروشگاه خرده فروشی یا سایر موارد فیزیکی است. با حضور در ایالت دیگر، ممکن است لازم باشد در آنجا ثبت نام کنید.
  • جلسات حضوری مکرر: تعاملات منظم و رو در رو با مشتریان در یک ایالت خاص می تواند نیاز به ثبت نام داشته باشد.
  • منبع درآمد: اگر بخش قابل توجهی از درآمد شرکت شما از فعالیت در ایالت دیگر به دست می آید، صلاحیت خارجی را در نظر بگیرید.
  • حضور کارمند< /strong>: استخدام کارگران در ایالت دیگر و پرداخت مالیات حقوق و دستمزد ایالتی یک شاخص قوی برای الزامات ثبت نام است.

مجوزهای کسب و کار ایالتی: اگر کسب و کاری را به دست آورده اید. مجوز در یک ایالت دیگر، نشانه واضحی از انجام کسب و کار در آنجا است و نیاز به ثبت نام دارد.

نمونه هایی از زمان ثبت نام

  • گسترش یک تجارت فیزیکی مانند رستوران در خطوط ایالتی.
  • عملیات در یک ایالت در حالی که به صورت فیزیکی در ایالت دیگر واقع شده است.
  • یک شریک تجاری در ایالت دیگر سهم قابل توجهی در جذب مشتری دارد.

کارگران آزاد و کسب‌وکارهای آنلاین

برای کسب‌وکارهایی مانند مشاغل آزاد که در آن کار عمدتاً آنلاین است و مشتریان در سراسر کشور هستند، ممکن است ثبت نام مبتنی بر مکان فیزیکی لازم نباشد.

به‌خاطر داشته باشید، مشاوره با یک مشاور حقوقی یا مالی می‌تواند مشاوره شخصی متناسب با شرایط کاری خاص خود ارائه دهید.

فرآیند صلاحیت خارجی

  • ارائه درخواست به دفتر وزیر امور خارجه در ایالتی که می خواهید فعالیت کنید.
  • برخی ایالت ها به گواهی صلاحیت یا بیانیه و تعیین نام توسط یک شرکت خارجی نیاز دارند.
  • ممکن است ارائه گواهی وضعیت خوب از کشور محل اقامت شما ضروری باشد.

پیامدهای حقوقی و مالی

  • میزان صلاحیت خارجی به جلوگیری از جریمه، سود مالیات های پرداخت نشده و محدودیت های قانونی مانند ناتوانی در طرح دعوی در ایالت کمک می کند.
  • اطمینان از حقوقی بودن. انطباق برای عملیات روان و اجتناب از چالش های پیش بینی نشده بسیار مهم است.

شرایط خارجی: کسب و کار در ایالت دیگر

«انجام کسب و کار» در ایالت دیگر

این را در نظر بگیرید – اگر شرکت شما به مناطقی خارج از ایالت تاسیس خود یا جایی که یک LLC تاسیس کرده اید نفوذ کند، ثبت آن در این حوزه های قضایی جدید ضروری است.

اصطلاحی که اغلب با آن مواجه خواهید شد. در این زمینه “صلاحیت خارجی” است. با تعمق در مورد عبارت «انجام کسب و کار»، بیایید آن را با مثالی تعریف کنیم: فرض کنید یک مشتری از اوکلاهاما محصول شما را خریداری می کند، اما پایگاه عملیاتی شما در نوادا است.

آیا این تراکنش تنها به شما در انجام تجارت در این کشور ترجمه می شود. اوکلاهما؟

برای روشن کردن چنین پیچیدگی‌هایی، در این شرایط، شما از نظر فنی در داخل مرزهای اوکلاهما فعالیت نمی‌کنید.

سؤالاتی که باید بپرسید تا ببینید آیا نیاز به پرونده دارید یا خیر. یک مدرک خارجی برای یک ایالت:

  • آیا LLC یا شرکت شما حضور فیزیکی در ایالت (مانند دفتر، رستوران یا فروشگاه خرده فروشی) دارد؟
  • آیا اغلب جلسات حضوری با مشتریان در ایالت برگزار می کنید؟
  • آیا بخش قابل توجهی از درآمد شرکت شما از ایالت است؟
  • آیا هیچ یک از کارکنان شما در ایالت کار می کنند. حالت؟ آیا مالیات حقوق و دستمزد ایالتی می پردازید؟
  • آیا برای مجوز کسب و کار در ایالت درخواست داده اید؟

اگر پاسخ شما به هر یک از این موارد مثبت است، کسب و کار شما ممکن است نیاز داشته باشد یک مدرک خارجی در آن ایالت ثبت کنید.

svg%3E - چه زمانی باید کسب و کار خود را در دیگری ثبت کنم؟
حالت؟

نمونه هایی از مدارک تحصیلی خارجی

در اینجا چند نمونه از موقعیت‌های متداول وجود دارد که در مواردی که نیاز به واجد شرایط بودن خارجی دارید و در مواقعی که ندارید.

  • بگذارید فرض کنیم یک رستوران در کارولینای شمالی دارید و می‌خواهید به کارولینای جنوبی گسترش دهید. . باید یک مدرک خارجی در کارولینای جنوبی ثبت کنید.
  • شما کسب و کار خود را در نوادا ثبت کرده اید، اما از نظر فیزیکی در کالیفرنیا قرار دارید. شما باید در کالیفرنیا واجد شرایط خارجی باشید.
  • شما در ماساچوست زندگی می کنید و شریک تجاری شما در کالیفرنیا زندگی می کند. این شرکت در ماساچوست تأسیس شده است، اما اخیراً شریک شما بیشتر مشتریان شرکت شما را آورده و با آنها در کالیفرنیا ملاقات کرده است. شما باید واجد شرایط کسب و کار در کالیفرنیا باشید.
  • شما یک فریلنسر هستید که یک LLC برای کسب و کار خود در فلوریدا تشکیل داده اید. شما اکثر کارهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهید و مشتریانی در سراسر کشور دارید. در این مورد، شما نیازی به ارائه مدرک خارجی ندارید، زیرا اغلب در ایالت دیگری ملاقات فیزیکی ندارید. فقط به این دلیل که شما از مشتریان ایالت های دیگر درآمد کسب می کنید به این معنی نیست که طبق قانون در آنجا معاملات تجاری انجام می دهید.

اگر در مورد اینکه آیا کسب و کار شما نیاز به انجام این کار دارد یا خیر سؤالی دارید. واجد شرایط خارجی هستید، باید با وکیل یا حسابدار خود چک کنید.

svg%3E - چه زمانی باید کسب و کار خود را در دیگری ثبت کنم؟
حالت؟

چگونه واجد شرایط خارجی شوید

وقتی به دنبال گسترش فعالیت های تجاری خود فراتر از کشور خود هستید، ضروری است که از رویه های لازم آگاه باشید. این شامل ارسال یک درخواست، معمولاً به دفتر وزیر امور خارجه در ایالتی است که شما هدف آن هستید.

این سند ممکن است به عنوان گواهی اقتدار یا در برخی موارد، بیانیه و تعیین توسط یک خارجی نامیده شود. شرکت.

اگر پیمایش در این مورد دلهره آور به نظر می رسد، نیازی به نگرانی نیست. شما این امکان را دارید که مستقیماً با دفتر وزیر امور خارجه در ارتباط باشید یا با تخصص آژانسی که در راه اندازی اولیه کسب و کار شما کمک کرده است، استفاده کنید. آنها به خوبی مجهز هستند تا شما را راهنمایی کنند.

درگیر شدن در تجارت بین ایالتی فقط مربوط به کاغذبازی نیست. این در مورد اطمینان از این است که در هر ایالت درگیر وضعیت خوبی دارید.

این مهم است که بدانید، اگرچه روند ثبت نام ممکن است ساده به نظر برسد، اما نکات ظریفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

چندین ایالت وجود دارد. از شما می‌خواهد گواهی خوبی از ایالتی که LLC یا شرکت شما در ابتدا در آنجا ثبت شده است، ارائه دهید.

در اصل، این امر تأیید می‌کند که شما با مالیات‌های خود کوشا بوده‌اید و از تمام پرونده‌های الزامی در آن پیروی کرده‌اید. ایالت شما.

svg%3E - چه زمانی باید کسب و کار خود را در دیگری ثبت کنم؟
حالت؟

خط نهایی

معهد بودن قانونی به واجد شرایط بودن خارجی موضوع ساده ای نیست. پیروی از مقررات، کسب‌وکار شما را در برابر جریمه‌های بالقوه سنگین، سود تعلق گرفته و وظیفه دلهره‌آور بازپرداخت مالیات برای دوره‌هایی که به‌صورت ثبت‌نشده فعالیت می‌کردید محافظت می‌کند.

فراتر از پیامدهای مالی، یک بعد قانونی نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اگر کسب‌وکار شما ثبت نشده باشد، نمی‌توانید از نظر قانونی در آن ایالت شکایتی را شروع کنید – حقی که مطمئناً می‌خواهید آن را حفظ کنید.

اولویت‌بندی این مرحله قانونی چیزی فراتر از رعایت مقررات است. این در مورد تقویت آینده کسب و کار شما در برابر چالش های پیش بینی نشده و شکست های احتمالی است.

برای کمک به شما برای ارزیابی سریع اینکه آیا ممکن است نیاز به واجد شرایط بودن در یک کشور خارجی داشته باشید، به جدول مقایسه زیر مراجعه کنید که معیارهای کلیدی مورد بحث در این را خلاصه می کند. مقاله:

معیارها توضیحات آیا باید واجد شرایط خارجی باشم؟
حضور فیزیکی داشتن دفتر، رستوران، فروشگاه خرده فروشی، یا سایر مراکز فیزیکی در ایالت دیگر. بله
جلسات حضوری برگزاری مکرر جلسات رودررو با مشتریان یا شرکا در ایالت دیگر. بله
درآمد بخش قابل توجهی از درآمد شرکت از آن ایالت است. بله
کارمندان اگر کارمندانی دارید که در ایالت کار می کنند و مالیات حقوق و دستمزد ایالتی می پردازید. بله
مجوز کسب و کار برای درخواست یا داشتن مجوز کسب و کار در ایالت . بله
کسب و کار آنلاین انجام کسب و کار عمدتاً به صورت آنلاین با مشتریان از ایالت های مختلف، بدون تعامل فیزیکی مکرر. خیر
تراکنش تک یک تراکنش ایزوله مانند فروش به مشتری در ایالت دیگر بدون سایر عملیات تجاری فیزیکی در آنجا. خیر

< iframe title="چگونه از شرکت یا LLC خود در یک ایالت دیگر استفاده کنید [شرایط خارجی]" width="618" height="348" data-ezsrc="https://www.youtube.com/embed/y4TB_yuPLKU?feature= oembed" frameborder="0" allow="accelerometer; پخش خودکار؛ clipboard-write; رسانه های رمزگذاری شده ژیروسکوپ; تصویر در تصویر؛ اشتراک‌گذاری وب" allowfullscreen="" class="ezlazyload"/>

نقشه عکس از طریق Shutterstock

CorpNet تشکل‌های تجاری، تشکیل پرونده، ثبت مالیات ایالتی، و خدمات انطباق شرکتی را در همه ۵۰ ایالت ارائه می‌کند. خدمات بایگانی سریع و ۲۴ ساعته در صورت درخواست در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی