عمومی

کسب و کار خود را با این روزهای ملی در ماه فوریه بازاریابی کنید 2023

کسب و کار خود را با این روزهای ملی در ماه فوریه بازاریابی کنید
۲۰۲۳

تعطیلات ملی می تواند راهی سرگرم کننده و به موقع برای بازاریابی یک کسب و کار باشد. روزهای ملی زیادی در ماه فوریه وجود دارد که ممکن است مربوط به مشاغل مختلف باشد. در اینجا نگاهی به برخی موارد در تقویم این ماه داریم.



چرا باید کسب و کار خود را در فوریه بازاریابی کنید؟

<به طور کلی بازاریابی یک کسب و کار کوچک در تمام سال سودمند است. اما در اینجا چند دلیل خاص برای ادامه تلاش‌هایتان در ماه فوریه وجود دارد:

  • در زمان آهسته‌تری استفاده کنید: بسیاری از مصرف‌کنندگان هنوز در حال بهبودی از تعطیلات هستند و هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنند. زمان در خانه در ماه فوریه آنها ممکن است برای حمایت از کسب و کار شما نیاز به فشار بیشتری داشته باشند.
  • در بین رقبای خود متمایز شوید: از آنجایی که زمان برای بسیاری از کسب و کارها کند است، ممکن است در این ماه سر و صدای کمتری از سوی رقبای شما وجود داشته باشد. . از این فرصت استفاده کنید تا کسب و کار خود را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دهید.
  • از مناسبت های هدیه دادن استفاده کنید:روز ولنتاین یکی از محبوب ترین تعطیلات فوریه است. و مردم اغلب برای عزیزانشان هدایایی می خرند، بنابراین برای کسب و کارهایی که گل، شکلات و موارد دیگر می فروشند بسیار مناسب است.
  • به مشتریان در عادات روزانه کمک کنید: بعد از سال جدید، مردم می توانند هنوز وارد یک ریتم روزانه می شود. و بسیاری در حال تعدیل انتظارات بالا از قطعنامه های خود هستند. بنابراین ممکن است هنوز زمانی وجود داشته باشد که محصولات یا خدمات خود را با روال‌های معمول جدید مرتبط کنید.
  • پیشنهادات خود را با سایر تعطیلات ملی مرتبط کنید: مناسبت‌های زیادی در ماه فوریه وجود دارد که ممکن است چنین باشد. مربوط به کسب و کار شما فهرست زیر را بررسی کنید.

svg%3E - کسب و کار خود را با این روزهای ملی در ماه فوریه بازاریابی کنید
2023

این روزهای ملی فوریه را جشن بگیرید

اگر می خواهید از روزهای ملی برای تبلیغ کسب و کار خود در ماه فوریه استفاده کنید، در اینجا چند مورد محبوب وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

بهمن. ۱ – روز ملی شکلات تیره

بلاگرهای مواد غذایی، نانوایی ها و فروشگاه های هدیه می توانند از این روز برای ارائه غذاهای ویژه در مورد محصولات یا دستور العمل هایی که شامل این ماده محبوب.

بهمن. ۲ – گراندهاگ روز

آیا گراز خاکی سایه خود را دید؟ بسیاری از کسب‌وکارها محتوای سرگرم‌کننده‌ای در رسانه‌های اجتماعی پیرامون این تعطیلات ایجاد می‌کنند.

بهمن. ۳ – روز ملی کیک هویج

رستوران ها و نانوایی ها ممکن است دسر یا غذاهای ویژه را برای جشن گرفتن این روز ارائه دهند.

< span class="ez-toc-section" id="Feb_4_-_National_Hemp_Day"/>۴ فوریه – روز ملی کنف

کنف است یک ماده محبوب برای همه چیز از لباس گرفته تا لوازم التحریر. برای این محصولات محصولات ویژه ارائه دهید یا یک کمپین آموزشی در مورد مطالب ایجاد کنید.

Feb. 5 – روز جهانی نوتلا

نوتلا را با ارائه غذاهای ویژه فروشگاه مواد غذایی یا ارسال دستور العمل های منحصر به فرد به صورت آنلاین جشن بگیرید.

بهمن. ۶ – روز ملی ماست منجمد

فروشگاه های ماست منجمد در این روز به لطف فروش و رویدادهای ویژه می درخشند.

بهمن. ۷ – ملی ارسال کارت به یک دوست

فروشگاه های هدایا و خرده فروشان لوازم التحریر دست ساز می توانند با تبلیغ نامه نگاری توجه را جلب کنند.

بهمن. ۸ – روز اینترنت امن‌تر

ارائه‌دهندگان خدمات فناوری اطلاعات و سازمان‌های حرفه‌ای می‌توانند نکات مفیدی را در این تعطیلات به اشتراک بگذارند.

فوریه ۹ – روز ملی پیتزا

فروشگاه‌های پیتزا، خواربارفروشی‌ها، و حتی وبلاگ‌نویسان دستور غذا می‌توانند این غذای محبوب را با محتوای آنلاین و فروش سرگرم‌کننده جشن بگیرند.< /p>

بهمن. ۱۱ – روز ملی مخترعان

اگر محصول منحصر به فردی اختراع کرده اید، از این موقعیت برای به اشتراک گذاشتن داستان یا نکات خود برای مخترعان دیگر استفاده کنید.< /p>

بهمن. ۱۲ – یکشنبه سوپر بول

محتوای آنلاین زیادی حول بازی بزرگ می چرخد، از دستور العمل های اسنک گرفته تا رویدادها در بارهای ورزشی محلی.

بهمن. ۱۳ – روز گالنتین

این روزی است برای جشن گرفتن دوستی های زنانه. بنابراین فروشگاه‌های هدیه، رستوران‌ها و مکان‌های رویداد می‌توانند رویدادها یا فروش‌هایی ایجاد کنند.

فوریه ۱۴ – روز ولنتاین

روز ولنتاین احتمالاً بزرگترین مناسبت هدیه دادن در ماه فوریه است. بنابراین، هر کسب‌وکاری که هدایا می‌فروشد، همراه با رستوران‌ها و مکان‌های قرار ملاقات شبانه، می‌تواند این تاریخ را در مواد بازاریابی قرار دهد.

بهمن. . ۱۵ – روز آگاهی مجردها

روز بعد از روز ولنتاین، مجردها جشن گرفته می شود. برخی از افراد ممکن است با دوستان مجرد برای گردش در رستوران ها یا بارها دور هم جمع شوند.

بهمن. ۱۷ – روز ملی مراقبان

امکانات زندگی کمکی و سایر مشاغلی که به سالمندان و خانواده های آنها خدمت می کنند می توانند از این مناسبت برای شناسایی مراقبان استفاده کنند.

بهمن. ۱۸ – روز ملی شراب نوشیدنی

شراب‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و بارها می‌توانند تبلیغات ویژه‌ای را برای دوستداران شراب ارائه دهند.

بهمن. ۲۰ – روز رئیس جمهور

روز رئیس جمهور در سومین دوشنبه فوریه برای جشن تولد جورج واشنگتن جشن گرفته می شود. بسیاری از کسب و کارها این روز را تعطیل می کنند و/یا تخفیف های ویژه ارائه می دهند.

فوریه. ۲۱ – سه شنبه چاق

سه شنبه چاق آخرین روزی است که بسیاری از مردم قبل از شروع روزه غذاهای چرب و مقوی می خورند. رستوران‌ها و نانوایی‌ها ممکن است غذاهای ویژه ارائه دهند.

بهمن. ۲۲ – روز ملی مارگاریتا

گروه ها را به رستوران خود دعوت کنید و در روز مارگاریتا غذاهای ویژه ارائه دهید.

فوریه. ۲۴ – روز ملی چیپ تورتیلا

روز چیپ تورتیلا ممکن است در رستوران‌ها و/یا فروشگاه‌های مواد غذایی مکزیکی پرطرفدار باشد.

بهمن ۲۸ – روز ملی دندان پری

دندانپزشکان و مشاغل مراقبت از کودک می توانند در این تعطیلات محتوای آموزشی سرگرم کننده ایجاد کنند.

< span class="ez-toc-section" id="National_Weeks_in_February_2023_You_Dont_Want_to_Miss"/>هفته های ملی در فوریه ۲۰۲۳ شما نمی خواهید از دست بدهید

برخی از جشن ها در ماه فوریه در طول یک هفته پخش می شوند. در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است به مشاغل خاصی مرتبط باشند.

فوریه ۱ تا ۷ – هفته ملی تشخیص بیمار

دفاتر پزشکی می توانند پیام های تشکر ارسال کنند یا بیماران خاص را در این هفته شناسایی کنند.

<بهمن. ۶ تا ۱۰ – هفته غرور ملی در خدمات غذایی

کارمندان را درگیر کنید و داستان ها را به صورت آنلاین یا از طریق مواد بازاریابی به اشتراک بگذارید تا استعدادهای برتر بیشتری را جذب کنید.

بهمن. ۶ تا ۱۲ – هفته ملی قدردانی از نویسندگان آزاد

پیام های قدردانی را به اشتراک بگذارید یا به فریلنسرهای تیم خود امتیاز دهید.

بهمن. ۶ تا ۱۲ – هفته بین‌المللی شبکه

گروه‌های تجاری و دفاتر می‌توانند رویدادهای شبکه را برای تشویق مشارکت و افزایش عضویت میزبانی کنند.

بهمن. ۱۲ تا ۱۸ – هفته ملی کمد لباس دست دوم

فروشگاه‌های گران‌فروشی، فروشندگان قدیمی، و تولیدکنندگان محتوا، همگی می‌توانند مزایای خرید دست دوم را به اشتراک بگذارند و سرگرمی ارائه دهند. رویدادها و موارد ویژه.

بهمن . ۱۴ تا ۲۱ – هفته آموزش مراقبت از آلزایمر و دمانس

مراکز مراقبت از حافظه و جوامع کمکی ممکن است میزبان کارگاه‌هایی باشند یا نکات مفیدی را به‌صورت آنلاین برای خانواده‌ها به اشتراک بگذارند.

این تعطیلات ماهانه فوریه را فراموش نکنید

آیین های ماهانه نیز وجود دارد که در تمام فوریه پخش می شود. کسب‌وکارها ممکن است تبلیغات یا کمپین‌های مداومی ایجاد کنند تا آگاهی را گسترش دهند و محتوای خود را به این موارد مرتبط کنند.

ماه تاریخ سیاه

ماه تاریخ سیاه‌پوستان مشارکت‌ها را جشن می‌گیرد و مبارزاتی را که سیاه‌پوستان آمریکایی با آن روبرو بوده‌اند، قدردانی می‌کند. بسیاری از کسب و کارها محتوای آموزشی را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند یا کارگاه های آموزشی را میزبانی می کنند.

ماه قلب آمریکا

دفترهای پزشک و مشاغل مرتبط با سلامتی می توانند دستور العمل های سلامت قلب و نکات زندگی سالم را در طول ماه به اشتراک بگذارند.

ماه ملی پیشگیری از سرطان

این فرصت دیگری برای کسب و کارهای مرتبط با سلامت است تا نکات پیشگیری را به اشتراک بگذارند.

ماه سلامت دندان کودکان

مطب های دندانپزشکی می توانند از این به عنوان یادآوری برای برنامه ریزی قرار ملاقات ها و اشتراک گذاری نکات آنلاین.

ماه مسئول صاحب حیوان خانگی

کسب و کارهای مراقبت از حیوانات خانگی می توانند نکاتی را با مشتریان به اشتراک بگذارند یا موارد ویژه را در rela ارائه دهند محصولات تد.

ماه ملی صبحانه گرم

رستوران‌ها می‌توانند صبحانه‌های ویژه را در تمام طول ماه ارائه دهند.

ماه ملی میان‌وعده

وبلاگرهای دستور غذا می توانند در تمام ماه دستور العمل های اسنک منحصر به فرد را به اشتراک بگذارند، یا فروشگاه های مواد غذایی ممکن است نمایش های سرگرم کننده میان وعده ایجاد کنند.

فوریه به چه ماه معروف است؟

فوریه بخشی از زمستان در نیمکره شمالی و تابستان است در نیمکره جنوبی مهم ترین تعطیلاتی که در ایالات متحده جشن گرفته می شود، روز ولنتاین است. این همچنین کوتاه‌ترین ماه سال است، با تنها ۲۸ روز (یا ۲۹ روز در سال‌های کبیسه).

یک کسب و کار کوچک در ماه فوریه چه پستی در رسانه های اجتماعی باید ارسال کند؟

محتوای رسانه های اجتماعی محتمل است بسته به صنعت و جایگاه شما متفاوت است. اما بسیاری از کسب و کارها محتوا را به روز ولنتاین یا زمستان گره می زنند. برخی نیز برای به رسمیت شناختن ماه تاریخ سیاه پوست، محتوای مرتبط با عدالت اجتماعی را ارسال می کنند.

چگونه می توانید کسب و کار خود را در فوریه تبلیغ کنید؟

شما می توانید کسب و کار خود را در ماه فوریه با گره زدن آن به روزهای ملی مختلف، از جمله روز ولنتاین، روز رئیس جمهور و حتی روز ملی مارگاریتا، تبلیغ کنید. فهرست کامل تعطیلات فوریه را در بالا مشاهده کنید.

شاید هم دوست داشته باشید:

تصویر: Envato Elements< /em>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی