عمومی

کسب و کارهای کوچک باید بدون کد وارد شوند: در اینجا دلیل آن است

کسب و کارهای کوچک باید بدون کد وارد شوند: در اینجا دلیل آن است

تکنولوژی محرک اصلی توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای بشریت بوده است. اختراعاتی مانند اتومبیل، تلفن، اینترنت و رایانه همه با در دسترس بودن برای افراد معدودی شروع شدند، اما اکنون تقریباً برای همه در دسترس هستند. جنبش بدون کد به دنبال توسعه ایده تولید انبوه با ایجاد آن است. استفاده و ایجاد نرم افزار برای غیر برنامه نویسان آسان تر است.

ایده نرم افزار بدون کد و توسعه ده ها سال است که وجود داشته است. آنهایی از ما که به اندازه کافی بزرگ هستند که روزهای DOS را به خاطر بسپارند، از سختی نیاز به دانستن برنامه نویسی برای کار با رایانه آگاه هستند. کسانی که کمی جوانتر هستند ممکن است به یاد داشته باشند که یک وب سایت شخصی Geocities با استفاده از HTML ایجاد کردند، در حالی که اکنون می توانید به راحتی در عرض چند دقیقه یک سایت بدون HTML ایجاد کنید.

این فناوری‌های کم و بدون کد، انجام عملیات پیچیده را برای افراد آسان‌تر کرده است. =”https://www.inc.com/joan-westenberg/why-no-code-entrepreneurship-is-a-powerful-shift-for-startup-founders.html”>دانش فنی کم تا بدون . فرآیندهایی مانند ایجاد یک سایت شرکتی، مدیریت امور منابع انسانی، و به روز رسانی موجودی ها را می توان به راحتی توسط سازمان ها اجرا کرد.

No-Code مقرون به صرفه است

توسعه نرم افزار تجارت آسانی نیست و به این ترتیب، نیاز به دانش تخصصی دارد تا از ابتدا ساخته شود. با وجود صدها زبان برنامه نویسی، پلتفرم و محدودیت های سخت افزاری، اکثر کسب و کارها مجبورند یک یا چند برنامه نویس را استخدام کنند. این البته به این معنی است که شما برای زمان و تلاش آنها هزینه خواهید کرد.

در حالی که هزینه مالی آن است. یک مشکل برای اکثر مشاغل کوچک، مشکل زمان نیز وجود دارد. انتظار برای توسعه پلتفرم های نرم افزاری شما می تواند برای عملیات شما مضر باشد. در حالی که می‌توانید در حین کار توسعه را انتخاب کنید، این ممکن است منجر به کد اسپاگتی، عملکرد ضعیف، و اشکالات یا آسیب‌پذیری‌های پایان ناپذیر شود.

در نهایت، در نظر بگیرید که هنگام استخدام توسعه دهندگان، باید آنها را مدیریت کنید. حتی اگر یک شرکت خارجی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد، از شما خواسته می شود که با پیشرفت و مزاحمت های کوچک همراه باشید.

با انتخاب راه حل های بدون کد، فرآیند راه اندازی کوتاه تری را طی خواهید کرد. علاوه بر این، مطمئناً اسناد و پشتیبانی مستقیم خواهید داشت.

No-Code بسیار قابل تنظیم است

در حالی که به اندازه نرم افزارهای توسعه یافته از ابتدا قابل تنظیم نیستند، راه حل های بدون کد قابل تنظیم هستند.

هوش مصنوعی را مثال بزنید. این فناوری برای مدت طولانی در علم، طراحی، بازی و ارتباطات به کار گرفته شده است. اکنون، پلتفرم هایی مانند Appy Pie وجود دارد که از هوش مصنوعی برای توسعه بدون کد استفاده می کند. این بدان معنی است که افراد و مشاغل می توانند از یک راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی بدون کد برای ایجاد برنامه های کاربردی بدون نیاز به نوشتن کد استفاده کنند.

در گذشته، No-code به دلیل وجود APIها و سایر ابزارهای یکپارچه سازی بسیار محدود بود. اکنون، پلتفرم‌های بدون کد می‌توانند برای نوشتن کد استفاده شوند و به هر کسب‌وکاری اجازه می‌دهند تا ابزارهای بسیار شخصی‌سازی شده ایجاد کنند.

بعضی از پلتفرم‌ها حتی از شما نیازی به نوشتن کد ندارند، زیرا در واقع از یک صدا مبتنی بر صدا استفاده نمی‌کنند. کد تولید کننده متن به برنامه سفارشی‌سازی راه‌حل‌های بدون کد به حوزه‌هایی مانند برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، وب‌سایت‌ها، دارایی‌های دیجیتال، ربات‌های گفتگو و موارد دیگر گسترش می‌یابد. با هوش مصنوعی هایی مانند Dall.E که تصاویر را از متن ایجاد می کنند، هوش مصنوعی مطمئناً بدون کد را بیشتر گسترش می دهد. راه حل ها.

No-Code بهره وری تیم شما را بهبود می بخشد

برای مدت طولانی، ماکروها و اسکریپت ها توسط افراد آگاه به فناوری برای خودکارسازی کارهای تکراری استفاده می شد. این شکل از اتوماسیون می تواند زمان زیادی را برای هرکسی که پس از مدتی دست و پنجه نرم کردن با کد از آن استفاده می کند، صرفه جویی کند. متأسفانه، برنامه‌هایی مانند Excel و Autohotkeys از کاربران خود می‌خواهند که نوعی زبان برنامه‌نویسی را بدانند.

با معرفی ابزارهای بدون کد در گردش کار خود، در را به روی تیم خود برای بهبود بهره وری باز می کنید. از چند جهت پلتفرم‌های بدون کد به اعضای تیم اجازه می‌دهند تا با خودکار کردن گردش کار خود، از شر کارهای غیر ضروری خلاص شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهد روی اولویت‌ها تمرکز کنند.

جنبه مهم دیگری که باید در نظر گرفت این است که با اتوماسیون، احتمال خطای انسانی نیز کاهش می یابد. این امر به ویژه با رشد کسب و کار شما و استخدام اعضای جدید تیم به دلیل بسته شدن شکاف مهارتی که فرض می‌کند بسیار مهم است.

No-Code یک کد نیست. تعهد دائمی

یکی از بزرگترین ترس های هر کسب و کاری این است که با انتخاب یک راه حل نرم افزاری خاص در حال ایجاد یک تعهد دائمی در گذشته، من با افرادی آشنا شده ام که هرگز به دنبال گزینه های نرم افزاری جایگزین نبوده اند. اگرچه این ترس در یک نقطه قابل درک بود، اما دیگر قابل درک نیست.

همانطور که کسب و کارها رشد می کنند، آنها نیز رشد می کنند. نیاز دارد. خبر خوب این است که اکثر راه‌حل‌های نرم‌افزاری بدون کد اکنون تمام تلاش خود را می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که داده‌ها می‌توانند به راحتی در صورت نیاز صادر شوند (و وارد شوند). این امر ضروری است زیرا به شما امکان می دهد در صورت نیاز حرکت کنید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که عملیات شما تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

این سهولت واردات و صادرات، حرکت از یک راه حل بدون کد به راه حلی دیگر را به یک شاهکار آسان تبدیل می کند. مهم نیست که راه حل جدید بدون کد، کم کد یا فول کد باشد. اگر بخواهید ابزارهای خود را از ابتدا طراحی کنید، سکوهای مهاجرتی مطمئناً در ۹۰٪ مواقع سردرد خواهند داشت. به عبارت دیگر: با بدون کد، تنها راه بالاست.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی