عمومی

کسب و کارهای کوچک 162.9 میلیارد دلار در فدرال دریافت کردند قراردادها

کسب و کارهای کوچک ۱۶۲٫۹ میلیارد دلار در فدرال دریافت کردند
قراردادها

دولت بایدن هریس ۲۶٫۵ درصد از دلارهای قراردادی فدرال را به مشاغل کوچک اعطا کرد که بیش از هدف اولیه ۲۳ درصدی آنها بود. این معادل ۱۶۲٫۹ میلیارد دلار سرمایه گذاری است، افزایش ۸٫۷ میلیارد دلاری نسبت به سال مالی قبل، که به طور قابل توجهی اقتصاد کسب و کارهای کوچک را تقویت می کند.

مدیر ایزابلا کاسیاس گوزمن بیان می کند که دولت بایدن از طرح هایی حمایت می کند که رشد اقتصادی را تقویت می کند و در عین حال موانع را در قراردادهای فدرال کاهش می دهد. سطح رکورد مخارج قرارداد با مشاغل کوچک بیش از یک میلیون شغل را در بخش هایی مانند تولید، ساخت و ساز، تحقیق و توسعه پشتیبانی می کند.

اداره مشاغل کوچک (SBA) در تعیین اهداف قرارداد برای هر آژانس نقش اساسی دارد و از نزدیک با خریداران دولتی برای اولویت دادن به مشاغل کوچک در فرآیندهای تدارکاتی همکاری می کند. ده آژانس نمره “A+” دریافت کردند و به ده آژانس دیگر نمره “A” اعطا شد.

عملکرد کلی دولت فدرال برای سال مالی ۲۰۲۲ چندین نکته برجسته را به نمایش می گذارد:

کارت امتیازی تدارکات فدرال مشاغل کوچک ابزار مهمی برای ارزیابی اثربخشی آژانس‌های فدرال در تحقق اهداف قراردادهای تجاری کوچک است. SBA تضمین می کند که دولت فدرال اهداف قانونی در سراسر دولت را که در قانون مشاغل کوچک برای هر دسته تعیین شده است برآورده می کند یا از آن فراتر می رود. این تعهد به مشارکت و موفقیت کسب‌وکارهای کوچک در قراردادهای دولتی، گامی رو به جلو در حمایت از رشد کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی است.

برای آخرین‌ها، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

Elemente/Image. pan id=”ezoic-pub-ad-placeholder-633″ class=”ezoic-adpicker-ad”/>

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی