عمومی

صاحبان مشاغل کوچک فضای اداری را رها می کنند

صاحبان مشاغل کوچک فضای اداری را رها می کنند

کسب و کارهای کوچک با سرعت بیشتری نسبت به رقبای بزرگتر فضای اداری را رها می کنند، و در ترجیح مدل کسب و کار در خانه، شرکت های بزرگتر نیز ممکن است به زودی از آن پیروی کنند.

اینها یافته‌های دو مطالعه اخیر بود که روندهای مربوط به فضای اداری و ترجیحات کارگران را بررسی کردند. یک مطالعه توسط شرکت وام‌دهی تجاری، Clarify Capital انجام شد. در این مطالعه از ۶۶۳ صاحب کسب و کار کوچک در مورد اجاره فضای اداری و اینکه چه چیزی بر چنین تصمیماتی تأثیر می گذارد، سؤال شد. این نشان داد که از هر چهار صاحب کسب و کار سه نفر در حال حاضر فضای اداری را اجاره نمی کنند. از بین کسانی که فضای اداری را اجاره می کنند، از هر چهار نفر یک نفر آن را با وام تجاری تامین می کند. ۱۶ درصد از صاحبان مشاغل کوچک که در حال حاضر فضای اداری را اجاره می کنند، قصد کاهش یا حذف آن را در سال آینده دارند. این مطالعه نشان داد که ۲۴ درصد قصد دارند ظرف پنج سال آینده همین کار را انجام دهند.

این نظرسنجی نشان داد که هزینه مهمترین عامل تأثیرگذار بر تصمیمات اجاره فضای اداری است و ۵۲ درصد از صاحبان مشاغل کوچک هزینه را به عنوان هزینه ذکر کردند. تأثیرگذار اولیه ۴۱ درصد گفتند که مکان یک عامل کلیدی است. به دنبال آن نیاز به فضای اداری برای تصمیم‌گیری در شرکت وجود داشت و ۲۳ درصد از صاحبان مشاغل کوچک به این دلیل اشاره کردند.

تحقیقات Clarify Capital به شرح زیر است تحلیل قبلی توسط نیویورک تایمز، که نشان داد اکثر شرکت های بزرگتر هنوز فضای اداری را اجاره می کنند. بر اساس این مطالعه، در سال ۲۰۲۳، ۸۰ درصد از ۱۴۳ کارگر ۱۶ تا ۲۴ ساله ایالات متحده به طور تمام وقت در دفاتر کار می کردند. ۲۰٪ باقیمانده تقریباً به طور مساوی بین کار به طور کامل در خانه و کار در ترتیبات ترکیبی تقسیم شدند.

با این حال، همانطور که آماری که اخیراً توسط USA Today منتشر شده است، ۴۲٪ از کارکنان اداری مایل به دریافت ۱۰٪ هستند. کاهش دستمزد به منظور داشتن انعطاف‌پذیری کار از راه دور.

با توجه به این که تعداد زیادی از کارمندان هنوز کار در منزل را ترجیح می‌دهند، شرکت‌های بزرگتر ممکن است از رقبای کوچکتر خود در کاهش فضای اداری پیروی کنند.< /p>

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی