عمومی

کتاب غیرمنتظره ای که تیم فریس فکر می کند همه باید بخوانند یک بار (او آن را 10 برابر خوانده است)

کتاب غیرمنتظره ای که تیم فریس فکر می کند همه باید بخوانند
یک بار (او آن را ۱۰ برابر خوانده است)

خوانندگان همیشگی این ستون می دانند که من از طرفداران پر و پا قرص سفر هستم یا بهتر است اگر بتوانید آن را تکان دهید، مدت اقامت در خارج از کشور . زندگی در چند کشور مختلف برای من تحول آفرین بوده است. من گاهی اوقات درس های قدرت بخش، گاهی وحشیانه را یاد گرفته ام در مورد توانایی ها و محدودیت های خودم، دانش خود را در مورد جهان به طور گسترده گسترش داد، تحمل ناراحتی و عدم اطمینان خود را افزایش داد، و همچنین (و این نکته کوچکی نیست) فقط سرگرمی زیادی داشتم.

من همچنین از طریق کارم می دانم که هیچ کمبودی در مطالعات وجود ندارد که نشان دهد من آدم عجیبی نیستم. تحقیقات حاکی از قدرت افزایش ذهن و افزایش شغل سفر.

که دلیل خوبی برای در نظر گرفتن دوره کاری به عنوان عشایر دیجیتال یا عشایر قدیمی. و همچنین دلیل خوبی برای اینکه ممکن است بخواهید کتابی در این زمینه بخوانید مانند %۲۰%D8%A7%D8%AB%D8%B1%20%D8%B1%D9%88%D9%84%D9%81%20%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B3.%20

طبق گفته کارآفرین و نویسنده تیم فریس، این کتابی است که کاملاً همه باید بخوانند، حتی اگر فکر مهاجر بودن شما را در کهیر کند. حتی اگر هرگز پا در خارج از کشور نگذاشته اید، او اصرار دارد، فکر کردن به معاوضه سفر راهی ایده آل برای تعمیق تعریف خودتان از موفقیت است. و اگر منظور خود را از این اصطلاح ندانید، هرگز موفق نخواهید شد.

معرفی “چهار اساسی” فریس 

در یک قسمت ۲۰۱۹ از پادکست او الف>، فریس «چهار اساسی» یا چهار کتابی را که به طراحان و کارآفرینان مشتاق سبک زندگی توصیه کرد، در کتاب خود، هفته کاری ۴ ساعته. او می نویسد: «خیلی وقت پیش بود» (به شوخی «زمانی که مو داشتم») اما «هنوز ارزش خواندن را دارند».

سه تا از کتاب‌های موجود در فهرست، استانداردهای کسب‌وکار هستند که به موضوعاتی مانند مدل‌های کسب‌وکار موفق، رویاهای بزرگ، و از دام های کارآفرینی که باید اجتناب کرد. همه آنها معقول و شایسته به نظر می رسند، اما انتخاب نهایی فریس توجه من را به خود جلب کرد زیرا اصلا شبیه بقیه نیست. این — شما حدس زدید — کتاب پاتس است.

“این در واقع کتابی است که باعث شد من از بهانه تراشی دست بکشم و برای یک سفر طولانی وقفه به خارج از کشور چمدان کنم.” فریس می گوید و اضافه می کند که از آن زمان تاکنون حداقل ده بار کتاب را خوانده است. اما چیزی که توصیه فریس را بسیار جالب می کند این است که چگونه او کتاب را برای کسانی که خیال سفر به جهان را ندارند، ارائه می دهد.

“آن را تخفیف ندهید زیرا زیرنویس دارای “سفر جهانی طولانی مدت” است. شاید این چیزی نیست که شما می خواهید انجام دهید، اما موارد زیادی را پوشش می دهد.» او ادامه می دهد. “این برای تعیین مقصد شما مفید است – اگر به سفر فکر می کنید …. اما همچنین شامل گزیده های عالی از ولگردها، فیلسوفان و کاشفان معروف و همچنین حکایت هایی از مسافران عادی است. و این واقعاً یک فلسفی است. بازنشانی کنید.”

فریس قول می‌دهد که کتاب به شما کمک می‌کند بفهمید به کجا می‌خواهید بروید — به معنای یک کشور خاص یا نوع خاصی از سبک زندگی است.

“این کتاب به شما کمک می کند تا برای زمان ارزش بیشتری قائل شوید- ثروت، در حالی که محدودیت‌های پول را به‌عنوان ارز تشخیص می‌دهد، در نهایت، اکثر مردم می‌خواهند آن را با تجربه‌ای که به آنها احساس می‌دهد مبادله کنند.» او توضیح می‌دهد. “بنابراین واقعاً به ساختارشکنی تفکر خود در مورد مادی‌گرایی، موفقیت که با پول اندازه‌گیری می‌شود، و تله‌هایی که همه ما در آن گرفتار می‌شویم، تله‌هایی که همه ما در نقاط مختلف تسلیم می‌شویم، کمک می‌کند.”

قبل از اینکه بتوانید به موفقیت برسید، باید آن را تعریف کنید.

موفقیت، همانطور که قبلاً اشاره کردم، خیلی خود-تعریف کننده نیست. یک قدم ضروری اولیه برای موفق شدن باید به پی ببرید موفقیت دقیقا برای شما چه معنایی دارد. آیا استقلال مالی است؟ آیا زمانی است که با خانواده خود بگذرانید؟ تجارب گسترده ای دارید؟ تأثیر مثبتی بر دیگران دارید؟ زیبایی را به دنیا بیاورید؟ پشیمانی را به حداقل می‌رسانید؟ اینکه دیگران بگویند شما چنین بودید یک فرد خوب در مراسم تشییع جنازه شما؟ یا، به احتمال زیاد، تعادل دشوار بسیاری از این اهداف؟ (یادداشت جانبی: فریس متفکرانه درباره تعریف متحول خودش از موفقیت صحبت کرده است. /a>.) 

ایجاد یک تجارت بلندپروازانه و مهندسی شده (و اجتناب از بمب هایی که می توانند شما را منفجر کنند. تلاش‌ها)، که ظاهراً سایر کتاب‌های «چهار اساسی» به شما کمک می‌کنند، همه خوب و خوب هستند. اما قبل از اینکه خیلی در مسیر انجام چنین کاری قرار بگیرید، باید بدانید که چرا این کار را انجام می دهید. و این همان چیزی است که فریس به شما قول داده است که کتاب پاتس به شما کمک می کند تا آن را بفهمید. این باعث می شود که تقریباً به همه افراد مرتبط باشد.

من هرگز Vagabonding را نخوانده ام، بنابراین نمی توانم بگویم آیا توصیه فریس درست است. اما این ایده که کتابی در مورد یک موضوع به ظاهر خاص می تواند کمک قدرتمندی برای تفکر در مورد چنین سؤالات اساسی باشد، من را مجذوب خود کرده است. سفر به من کمک کرد تا بفهمم کی هستم و می خواهم به چه چیزی برسم. شاید ولگرد بتواند این سؤالات را بدون همه فرودگاه ها روشن کند. من ممکن است آن را بررسی کنم. شاید شما هم بخواهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی