عمومی

کتاب جدید ناتاشا گرازیانو قدرت نامحدود را بررسی می کند ضمیر ناخودآگاه

کتاب جدید ناتاشا گرازیانو قدرت نامحدود را بررسی می کند
ضمیر ناخودآگاه

اگر بخواهم از شما بپرسم، “واقعاً چه می خواهید؟” تو چی میگفتی؟ آیا می دانید دقیقا برای چه زندگی می کنید؟ یا ذهن شما پر از همه چیزهای مادی است که می خواهید؟ وقتی مردم به جذب فراوانی فکر می کنند و ثروت، معمولاً بیرونی فکر می کنند. آنها معتقدند که باید بیرون بروند و واقعا سخت کار کنند تا شغلی با درآمد بالا پیدا کنند و در تمام ساعات کار کنند تا به نتایجی که هدفشان هستند برسند. اما چیزی که آنها متوجه نمی شوند این است که جذب فراوانی و ثروت بیشتر به طرز فکر ما و رابطه ما با پول و دریافت. این باور که ثروت صرفاً جنبه خارجی زندگی ما است، کاملاً نادرست است، زیرا فقط جنبه فیزیکی تولید پول را شامل می شود. جذب فراوانی مانند باز کردن یک کلید برای یک جریان بی حد و حصر است، و هنگامی که قفل این کلید را با استفاده از ضمیر ناخودآگاه خود را کنترل کنید، شما می توانید هر کاری که می خواهید داشته باشید، باشید و انجام دهید. کائنات همیشه به شما بله خواهد گفت.

Podcast In the Details Leaderboard 728 x 90 - کتاب جدید ناتاشا گرازیانو قدرت نامحدود را بررسی می کند
ضمیر ناخودآگاه

ضمیر ناخودآگاه به بخشی از ذهن اشاره دارد که در حالت خلبان خودکار عمل می کند. از آنجایی که مستقیماً در آگاهی کانونی ما نیست، مجموعه‌ای از مهارت‌ها، دانش و حقایقی است که در طول سال‌ها آموخته‌ایم. ضمیر ناخودآگاه می‌تواند مسئول اعمال غریزی، احساسات درونی، افکار و عادت‌هایی باشد که ما هر روز بدون توجه به آن انجام می‌دهیم. تغییر این عادات ذهنی خودکار ممکن است غیرممکن به نظر برسد. با این حال، هنگامی که یاد گرفتید چگونه به ضمیر ناخودآگاه دسترسی پیدا کنید، متوجه خواهید شد که این قدرت را دارید که واقعیت خود را به سمت هر چیزی که می خواهید تغییر دهید و در هر زمینه ای از زندگی خود فراوان و ثروتمند باشید. لوک لامونتاگن، نویسنده برکلی توضیح می‌دهد: «بعضی از فعالیت‌های آگاهانه می‌توانند به آشکارسازی ضمیر ناخودآگاه کمک کنند، به همان شیوه‌ای که یک نقاشی بینشی در مورد رنگ ارائه می‌کند، یا به روشی که یک پیش‌آموز بینشی در مورد مواد تشکیل دهنده ارائه می‌دهد، در حالی که هنرمند یا آشپز، ذهن هشیار.” بنابراین، با تمرین مداوم فعالیت های آگاهانه، می توانید به راحتی ضمیر ناخودآگاه را بازسازی کنید.

باورهای محدودکننده حول محور پولی که جامعه ما، مدرسه یا حتی والدینتان از زمان جوانی به شما تحمیل کرده‌اند ممکن است باعث شده باشد فکر کنید که برای همه کافی نیست یا اگر زندگی متواضعانه داشته باشید، خداوند شما را بیشتر دوست خواهد داشت. ما یاد می‌گیریم باور کنیم که پول به سختی بدست می‌آید و نگه‌داشتن آن سخت است، این که فقط برای «عده‌ای خوش‌شانس» است، که «روی درختان رشد نمی‌کند». اینها باورهایی هستند که ممکن است به همان روشی که برای من انجام دادند در ضمیر ناخودآگاه شما تأثیر گذاشته باشد.

ذهنیت کمبود از اطرافیان و محیطی که در آن بزرگ شده‌ایم ناشی می‌شود. این تقصیر کسی نیست. آن‌ها بهترین کاری را که می‌توانند انجام می‌دهند، و چیزی که در نهایت به ما می‌گویند بازتاب احساسات و رابطه‌شان با پول است. بنابراین، برخی از مردم به زندگی شگفت انگیزی می پردازند که در آن پول به راحتی و آزادانه جریان می یابد، و برخی دیگر، حتی اگر مقدار زیادی پول داشته باشند، آن را از دست می دهند، آن را هدر می دهند یا به شدت پس انداز می کنند، یا بدتر از آن، آنها فقط برای چک حقوق زندگی می کنند. این نیز یک ذهنیت کمیابی است. مانند هر چیز دیگری در زندگی، پول یک انرژی ارتعاشی است که برای رشد نیاز به جریان دارد. درست مانند آبی که برای مدت طولانی در یک مکان می نشیند، اگر پول بدون حرکت در یک مکان گیر کند، جریان نمی یابد و می پوسد.

تشخیص و تغییر ذهنیت شما به طرز چشمگیری واقعیت شما را تغییر خواهد داد. هر چیزی که در واقعیت بیرونی خود می بینید بازتاب مستقیم باورهای درونی شماست. همانطور که ارنست هلمز فیلسوف توضیح می دهد: «جهان مادی اشکال تفکری را که روح در برابر خود نگه می دارد منعکس می کند. زندگی نه تنها به باور شما پاسخ می دهد، بلکه به همان روشی که شما باور دارید پاسخ می دهد. مانند آینه ای است که تصویر اعتقاد شما را منعکس می کند.» این به این معنی است که اگر زندگی خود را دوست ندارید، باید با تغییر نظر شروع کنید.

Natasha Graziano 682x1024 - کتاب جدید ناتاشا گرازیانو قدرت نامحدود را بررسی می کند
ضمیر ناخودآگاه

هر چیزی که در بیرون می بینید در واقع بازتاب خود در درون است. بنابراین اگر می‌گویید: «من آهنربای پول هستم، احساس خوبی نسبت به پول دارم، پول مرا دوست دارد»، مطمئناً در واقعیت بیرونی خود فراوانی مالی را خواهید دید. افکار مثبت همسو با اعمال و احساسات به شما اجازه می‌دهند فراوانی مورد نظر خود را ایجاد کنید.

تمرکز بر بهبود مهارت‌های خود برای بهترین شدن در کاری که انجام می دهید، اساسی است. توجه خود را که در ضمیر ناخودآگاه شما فیلتر می شود، بر توانایی خود برای انجام کاری که در آن بهترین هستید و بنابراین در حال کسب درآمد هستید متمرکز کنید. بزرگ‌ترین ذهن‌های روی زمین، از آلبرت انیشتین گرفته تا لئوناردو داوینچی و پابلو پیکاسو، زمانی را به دور از دنیا، در فضای منزوی خود می‌گذرانند، در حرفه‌ی خود پیشرفت می‌کنند و بر بهبود همیشگی مجموعه مهارت‌های خود تمرکز می‌کنند و بهترین‌ها در جهان می‌شوند. جهان در آن این برای من و تو فرقی ندارد. هر روز مکان و زمانی را پیدا کنید تا در هنر خود استاد شوید. مجموعه مهارت شما چیست؟ کاردستی که می خواهید روی آن تمرکز کنید چیست؟ در مورد این پاسخ واقعاً واضح باشید. اگر مدام در حال یادگیری نباشید، در حال فرسایش هستید و اگر درآمد نداشته باشید، در حال کاهش ارزش هستید. اگر خلق نمی کنید در حال متلاشی شدن هستید و اگر ایمان ندارید کوچک می شوید. شما در حال کوچک شدن هستید تا با آن باورهای محدود کننده گذشته و آن برچسب های کوچکی که به خودتان چسبانده اید یا به دیگران اجازه داده اید به شما بچسبند، تناسب پیدا کنید. شما بیش از آن هستید و زمان آن فرا رسیده است که آنها را از تن جدا کنید، برخیزید و نسخه ای از خودتان باشید که لیاقتش را دارید.

باورهای شما بدون اینکه متوجه شوید در شما ریشه دوانده است. خبر خوب این است که می توانید این باورهای خود محدود کننده را حذف کنید. شما می توانید ضمیر ناخودآگاه خود را دوباره سیم کشی کنید و مغز خود را برای یک نتیجه جدید دوباره سیم کشی کنید.

روی فراوانی، تمرکز بر ثروت، تمرکز بر سلامت، تمرکز بر شادی، تمرکز بر قدرت بی حد و حصر خود. تنها محدودیت هایی که دارید، مرزهایی است که در ذهن خود ایجاد کرده اید و با آنها زندگی می کنید. تنها محدودیت‌هایی که در قبال پول دارید، باورهای کمبودی است که به هر طریقی توانسته‌اید اجرا کنید. هر یک از شما در این سیاره قرار است تمام آنچه را که زندگی ارائه می دهد تجربه کنید.

گزیده تا زمانی که آن را بسازی: قانون جذب که از طریق علوم اعصاب و خرد باستانی توضیح داده شده استبا اجازه انتشارات مورگان جیمز منتشر شده است. . حق چاپ ۲۰۲۱٫ کلیه حقوق محفوظ است. عکس ها از ناتاشا گرازیانو.

Be It Until You Become It 1024x682 - کتاب جدید ناتاشا گرازیانو قدرت نامحدود را بررسی می کند
ضمیر ناخودآگاه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی