عمومی

با کاهش 95 درصدی IPOها، رهبران باید به سه سوال سخت پاسخ دهید

با کاهش ۹۵ درصدی IPOها، رهبران باید
به سه سوال سخت پاسخ دهید

در مدرسه که مالی باید از استراتژی. به طور خاص، یک رهبر کسب و کار باید ابتدا یک استراتژی را انتخاب کند – به عنوان مثال، به مشتریانی که خدمات ارائه دهد، چه محصولاتی به آنها بفروشد، و چه قیمتی از آنها بخواهد – و تنها پس از آن راه‌های تامین مالی استراتژی را ارزیابی کند.

با این حال در چند دهه گذشته، شرکت های نوپا استراتژی های خود را حول هزینه سرمایه شکل داده اند. زمانی که هزینه سرمایه پایین بود، استارت آپ ها محصولاتی را عرضه می کردند که قیمت آن ها برای فروش سریع بود تا شرکت بتواند به ۱۰۰ میلیون دلار درآمد مورد نیاز برای عرضه عمومی برسد. سرمایه‌گذاران نهادی — که از ترس از دست دادن (FOMO) در سودهای IPO تحریک شده‌اند- مشتاق تأمین مالی جریان‌های نقدی منفی استارت‌آپ‌ها بودند.

متأسفانه برای استارت‌آپ‌ها، استراتژی سرمایه‌گذاری مبتنی بر FOMO زمانی پایان یافت که بازار عرضه اولیه سهام خشک شد. در پاسخ به پایان ناگهانی سرمایه‌های فراوان، استارت‌آپ‌ها تلاش کردند تا باندهای نقدی خود را گسترش دهند.

این ما را به جایی می‌رساند که اکنون هستیم. — بازار عرضه اولیه سهام که ممکن است برای سالها بسته شود. طبق CNBC، تا ژوئیه ۲۰۲۲، انتشار IPO 95 درصد کاهش یافت و به ۴٫۹ میلیارد دلار رسید، انتشار کل سهام ۸۰ درصد کاهش یافت و به ۵۷٫۷ میلیارد دلار رسید.

بازار IPO تا حد زیادی حداقل تا سال ۲۰۲۳ بسته است. چطور؟ همانطور که مایکل گریلی، شریک عمومی در Flare Capital Partners، در مصاحبه ای در ۲ سپتامبر به من گفت، “بازار IPO تا پایان سال ۲۰۲۲ بسته است. بانک های سرمایه گذاری ۸۰ تا ۹۰ درصد از تمام بانکداران بازار سرمایه خود را طی سه سال گذشته اخراج کردند. تا چهار ماه. توانایی آنها برای افزایش بازار عرضه اولیه سهام سه ماه طول می کشد.”

اکنون که بازار IPO تبخیر شده است، VCها از شرکت های پرتفوی خود می خواهند که خودپایدار شوند، به این معنی که سبد محصولات خود را تغییر دهند تا بتوانند حاشیه سود بیشتری کسب کنند و خود را از طریق سودآوری حفظ کنند.

در اینجا سه ​​سؤالی وجود دارد که اعضای هیئت مدیره در مواجهه با خواب زمستانی طولانی بازار IPO پیش رو از رهبران کسب و کار می پرسند و اینکه رهبران کسب و کار چگونه می توانند به این سؤالات به طور مؤثر پاسخ دهند.

۱٫ آیا می‌توانید باند نقدی شرکت خود را گسترش دهید؟

این اساسی‌ترین چالش برای رهبران تجاری است که شرکت‌هایشان از طریق پول نقد مصرف می‌کنند. برای گسترش باند نقدی یک شرکت، رهبران باید تصور کنند که برای سال‌ها نمی‌توانند سرمایه بیشتری جذب کنند.

بنابراین، در در کوتاه‌مدت، آنها باید هزینه‌های خود را کاهش دهند که این امر باعث کاهش نرخ نقدینگی ماهانه آنها می‌شود و بنابراین مدت زمان ماندگاری نقدینگی باقیمانده آنها را افزایش می‌دهد.

CNBC.

در پس اقدامات کاهش هزینه‌های آن تمرکز بر سه اولویت استراتژیک وجود داشت: «رشد جامعه، رشد درآمد، و واقعیت افزوده.” پهپاد عکس‌برداری Pixy و نمایش‌های ممتاز Snap Originals با این اولویت‌ها مطابقت نداشتند و اسنپ در حال کاهش آنهاست.

در اینجا چهار مورد وجود دارد. گام‌هایی که رهبران باید برای گسترش باند نقدی شرکت خود بردارند:

  • اولویت‌های استراتژیک را تعیین کنید — حوزه‌هایی که آینده شرکت شما به آن‌ها بستگی دارد. >
  • پروژه ها و افرادی که برای دستیابی به اولویت های استراتژیک شما حیاتی هستند را شناسایی کنید
  • تصمیم بگیرید که کدام یک از افراد و پروژه های باقی مانده را باید کاهش دهید
  • باند فرودگاه نقدی خود را بر اساس پایین تر محاسبه کنید. نرخ سوزش ناشی از این کاهش‌ها

شرکت‌های تک محصولی با چالش‌های سخت‌تری مواجه هستند. Greeley — که شرکت‌های پرتفولیوی آن شامل ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی و فناوری است — دو سؤالی را با من در میان گذاشت که در حال حاضر گفتگوهای داغی را ایجاد می‌کنند.

۲٫ آیا می توانید حاشیه سود ناخالص خود را از ۲۰ به ۵۰ درصد افزایش دهید؟

این سوال در زمانی که سرمایه “رایگان” بود اهمیتی نداشت. همانطور که او گفت، شرکت‌هایی که قیمت‌ها را با «افزایش ۲۰ درصد هزینه‌های نیروی کار» تعیین می‌کنند، می‌توانند از رشد سریعی برخوردار شوند. ارائه‌دهندگان سرمایه‌ای که مشتاق بودند فرصتی برای IPOهای با بازده بالا در محیطی با نرخ بهره نزدیک به صفر داشته باشند، با خوشحالی به زیان‌های خود یارانه پرداخت کردند.

بسیاری از رهبران کسب و کار در مواجهه با این چالش شکست خواهند خورد. تعداد معدودی که این کار را انجام می دهند، مشتریانی را خواهند یافت که مایل به پرداخت قیمت های بسیار بالاتر هستند یا محصولات یا خدمات جدیدی را معرفی می کنند که ذاتاً ارزشمندتر هستند.

۳٫ گریلی خاطرنشان کرد: آیا می‌توانید کارمزد توزیع خود را به زیر ۳۰ درصد کاهش دهید؟

Apple از شرکت‌هایی که در فروشگاه برنامه‌اش می‌فروشند، ۳۰ درصد کارمزد دریافت می‌کند. . او از چنین شرکت‌هایی می‌خواهد که راه‌هایی برای پرداخت بسیار کمتر برای توزیع بیابند — احتمالاً با جبران خسارت شرکای توزیع به روش‌های جدید.

بسیاری. شرکت ها برای رسیدن به این هدف بلندپروازانه تلاش خواهند کرد. بنابراین، تا زمانی که بازار IPO زودتر از حد انتظار باز شود، بسیاری از استارت آپ ها با کمبود نقدینگی مواجه خواهند شد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی