عمومی

کار تمام وقت از خانه برای کاهش 20 درصدی حقوق؟ همین است چیزی که این شرکت به کارکنان خود ارائه کرد

کار تمام وقت از خانه برای کاهش ۲۰ درصدی حقوق؟ همین است
چیزی که این شرکت به کارکنان خود ارائه کرد

کارمندان شرکت حقوقی لندن استفنسون هاروود می تواند از خانه به صورت دائمی.

اگر این مورد شماست، عالی است — تا زمانی که مایل باشید ۲۰ درصد از حقوق خود را کاهش دهید.

(اگر تعجب می کنید، حقوق اولیه برای یک وکیل در شرکت تقریباً ۱۱۳۰۰۰ دلار است. در سال، بنابراین کاهش حقوق بیش از ۲۲,۰۰۰ دلار است.) 

شاید منطقی باشد، زیرا شرکت معتقد است کار حضوری مهم است. به عنوان سخنگوی به گاردین گفت: “مانند بسیاری از شرکت ها، ما ارزش را در کنار هم بودن در دفتر می بینیم، در حالی که می توانیم به مردم خود انعطاف پذیری ارائه دهیم.” به همین دلیل است که کارکنان در حال حاضر این گزینه را دارند که دو روز در هفته از خانه کار کنند.

اما شاید این کار منطقی نباشد.

به عنوان یک مطالعه نشان می دهد، کارگران از راه دور زمان بیشتری را برای “کار اصلی” (در واقع انجام کارهای خود) و تقریباً ۲۰ درصد زمان کمتری را برای “ارتباطات” (بخوانید: چت) صرف می کنند. ، تیراندازی به نسیم، “پیوند” و غیره). همانطور که محققان می نویسند:

کارگران دانش، توسعه دهندگان نرم افزار و متخصصان فناوری اطلاعات، همگی سازنده تر هستند. وقتی از خانه کار می کنند.

این موضوع هم در شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و هم در شرکت‌های بزرگ (بیش از ۵۰۰ کارمند) صادق بود.

زمان “ارتباط” و زمان رفت و آمد را در نظر بگیرید، و به طور متوسط ​​یک کارمند حداقل سه ساعت صرفه جویی می کند — که منجر به ترکیبی از افزایش بهره وری و تعادل بهتر بین کار و زندگی — هنگام کار از راه دور می شود.

پس چرا به کارمندان تمام وقت از راه دور ۲۰ درصد کمتر حقوق می دهیم؟ آیا توقع آنها کمتر است؟ شک دارم. آیا استانداردهای آنها کمتر است؟ مطمئناً نه.

چون زمان چهره مهم است؟ وکلا فرزندان پوستر کار دانش هستند. زمان کمتری را در راهرو یا اطراف کولر آبی سپری می کنند، یا منتظر شدن در یک اتاق کنفرانس برای شروع جلسه، زمان بیشتری را می‌توانند صرف انجام کاری کنند که واقعاً برای انجام آن دستمزد می‌گیرند: دانش خود را به کار ببرند.

از طرف دیگر، کار از راه دور کامل فاقد بافت اجتماعی است، مخصوصاً برای کارمندان جدید. به همین دلیل است که آدام گرانت احساس می‌کند مدل هیبریدی اینجاست که بماند. مطالعه‌ای که او اخیراً به آن اشاره کرده است کار کردن از خانه را دو روز در هفته نشان می‌دهد — طرح ترکیبی استفنسون هاروود در حال حاضر پیشنهادات — برای افراد و سازمان‌ها خوب است.

کارمندانی که به‌طور تصادفی سه روز در محل کار می‌کردند، ۳۵ درصد کمتر احتمال دارد که ترک کنند، ۱۲ درصد کمتر به بیماری مراجعه می کنند و به همان اندازه کارآمد بودند.

اما اگر اینطور است — اگر سه روز در هفته کار از راه دور نقطه شیرینی برای بهره وری و با هم بودن است — چرا موقعیت های تمام وقت از راه دور ارائه دهید؟ یکی از دلایل می تواند استخدام باشد. از آنجایی که کارمندان بزرگ همیشه گزینه هایی دارند، برخی ممکن است فقط یک موقعیت کاملاً از راه دور را بپذیرند.

اما این کارمندان نباید” کمتر پرداخت شود حضور – چه ساعات طولانی کار در دفتر، چه کار از خانه در مقابل در دفتر – یک نماینده برای بهره وری نیست. برای کارگران دانش — برای هر کارگران — نتایج همه چیز است.

مهم این است که چه کاری انجام می دهم، نه اینکه کجا آن را انجام می دهم.

بنابراین، اگر می‌خواهید برخی از موقعیت‌ها را به صورت تمام وقت از راه دور ایجاد کنید، با درخواست به کارمندان خود توهین نکنید. آن‌ها دستمزد را کاهش دهند–مگر اینکه برنامه‌ای برای کاهش ساعات کاری و انتظارات نیز داشته باشید.

مطمئناً ، این کارمندان ممکن است فرصت کمی حضوری را از دست بدهند.

اما هرکسی که با او صادق باشد. خودشان — و توسط «هر کسی»، من قطعاً خودم در طول سال‌هایی که در یک شرکت فورچون ۵۰۰ کار می‌کردم – در مورد اینکه چقدر سازنده هستند وقتی که شخصاً «ارتباط» می‌کنند متوجه می‌شوند که آن لحظات معمولاً کمتر سازنده هستند، نه بیشتر.

اینگونه در مورد آن فکر کنید، شاید هاروود استفنسون باید حقوق کمتری به کارگران می دهد.

زیرا حضور پراکسی وحشتناکی برای عملکرد است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی