عمومی

برای افزایش بهره وری، سرعت خود را کاهش دهید

برای افزایش بهره وری، سرعت خود را کاهش دهید

این را تصور کنید: وارد آسانسور می‌شوید و به طور غریزی به سمت تلفن هوشمند خود می‌روید، اما متوجه می‌شوید که به اشتباه آن را رها کرده‌اید. روی میز شما وقتی فکر می کنید چه کاری باید انجام دهید، یک احساس وحشت ایجاد می شود. وقتی نتوانید “افکار” خود را به شما تغذیه کنید، به چه چیزی فکر خواهید کرد؟

ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم، زمانی که همیشه یک پنجره مرورگر جدید برای باز کردن، بازشو برای کلیک کردن، پست کردن وجود دارد. دوست داشتن، و تیتر برای واکنش نشان دادن. طبق تحقیقات پیو، ۳۱% of adults are online nearly constantly. This has led to as many as 75% از بزرگسالان نسبت به اخبار ملی و تناسب اندام بیشتر آگاهی دارند۷۵% از افراد بزرگسال نسبت به سلامتی و سلامتی بیشتر آگاهی دارند.

اطلاعات بیشتر افراد، پیشرفت مثبتی به نظر می رسد. با بهره مندی از دریافت ورودی بیشتر از همیشه، ممکن است انتظار داشته باشیم که خروجی ما نیز بیشتر باشد. حجم بالاتری از اطلاعاتی که به راحتی در اختیار ما است، بهتر است ما را برای تصمیم گیری، اتصال نقاط و به اشتراک گذاری دانش با یکدیگر تجهیز کند.

با این وجود، قدرت اطلاعات با یک ستاره همراه است. ما با لحظه ای روبرو هستیم که مردم بیش از هر زمان دیگری احساس عدم ارتباط می کنند. مشکلات سلامت روان در میان جوانانی که اغلب از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، فراگیرتر است. نه تنها آمریکایی ها عموماً احساس انزوا، مضطرب و افسردگی بیشتری می کنند. آنها همچنین کمتر خلاق می شوند. نمرات خلاقیت تورنس از دهه ۹۰ به طور پیوسته در حال کاهش بوده است (University of William and Mary), which many scientists attribute to the increased time we spend staring در صفحه نمایش ما، احتمالاً اطلاعات مصرف می کند.

به‌عنوان کسی که سابقه من در راه‌اندازی سرمایه‌گذاری‌های اجتماعی غیرمحتمل مانند KIND (حداقل تا حدی) را ناشی از تمایل من به رویاپردازی و خیال‌پردازی می‌داند. “در حال صحبت با خودم،” من گمان می کنم که شکاف بین اطلاعات و خلاقیت در حرکت پرت شده ما و دور شدن از خود بازتابی است. شک ندارم که آن لحظاتی را که در راه رفتن به مدرسه با سوت و آواز گذراندم. بارها بی‌شماری کسالت مرا مجبور کرد از تخیلم استفاده کنم. و طوفان های فکری که من هنوز به طور غیررسمی زیر دوش انجام می دهم، به من کمک کردند تا آنچه را که به من معنا می دهد کشف کنم و به خلاقانه ترین ایده های من منجر شده است.

خود انعکاس فرآیند دگرگون کننده تبدیل اطلاعات به چیزی بسیار ارزشمندتر است: ایده ها. این تمرینی است که از طریق آن ورودی ها را معنا می کنیم، آنها را به طور انتقادی ارزیابی می کنیم و آنچه را که ممکن است اشتباه کرده باشیم در نظر می گیریم تا بتوانیم دفعه بعد بهتر انجام دهیم. می تواند به ما کمک کند واقعیت ها را از داستان جدا کنیم. این می تواند به ما کمک کند اطلاعات را با تجربیات زندگی خود ارتباط دهیم تا هدف خود را مشخص کنیم. با ترکیب اطلاعات به روش های غیرمنتظره، خلاقیت را تمرین می کنیم. اگر مطالب به سادگی وارد شوند، اما تجزیه و تحلیل نشوند، نه تنها بی ارزش هستند. این یک مانع برای تفکر سازنده است.

یکی از دلایلی که کودکان در نظر گرفته می شوند more خلاقیت نسبت به بزرگسالان این است که آنها کمتر می دانند. آنها اطلاعات کمتری در مورد نحوه عملکرد جهان دارند، که فضای بیشتری را برای آنها باقی می گذارد تا تصور کنند که چه چیزی می تواند باشد. این ن به این معنی نیست که همه ما باید جلو برویم و تسلیم جهل شویم، اما به این معنی است که باید مراقب بار اطلاعاتی باشیم که باعث از بین رفتن تفکر خود می‌شود.

هضم افکار به انرژی بیشتری نسبت به صرف اطلاعات نیاز دارد. نتیجه این است که خود اندیشی مستلزم تعهد از جانب ما است. به خصوص در عصر اطلاعات، ما با خواص اعتیادآور dopamine-triggering constant reward-systems. منحرف شدن آسان است. سرگرم شدن آسان است. این آسان است، اما آسیب زا است که به آرامی اجازه دهیم خلاقیت خودمان از بین برود.

هرکسی که تصمیم دارد کارآفرین شود به دنبال آسان نیست. کارآفرینان به خلاقیت خود وابسته هستند و این خلاقیت به صرف زمان و مکان هماهنگ دور از دستگاه‌های شما متکی است تا به ذهن شما اجازه دهد سرگردان شود، انتقادی فکر کند و خلق کند. دفعه بعد که از دفتر خارج می‌شوید، تلفن خود را کنار بگذارید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی