عمومی

کانون توجه: آلپاکا آلیشا آدامز مد بالا را با هم به ارمغان می آورد و پایداری

کانون توجه: آلپاکا آلیشا آدامز مد بالا را با هم به ارمغان می آورد
و پایداری

بیشتر مصرف کنندگان شروع به اولویت بندی پایداری می کنند، به خصوص در انتخاب مد. بنابراین تقاضا برای محصولات منحصر به فرد و با کیفیت از برندهای کوچک افزایش یافته است. خوشبختانه، این دقیقاً همان چیزی است که آلیسیا آدامز آلپاکا ارائه می‌دهد.



چه چیزی کسب‌وکار

محصولات مختلفی را ارائه می‌دهد که با پشم آلپاکا ساخته شده‌اند.

آلیسیا آدامز، بنیان‌گذار، به Small Business Trends گفت: آلیشا آدامز آلپاکا دارای طیف وسیعی از لباس های کلاسیک از جمله کت، روکش، ژاکت، ژاکت کش باف پشمی و غیره است. هیچ بیانیه سبکی وجود ندارد که آلپاکا بدون زحمت در آن جا نیفتد، و آن را تبدیل به یک کالای اصلی همه کاره زمستانی می کند که فقط باید یک بار بخرید.”

طاقچه کسب و کار

در کنار هم قرار دادن مد پیشرفته و پایداری.

آدامز می گوید، “پشم آلپاکا یکی از کمیاب ترین و مجلل ترین مواد به دلیل الیاف طبیعی و منحصر به فرد آن است که غیرقابل انکار گرم، مقاوم در برابر آب، ضد حساسیت و نرم مانند ابریشم است. ما گله ای متشکل از ۲۰۰ آلپاکا سوری را در مزرعه ای زیبا در دره هادسون نیویورک پرورش و مدیریت می کنیم.”

چگونه کسب و کار شروع شد

خارج از یک مزرعه خانوادگی.

آدامز می افزاید، “آلیسیا آدامز آلپاکا در سال ۲۰۱۰ در مزرعه خانوادگی ما در Millbrook راه اندازی شد، جایی که ما از سال ۲۰۰۵ پس از انتقال به نیویورک از آلمان، برنامه پرورش آلپاکا را داشتیم. مازاد پشم از فرآیند برش سالانه وجود داشت و ما متوجه شدیم راهی برای ایجاد کالاهای پایدار و لوکس با آن الیاف طبیعی وجود دارد. سال‌ها بعد، مکان‌های آجر و ملات خود را در آسپن، مالیبو، و میلبروک (فروشگاه شاخص ما) باز کردیم.»

svg%3E - کانون توجه: آلپاکا آلیشا آدامز مد بالا را با هم به ارمغان می آورد
و پایداری

بزرگترین برد

ایجاد محصولات برای حق امتیاز.

آدامز می‌گوید: «در سال ۲۰۱۳، خانواده اوباما یک پرتاب کلاسیک با رنگ آبی یخی به شاهزاده جورج هدیه دادند. یک پرتاب کلاسیک به رنگ صورتی تند برای پرنسس شارلوت. این از آن زمان در یک نمایشگاه سلطنتی در داخل کاخ باکینگهام به نمایش گذاشته شده است. باعث افتخار بود که این فرصت به من داده شد تا شخصاً این پتوها را برای شاهزاده و پرنسس ولز تخصصی کنم.”

بزرگترین ریسک

شرکت در یک رویداد بزرگ.

آدامز توضیح می‌دهد، “بزرگ‌ترین ریسکی که کسب‌وکار ما تا به حال متحمل شده، ثبت نام برای ما بوده است. اولین نمایشگاه تجاری در Javits Center NYC در آن زمان به نام نمایشگاه بین المللی هدیه نیویورک. ما غرفه ای داشتیم که تقریباً هیچ محصولی داشت و نمی توانستیم واکنش خریداران را پیش بینی کنیم. خوشبختانه، ما توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کردیم، که هنوز هم مشتریان وفادارشان امروز هستند! ez-toc-section-end”/>

فایل‌های تجاری را مرتب نگه دارید.

آدامز می‌گوید: «اگر می‌توانستم دوباره این کار را انجام دهم، با حسابداری سازماندهی بیشتری پیدا می‌کردم. کاغذبازی و مدیریت سفارش از گذراندن انبوه مقاله و ایمیل برای مرتب کردن درست چیزها جلوگیری می کند. اولین بار آنها را درست انجام دهید!»

svg%3E - کانون توجه: آلپاکا آلیشا آدامز مد بالا را با هم به ارمغان می آورد
و پایداری

<'h3>How 100000 دلار اضافی

پاداش دادن به تیم با یک ماجراجویی.

آدامز می‌افزاید: «اگر ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی در کسب‌وکارمان داشتم، یک عقب‌نشینی تیمی در ایسلند خیلی عالی خواهد بود!»

ناهار تیم مورد علاقه< /h3>

مجموعه ای از غذاهای مورد علاقه محلی.

آدامز می گوید، “تیم ما عاشق سالاد، بسته بندی، و لاته است!”

* * * * *

تصویر: آلیشا آدامز آلپاکا


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی